Elmo Musk jaquote:

Die zijn best goed giftigquote:

Nou, ga maar eens mee naar de Terrariabeursquote:

Daar zitten ze veilig in een bak.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nou, ga maar eens mee naar de Terrariabeurs

Vind je ze dan niet meer eng?quote:

Te veel ongedierte gegeten ?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:03 schreef Lovely het volgende:
Ik had ook planten eter,maar ging al vrij snel dood

Denk te nat, was al niet zo mooi toen ik gekocht had..quote:

Maar hoe eet een plant een plant ?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Denk te nat, was al niet zo mooi toen ik gekocht had..

Ik had eerst zo'n hangende met van die bekers ... maar die overleefde het ook niet ;Nquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:03 schreef Lovely het volgende:
Ik had ook planten eter,maar ging al vrij snel dood

Moet je dan zo nu en dan ook een regendans doen?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik had eerst zo'n hangende met van die bekers ... maar die overleefde het ook niet ;N
Nu heb ik hal bijna 3 jaar zo'n Venus flytrap en die gaat goed. Laatst wel overgepot in eigenlijk de verkeerde aarde.. maar hij doet het nog. Wel geef ik hem trouw alleen maar regenwater.

Ah die ken ik ook welquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik had eerst zo'n hangende met van die bekers ... maar die overleefde het ook niet ;N
Nu heb ik hal bijna 3 jaar zo'n Venus flytrap en die gaat goed. Laatst wel overgepot in eigenlijk de verkeerde aarde.. maar hij doet het nog. Wel geef ik hem trouw alleen maar regenwater.

Niet moet! Maar ik doe hem graag een paar keer per weekquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet je dan zo nu en dan ook een regendans doen?

Net als de indianen?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Niet moet! Maar ik doe hem graag een paar keer per week

Kon je niet wachten tot Sinterklaas voorbij is?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:45 schreef D. het volgende:
Ik heb het licht gezien
En al opgehangen ook

Dan zat ik nog 5 weken in het donkerquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Kon je niet wachten tot Sinterklaas voorbij is?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |