SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video
Happy happy happy
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-10-2024 02:09:08 ]![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik heb pas 800 notes ofzo dus deze kan er ook nog wel bijquote:![]()
Was nieteens persoonlijk bedoeld ook nog, maar ik begrijp dat ze het zo opvat![]()
![]()
Kaputquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 02:10 schreef hemarookworst het volgende:
waar zijn die fucking thumbnails!!!???Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Amigoquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 02:10 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb pas 800 notes ofzo dus deze kan er ook nog wel bij![]()
Was nieteens persoonlijk bedoeld ook nog, maar ik begrijp dat ze het zo opvat♡♡♡♡![]()
Nope YouTube op fok! KapotThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
3fm kuikenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
3fm zou wel net zo troep zijn als bnn-vara tegenwoordigThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: