Als je niet wil dat het publiek de winnaar kan bepalen, moet je ze niet laten stemmen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Feuerschwanz moet eruit want die hebben al een redelijk grote fanbase en zouden hoogstwaarschijnlijk de televote winnen
Ja zou het verstandig vinden. Maar had ze überhaupt niet geselecteerd denk ik dan.. Soortgelijke band en song hebben we al 100x gehoordquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Feuerschwanz moet eruit want die hebben al een redelijk grote fanbase en zouden hoogstwaarschijnlijk de televote winnen
Ik ben nog steeds boos om Electric callboy debacle.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Nouja vooral het besluit dat de jury de superfinalisten 100 procent bepalen heeft dat gedaanquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:41 schreef usagi414 het volgende:
Als de theorie klopt dat ze deze hele opzet met covers hebben gedaan om het Feuerschwanz moeilijker te maken om te winnen, dan heeft het tot nu toe niet gewerkt.
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:42 schreef NailQueen het volgende:
Ik versta het allemaal niet maar blijkbaar is de kritiek echt belabberd
Alsof Wadde Hadde Dudde Da typisch iets is waar al die vrouwen op stemmen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:45 schreef Momo het volgende:
[..]
[ x ]
Daarom zou metal niet werken op ESF
Daarom was Lord of the lost ook laatste gewordenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:45 schreef Momo het volgende:
[..]
[ x ]
Daarom zou metal niet werken op ESF
Vorig jaar moesten ze ook een meisje uit Nederland vissenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:48 schreef aarontje112 het volgende:
Ook 2 niet-Duitse artiesten in deze finale. Land van 80 miljoen mensen
Ach, ze vonden Rudi Carrell ook geweldig.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:48 schreef aarontje112 het volgende:
Ook 2 niet-Duitse artiesten in deze finale. Land van 80 miljoen mensen
En Ilse Delange en Sylvie Meis.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ach, ze vonden Rudi Carrell ook geweldig.
En Blind channel dan? 6de plek geloof ik.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:49 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Daarom was Lord of the lost ook laatste geworden
Kan alleen maar tegenvallen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:50 schreef BillDauterive het volgende:
"Bijna te goed voor het songfestival"... nou, ik ben benieuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |