quote:
Dat is al geen Flevoland meer, last time I checkedquote:Op dinsdag 12 november 2024 10:11 schreef CaLeX het volgende:
[..]![]()
die had ik gemist. dan zie ik inderdaad alleen een trail in Steenwijk.
Ik kende hem wel, maar dit is de echte startpagina en dat is wel nuttig. Via die site kom ik deze tegen voor Friesland:quote:Op dinsdag 12 november 2024 10:11 schreef CaLeX het volgende:
deze kende ik trouwens nog niet: https://www.hardloopkalendernederland.nl/perregio/
Ik ontdek net deze in Leeuwarden in mei, ook een halve: https://www.loopleeuwarden.frl/quote:Op maandag 11 november 2024 20:04 schreef En1gma het volgende:
[..]
Ik sta op 4, had gehoopt dit jaar nog op 5 te komen maar de Linschotenloop en Winter Marathon in Leeuwarden zijn uitverkocht. In plaats daarvan ingeschreven voor de derde kerstdagloop in Arnhem, hoewel ik Gelderland al heb gedaan.![]()
Volgend jaar komt Limburg er sowieso bij, daarnaast eens kijken welke nog meer.
Gelukkig is er in Juni deze: https://www.mar-athon.com(...)athon-sneek-in-2025/quote:Op dinsdag 12 november 2024 10:54 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik ontdek net deze in Leeuwarden in mei, ook een halve: https://www.loopleeuwarden.frl/
Hmm ik zag wel de provinciegrens maar ging er niet vanuit dat er een worrmvormig aanhangsel van Overijssel tussen zou kunnen zittenquote:Op dinsdag 12 november 2024 10:13 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat is al geen Flevoland meer, last time I checked
Oh dat moet ik nog even uitzoeken, ik zag alleen aantal keer deelgenomen en de gemiddelde tijd.quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:42 schreef En1gma het volgende:
Je kunt ook zien welke wedstrijden andere deelnemers gedaan hebben.
Qua sfeer denk ik aan de Damloop (15km), maar die is in september geloof ik.quote:Op woensdag 13 november 2024 00:26 schreef Alaianaya het volgende:
1,5 week geleden de NYC Marathon gelopen. Heeeeel vet, maar een marathon lopen doe ik nooit meerDie bruggen zijn niet niks... doel was 04:05, maar is uiteindelijk 04:20 geworden.
Nu op zoek naar leuke halve marathons. Het was mijn eerste marathon, dus ik denk dat andere runs nu snel tegen zullen vallen qua sfeer. Iemand nog iets leuks op de planning wat nog niet is uitverkocht?
Ik vond vooral de DtotDam start indrukwekkend, het stukje door de Ij-tunnel, maar daarna was het best veel afslagen, opritten en wat dorpjes. Ik denk dat ik hem indrukwekkender had verwacht of meer stukjes Amsterdam.quote:Op woensdag 13 november 2024 09:58 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Qua sfeer denk ik aan de Damloop (15km), maar die is in september geloof ik.
En (halve) marathon Rotterdam/Amsterdam/Eindhoven.
Heb zelf Leiden op de planning staan maar dat is niet vanwege de sfeer.
Het wordt een epische 7H.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:20 schreef Noisecontrollers het volgende:
Lijkt erop dat het zondag nogal herfstachtig weer gaat worden bij de Zevenheuvelenloop (wind en veel regen), dat is wel even balen na al een flinke tijd droog en zonnig weer
Kou zit tussen je oren, hup naar buiten jij, vies dik mens. Hup hup, wat doe je hier nog!quote:Op donderdag 14 november 2024 10:19 schreef Evangelion het volgende:
3.5 week niet gelopen door vakantie. #viesdik
Normaal vind ik 2 dagen rust al te veel. Maar hopen dat een keer langer rust toch een beetje nuttig was voor bijkomen van spieren/pezen/botten/gewrichten.
Wel koud nu.![]()
De motor GP is verplaatst naar Barcelona geloof ik , dus wie weet de marathon ook.quote:Op donderdag 14 november 2024 16:21 schreef kalinhos het volgende:
Dit is mn laatste goeie trainingsweek voor Valencia. Eergisteren looptraining 14k, vandaag looptraining en dan zondag nog 1 lange duurloop van 25 op heel rustig tempo en dan komende 2 weken rustig, alleen nog 1x een 10 op tempo.
Ik verwacht dat Valencia wel doorgaat, anders hadden ze het inmiddels wel afgelast.
Je moet ook voorbereid zijn op de regen dus zondag gewoon die 35km lopen!quote:Op donderdag 14 november 2024 09:26 schreef Sport_Life het volgende:
Zondag 35km op het programma. Ik ga m zaterdag wel doen denk ik gezien ik het weer
Zojuist mailtje gehad: het gaat door.quote:Op donderdag 14 november 2024 16:55 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
De motor GP is verplaatst naar Barcelona geloof ik , dus wie weet de marathon ook.![]()
Màlaga gaat vooralsnog wel door, hoewel het daar ook behoorlijk tekeer gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |