Ik kreeg 40-45 vibes bij de naam.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:40 schreef Joop_W het volgende:
Ulrich ziet er minder hoogblond uit dan ik op basis van naam zou verwachten.
Jaquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:42 schreef RipCity het volgende:
Die neger haat 'm al zo hard van binnen
Saintley vergat op het formulier tintje in te vullenquote:
Geen eisen, maar heeft wel eisen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Saintley vergat op het formulier tintje in te vullen
Ja opzich goed inderdaad. Net als een date die direct vegan gerechten gaat bestellen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Toch wel interessant want ik zie mezelf met bepaalde partijen toch clashen en als je meteen de partij hoort scheelt het veel tijd. Een beetje zoals vooraf bellen.
Ik kan niet met D66. Verder wel met alles.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja opzich goed inderdaad. Net als een date die direct vegan gerechten gaat bestellen.
Maarja opzich kan ik met elke partij leven, zolang ze zelf ook een beetje tolerant zijn tegenover een andere mening. En niet 24/7 politiek actief zijn of "activist" op social media ofzo.
Ook met een Bij1'er?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Maarja opzich kan ik met elke partij leven, zolang ze zelf ook een beetje tolerant zijn tegenover een andere mening. En niet 24/7 politiek actief zijn of "activist" op social media ofzo.
Als ze op Rob Jetten stemmen is daar het gat van de deur idd.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kan niet met D66. Verder wel met alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |