Sorry maar hier ben ik het echt niet mee eens.quote:Op maandag 11 november 2024 15:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan NOG is er zoiets als subjectief vs feiten. Hoe iets speelt, of iets leuk is, hoe iets aanvoelt = Subjectief.
Of iets voor jou weggelegd is ook. Dat zal geen review je kunnen vertellen uiteindelijk.
Of iets "een slecht spel" is, is ook subjectief tot op zekere hoogte.
[..]
Klopt. Maar Mass Effect staat me dicht bij het hart. Andromeda gewoon overgeslagen.quote:Op maandag 11 november 2024 15:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En Inquisition was ook al niet meer jouw straatje, volgens je eigen review.
Dus ik zou je echt een hoop tijd besparen met de vogende gouden tip:
Stop met Bioware recensies lezen, kijken (en hier de kritieken neerplmpen in zoveel posts) en stop met de spellen kopen en spelen.
Dat is jammr omdat je er goede herinneringen ana hebt wllicht. Maar die zijn ook al uit het jaar stilletjes.
En ja ik ga denk ik hetzelfde moeten doen voor Final Fatasy.
Die zijn gestopt bij Xquote:Op maandag 11 november 2024 15:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En ja ik ga denk ik hetzelfde moeten doen voor Final Fatasy.
Ik was ook hyped. Nobue Uematsu?! Maar toen zag ik dat het een port van een mobile game is :xquote:Op maandag 11 november 2024 16:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die zijn gestopt bij X
In other news, dit komt wel in de buurt van Final Fantasy als het goed is
Bekijk deze YouTube-video
ja dat een mening subjectief is lijkt me duidelijk. is toch ook geen discussie over.quote:Op maandag 11 november 2024 15:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan NOG is er zoiets als subjectief vs feiten. Hoe iets speelt, of iets leuk is, hoe iets aanvoelt = Subjectief.
Of iets voor jou weggelegd is ook. Dat zal geen review je kunnen vertellen uiteindelijk.
Of iets "een slecht spel" is, is ook subjectief tot op zekere hoogte.
[..]
Net zoals ik zeg dat ik gee Fifa spel hoef te spelen omdat ik weet dat dat niks voor mij zal zijn.
Maar ik blijf er dan ook niet over door gaan
[..]
Dan snap ik gewoonweg niet waarom je dat zou doen voor spellen die je niet aanstaan.
Maar goed, misschien is mijn tijd krapper en kostbaarder voor mezelf.
Schijnbaar wel.quote:Op maandag 11 november 2024 16:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ja dat een mening subjectief is lijkt me duidelijk. is toch ook geen discussie over.
Ik reageerde alleen op het stukje hoe je een mening kan hebben zonder het gespeeld hebt. Zo doe ik het vaak genoeg bij spellen. Kijk twitch stream en dan weet je na een uurtje zelf wel wat je vind.quote:Op maandag 11 november 2024 16:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Schijnbaar wel.
Maar laten we het er dan op houden dat ik lichtelijk moe wordt van personen die het spel niet spelen, maar wel elke dag recensies wilen posten waarom het stom is en kut .Waar maak je je druk om ("ik maak me niet druk!") als je het toch niet gaat spelen?
Dat zie je op facebook, dat zie je op de frontpage, dat zie je ook hier.
Laat de mensen die het WEL spelen er over oordelen.
Ik wil ook echt best wel elke dag recensies over Barbie's Ponykamp 3D VR plaatsen hoor (Of The Witcher 3 DLC), maar wie schiet daar iets mee op?
Degene die t niet spelen? Nee. Want ze gaan het toch niet spelen, no matter what.
Degene die t wel spelen? Ook niet, want die vormen hun eigen mening wel.
Drugslabje runnen in een schuur 😱quote:Op maandag 11 november 2024 16:47 schreef Droopie het volgende:
Morgen Farming Simulator 25.
Lekker rijst verbouwen, bomen kappen, paddestoelen kweken en koeien houden.
Zin in
Misschien om enigszins een boodschap af te geven dat mensen niet zitten te wachten op deze slecht geschreven onzin?quote:Op maandag 11 november 2024 16:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Schijnbaar wel.
Maar laten we het er dan op houden dat ik lichtelijk moe wordt van personen die het spel niet spelen, maar wel elke dag recensies wilen posten waarom het stom is en kut .Waar maak je je druk om ("ik maak me niet druk!") als je het toch niet gaat spelen?
Dat zie je op facebook, dat zie je op de frontpage, dat zie je ook hier.
Laat de mensen die het WEL spelen er over oordelen.
Ik wil ook echt best wel elke dag recensies over Barbie's Ponykamp 3D VR plaatsen hoor (Of The Witcher 3 DLC), maar wie schiet daar iets mee op?
Degene die t niet spelen? Nee. Want ze gaan het toch niet spelen, no matter what.
Degene die t wel spelen? Ook niet, want die vormen hun eigen mening wel.
En er ¤59,99 voor vragen.quote:Op maandag 11 november 2024 16:12 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik was ook hyped. Nobue Uematsu?! Maar toen zag ik dat het een port van een mobile game is :x
quote:Op maandag 11 november 2024 16:47 schreef Droopie het volgende:
Zin in
Vieze boeren milieuvervuiler. Door jou gaan de natura 2000 gebieden eraan.quote:Op maandag 11 november 2024 16:47 schreef Droopie het volgende:
Zin in
Uiteindelijk bepalen de sales het succes.quote:Op maandag 11 november 2024 17:17 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Misschien om enigszins een boodschap af te geven dat mensen niet zitten te wachten op deze slecht geschreven onzin?
Ik snap het wel
Stel je bent fan van de oude DA games, die redelijk volwassen waren.
Krijg je nu dit, waar alle scherpe randjes zijn schoon gemaakt.
Denk dat mensen gewoon duidelijk willen maken dat ze niet zitten te wachten op deze shit.
Je mag het woke noemen, en dat is het ook, want er wordt zodanig moeite ingestoken om letterlijk niemand tegen een zeer been te schoppen. En vanuit die denkwijze is het hele spel geschreven, dat is wel duidelijk.
Tot op het punt waar alle scherpe randjes er niet meer zijn, die vroeger deel uitmaakte van de franchise.
En dat zijn dingen die je gewoon kan beoordelen van een afstandje. En daarom vallen de sales ook tegen (waarschijnlijk)
Daarom verkopen games die niet inzetten op 'modern audiences' ook een stuk beter de laatste tijd volgens mij.
Maak gewoon iets waar gamers op zitten te wachten. Ipv de non existentie 'modern audiences'
Nu tijd voor boodschappen. Er moet ook nog gegeten worden
Dat gekwetst voelen zo irritantquote:Op maandag 11 november 2024 20:25 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Uiteindelijk bepalen de sales het succes.
Soms vraag ik me weleens af of "wij" als oude gamers, opgegroeid zijn in een individualistischer tijdperk en meer gewend waren nu uit de tijd zijn.
Of dat de "niemand mag meer gekwetst zijn" en alles moet inclusief uit de tijd zijn.
Wie is er niet groot mee geworden. Persongeluk een onthoofding downloaden op kazaa omdat je dacht dat het een film zou zijnquote:Op maandag 11 november 2024 20:44 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dat gekwetst voelen zo irritant
Die mensen hebben sowieso hey begin van het internet gemist toen er nergens moderatie was
Haha of die rus die met een voet op zn hoofd lek werd gestokenquote:Op maandag 11 november 2024 20:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wie is er niet groot mee geworden. Persongeluk een onthoofding downloaden op kazaa omdat je dacht dat het een film zou zijn
Mensen kunnen tegenwoordig weinig hebben, films van generaties ver voor de mensen die opgegroeid zijn met gore van het internet wordt nu uitgezonden met waarschuwingen nota bene(james bond etc.).quote:Op maandag 11 november 2024 20:25 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Uiteindelijk bepalen de sales het succes.
Soms vraag ik me weleens af of "wij" als oude gamers, opgegroeid zijn in een individualistischer tijdperk en meer gewend waren nu uit de tijd zijn.
Of dat de "niemand mag meer gekwetst zijn" en alles moet inclusief uit de tijd zijn.
Prachtige docu dit, wow.quote:
quote:Op maandag 11 november 2024 20:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wie is er niet groot mee geworden. Persongeluk een onthoofding downloaden op kazaa omdat je dacht dat het een film zou zijn
quote:Op maandag 11 november 2024 20:44 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dat gekwetst voelen zo irritant
Die mensen hebben sowieso hey begin van het internet gemist toen er nergens moderatie was
Jullie doen alsof dat goede dingen waren en de glory days.quote:Op maandag 11 november 2024 20:58 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Haha of die rus die met een voet op zn hoofd lek werd gestoken
Dat ik het nog niet vergeten ben, zoiets gestoorde wat ik op de basisschool heb gezien op het internet hahaha
100% iets anders tussendoor doen ja. Zelf New Tales from the Borderlands gedaan tussen Live a Live and Dragon Quest III.quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:58 schreef Ang3l het volgende:
Also:
Na DLC Cyberpunk....
* Dragon Age
* Life is Strange
Ik wil graag naar DA, maar 2x RPG's achter elkaar... misshcien toch ff LIS er tussendoor.
Kan niet voor die andere 2 spreken. Maar dat was sarcasme natuurlijk. Ik zal geen 1 kind aanraden om onthoofdingen te bekijkenquote:Op dinsdag 12 november 2024 09:25 schreef Ang3l het volgende:
Jullie doen alsof dat goede dingen waren en de glory days.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |