abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 november 2024 @ 15:52:23 #176
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_215550663
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 15:30 schreef Ang3l het volgende:

[..]
En dan NOG is er zoiets als subjectief vs feiten. Hoe iets speelt, of iets leuk is, hoe iets aanvoelt = Subjectief.
Of iets voor jou weggelegd is ook. Dat zal geen review je kunnen vertellen uiteindelijk.
Of iets "een slecht spel" is, is ook subjectief tot op zekere hoogte.
[..]

Sorry maar hier ben ik het echt niet mee eens.

Een spel kan gewoon kut zijn.

Dat kan voor iedereen kut zijn.

Dat één het dan een leuk spel vindt, maakt het niet ineens een goed spel.

Zie Gollum.

quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 15:33 schreef Ang3l het volgende:

[..]
En Inquisition was ook al niet meer jouw straatje, volgens je eigen review.
Dus ik zou je echt een hoop tijd besparen met de vogende gouden tip:

Stop met Bioware recensies lezen, kijken (en hier de kritieken neerplmpen in zoveel posts) en stop met de spellen kopen en spelen.

Dat is jammr omdat je er goede herinneringen ana hebt wllicht. Maar die zijn ook al uit het jaar stilletjes.

En ja ik ga denk ik hetzelfde moeten doen voor Final Fatasy. :{
Klopt. Maar Mass Effect staat me dicht bij het hart. Andromeda gewoon overgeslagen.

Ik hoop dat ze nog eens tot een inkering komen.

Maar ik houdt me gewoon bezig met allerlei games, of ik het nou koop of niet, ik vindt het gewoon interessant.
Of het nou om een failure of succes gaat. Met meer games die ik zelf niet speel hoor!

Maargoed dat ben ik en ik snap ook wel dat een ander misschien zoiets heeft van ja hallo waarom boeit het jou nou hoeveel een game verkoopt of wat dan ook, ben je aandeelhouder :P.

[ Bericht 26% gewijzigd door MMaRsu op 11-11-2024 16:11:56 ]
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 11 november 2024 @ 16:07:53 #177
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_215550779
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 15:33 schreef Ang3l het volgende:

[..]

En ja ik ga denk ik hetzelfde moeten doen voor Final Fatasy. :{
Die zijn gestopt bij X

In other news, dit komt wel in de buurt van Final Fantasy als het goed is

Bekijk deze YouTube-video
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 11 november 2024 @ 16:12:20 #178
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_215550792
quote:
80s.gif Op maandag 11 november 2024 16:07 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Die zijn gestopt bij X

In other news, dit komt wel in de buurt van Final Fantasy als het goed is

Bekijk deze YouTube-video
Ik was ook hyped. Nobue Uematsu?! Maar toen zag ik dat het een port van een mobile game is :x
  FOK!fotograaf maandag 11 november 2024 @ 16:17:16 #179
364681 over_hedge
pi_215550811
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 15:30 schreef Ang3l het volgende:

[..]
En dan NOG is er zoiets als subjectief vs feiten. Hoe iets speelt, of iets leuk is, hoe iets aanvoelt = Subjectief.
Of iets voor jou weggelegd is ook. Dat zal geen review je kunnen vertellen uiteindelijk.
Of iets "een slecht spel" is, is ook subjectief tot op zekere hoogte.
[..]
Net zoals ik zeg dat ik gee Fifa spel hoef te spelen omdat ik weet dat dat niks voor mij zal zijn.
Maar ik blijf er dan ook niet over door gaan ;)
[..]
Dan snap ik gewoonweg niet waarom je dat zou doen voor spellen die je niet aanstaan.
Maar goed, misschien is mijn tijd krapper en kostbaarder voor mezelf.
ja dat een mening subjectief is lijkt me duidelijk. is toch ook geen discussie over.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  maandag 11 november 2024 @ 16:44:52 #180
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_215550956
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 16:17 schreef over_hedge het volgende:

[..]
ja dat een mening subjectief is lijkt me duidelijk. is toch ook geen discussie over.
Schijnbaar wel.

Maar laten we het er dan op houden dat ik lichtelijk moe wordt van personen die het spel niet spelen, maar wel elke dag recensies wilen posten waarom het stom is en kut .Waar maak je je druk om ("ik maak me niet druk!") als je het toch niet gaat spelen?

Dat zie je op facebook, dat zie je op de frontpage, dat zie je ook hier.
Laat de mensen die het WEL spelen er over oordelen.

Ik wil ook echt best wel elke dag recensies over Barbie's Ponykamp 3D VR plaatsen hoor (Of The Witcher 3 DLC :P ), maar wie schiet daar iets mee op?
Degene die t niet spelen? Nee. Want ze gaan het toch niet spelen, no matter what.
Degene die t wel spelen? Ook niet, want die vormen hun eigen mening wel.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_215550975
Morgen Farming Simulator 25.
Lekker rijst verbouwen, bomen kappen, paddestoelen kweken en koeien houden.

Zin in :)
Hell To The Liars
  FOK!fotograaf maandag 11 november 2024 @ 16:55:32 #182
364681 over_hedge
pi_215551033
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 16:44 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Schijnbaar wel.

Maar laten we het er dan op houden dat ik lichtelijk moe wordt van personen die het spel niet spelen, maar wel elke dag recensies wilen posten waarom het stom is en kut .Waar maak je je druk om ("ik maak me niet druk!") als je het toch niet gaat spelen?

Ik wil ook echt best wel elke dag recensies over Barbie's Ponykamp 3D VR plaatsen hoor (Of The Witcher 3 DLC :P ), maar wie schiet daar iets mee op?
Degene die t niet spelen? Nee. Want ze gaan het toch niet spelen, no matter what.

Ik reageerde alleen op het stukje hoe je een mening kan hebben zonder het gespeeld hebt. Zo doe ik het vaak genoeg bij spellen. Kijk twitch stream en dan weet je na een uurtje zelf wel wat je vind.

Waarom je dat steeds zou blijven kijken en posten weet ik ook niet. Moet je aan hem vragen :P
Aan de andere kant is het gewoon ontopic, en moet hij dat zelf weten. Als jij er plezier uithaalt om een review over ponykamp te plaatsen moet je dat vooral doen :D
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_215551065
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 16:47 schreef Droopie het volgende:

Drugslabje runnen in een schuur 😱
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 11 november 2024 @ 17:17:48 #184
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_215551198
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 16:44 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Schijnbaar wel.

Misschien om enigszins een boodschap af te geven dat mensen niet zitten te wachten op deze slecht geschreven onzin?

Ik snap het wel

Stel je bent fan van de oude DA games, die redelijk volwassen waren.

Krijg je nu dit, waar alle scherpe randjes zijn schoon gemaakt.

Denk dat mensen gewoon duidelijk willen maken dat ze niet zitten te wachten op deze shit.

Je mag het woke noemen, en dat is het ook, want er wordt zodanig moeite ingestoken om letterlijk niemand tegen een zeer been te schoppen. En vanuit die denkwijze is het hele spel geschreven, dat is wel duidelijk.

Tot op het punt waar alle scherpe randjes er niet meer zijn, die vroeger deel uitmaakte van de franchise.

En dat zijn dingen die je gewoon kan beoordelen van een afstandje. En daarom vallen de sales ook tegen (waarschijnlijk)

Daarom verkopen games die niet inzetten op 'modern audiences' ook een stuk beter de laatste tijd volgens mij.

Maak gewoon iets waar gamers op zitten te wachten. Ipv de non existentie 'modern audiences'

Nu tijd voor boodschappen. Er moet ook nog gegeten worden :9
  maandag 11 november 2024 @ 17:44:25 #185
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_215551419
pi_215551502
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 16:12 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Ik was ook hyped. Nobue Uematsu?! Maar toen zag ik dat het een port van een mobile game is :x
En er ¤59,99 voor vragen. :D
pi_215552682
quote:

;(
pi_215552888
quote:

Vieze boeren milieuvervuiler. Door jou gaan de natura 2000 gebieden eraan.
pi_215552935
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2024 17:17 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Misschien om enigszins een boodschap af te geven dat mensen niet zitten te wachten op deze slecht geschreven onzin?

Ik snap het wel

Stel je bent fan van de oude DA games, die redelijk volwassen waren.

Krijg je nu dit, waar alle scherpe randjes zijn schoon gemaakt.

Denk dat mensen gewoon duidelijk willen maken dat ze niet zitten te wachten op deze shit.

Je mag het woke noemen, en dat is het ook, want er wordt zodanig moeite ingestoken om letterlijk niemand tegen een zeer been te schoppen. En vanuit die denkwijze is het hele spel geschreven, dat is wel duidelijk.

Tot op het punt waar alle scherpe randjes er niet meer zijn, die vroeger deel uitmaakte van de franchise.

En dat zijn dingen die je gewoon kan beoordelen van een afstandje. En daarom vallen de sales ook tegen (waarschijnlijk)

Daarom verkopen games die niet inzetten op 'modern audiences' ook een stuk beter de laatste tijd volgens mij.

Maak gewoon iets waar gamers op zitten te wachten. Ipv de non existentie 'modern audiences'

Nu tijd voor boodschappen. Er moet ook nog gegeten worden :9
Uiteindelijk bepalen de sales het succes.

Soms vraag ik me weleens af of "wij" als oude gamers, opgegroeid zijn in een individualistischer tijdperk en meer gewend waren nu uit de tijd zijn.

Of dat de "niemand mag meer gekwetst zijn" en alles moet inclusief uit de tijd zijn.
  maandag 11 november 2024 @ 20:44:00 #190
194233 Friday12
Originele kloon
pi_215553139
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 20:25 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]

Soms vraag ik me weleens af of "wij" als oude gamers, opgegroeid zijn in een individualistischer tijdperk en meer gewend waren nu uit de tijd zijn.

Of dat de "niemand mag meer gekwetst zijn" en alles moet inclusief uit de tijd zijn.
Dat gekwetst voelen zo irritant :')

Die mensen hebben sowieso hey begin van het internet gemist toen er nergens moderatie was :D
  FOK!fotograaf maandag 11 november 2024 @ 20:45:12 #191
364681 over_hedge
pi_215553152
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 20:44 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Die mensen hebben sowieso hey begin van het internet gemist toen er nergens moderatie was :D
Wie is er niet groot mee geworden. Persongeluk een onthoofding downloaden op kazaa omdat je dacht dat het een film zou zijn
  maandag 11 november 2024 @ 20:58:42 #192
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_215553357
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 20:45 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Wie is er niet groot mee geworden. Persongeluk een onthoofding downloaden op kazaa omdat je dacht dat het een film zou zijn
Haha of die rus die met een voet op zn hoofd lek werd gestoken :'(

Dat ik het nog niet vergeten ben, zoiets gestoorde wat ik op de basisschool heb gezien op het internet hahaha
  maandag 11 november 2024 @ 21:25:41 #193
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_215553697
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 20:25 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]

Mensen kunnen tegenwoordig weinig hebben, films van generaties ver voor de mensen die opgegroeid zijn met gore van het internet wordt nu uitgezonden met waarschuwingen nota bene(james bond etc.).
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  maandag 11 november 2024 @ 21:41:55 #194
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_215553881
  maandag 11 november 2024 @ 22:40:50 #195
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_215554485
quote:
Prachtige docu dit, wow.

Je zal maar zo goed kunnen tekenen of muziek maken _O_
  dinsdag 12 november 2024 @ 09:25:31 #196
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_215556165
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 20:45 schreef over_hedge het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 20:44 schreef Friday12 het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 20:58 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Haha of die rus die met een voet op zn hoofd lek werd gestoken :'(

Dat ik het nog niet vergeten ben, zoiets gestoorde wat ik op de basisschool heb gezien op het internet hahaha
Jullie doen alsof dat goede dingen waren en de glory days. :D
Ja ik vind het nu ook doorslaan de andere kant op, maar de tijden dat je alle verrot mocht schelden en men dat ook deed zonder enige repercussies of moreel besef waren nou ook niet bepaald goed. We wisten alleen niet beter. We waren er niet atijd bewust van dat we daar een ander echt schade mee konden berokkenen. En dan kun je zeggen "Die ANDER moet zich maar niet gekwetst voelen", maar dat is hetzelfde als zeggen "Ze had meer geen kort rokje aan moeten doen" en de verantwoordelijheid compleet bij een ander leggen.

Ja we mogen minder shit zeggen, eens nadenken voordat we iets zeggen em bedenken of dat een ander kan kwetsen.
Ja de ontvanger mag ook zelf iets minder gevoelig zijn voor die shit en iets minder helikopter parent spelen.

Die gulden middenweg moeten we nog vinden. Zo'n glf beweging van links naar rechts naar links is er altijd en overal. En daarna gaan we lekker Nederlands polderen :

In media ook, dus ook in games (om t weer on topic te trekken).
Dus wat dat betreft is Dragon Age a sign of it's times. Echt een spel van nu.
Dus zoals iemand hierboven al zei: Misschien is ie niet voor "ons oudere gamers" weggelegd.
L'Amour menaçant:
  dinsdag 12 november 2024 @ 09:58:31 #197
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_215556396
Also:

Na DLC Cyberpunk....

* Dragon Age
* Life is Strange

Ik wil graag naar DA, maar 2x RPG's achter elkaar... misshcien toch ff LIS er tussendoor.
L'Amour menaçant:
pi_215556403
Nou een oldschool GTA6 zou ik wel heel tof vinden, dat je je energie bar kan aanvullen door bij een hoer naar binnen te gaan.

Sidequest om pakjes heroine te versnijden en te verkopen ofzo.
Doe je het niet goed vallen de gebruikers om :P

Dat zijn zaken die jammer zijn, maar tijden zijn veranderd. Zeker als ze de amerikaanse markt op moeten met hun spel.
Hell To The Liars
  dinsdag 12 november 2024 @ 09:59:59 #199
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_215556406
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 09:58 schreef Ang3l het volgende:
Also:

Na DLC Cyberpunk....

* Dragon Age
* Life is Strange

Ik wil graag naar DA, maar 2x RPG's achter elkaar... misshcien toch ff LIS er tussendoor.
100% iets anders tussendoor doen ja. Zelf New Tales from the Borderlands gedaan tussen Live a Live and Dragon Quest III.

Daar zit ook een personage in dat biseksueel is trouwens. Maakt de hele tijd foute grappen :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  FOK!fotograaf dinsdag 12 november 2024 @ 10:02:38 #200
364681 over_hedge
pi_215556425
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 09:25 schreef Ang3l het volgende:
Jullie doen alsof dat goede dingen waren en de glory days.
Kan niet voor die andere 2 spreken. Maar dat was sarcasme natuurlijk. Ik zal geen 1 kind aanraden om onthoofdingen te bekijken :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')