Zijn allebei wel sympathiekquote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:40 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind bicepsvrouw wel tof. Nee, ik zou haar niet doen. Maar gewoon als buurvrouw ofzo.
Zou je Ping-Pong-Lee meenemen naar Andre Rieu?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:40 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind bicepsvrouw wel tof. Nee, ik zou haar niet doen. Maar gewoon als buurvrouw ofzo.
lekker rebels en andersquote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:41 schreef RamboDirk het volgende:
Mannen met nagellak zijn sowieso de bom. Lekker Gek!
Misschien vond die Amsterdam te lelijk.quote:
Nah, vind aziatisch wel leuk alleen deze is niet mijn type. Beetje jong ook.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:41 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zou je Ping-Pong-Lee meenemen naar Andre Rieu?
Noord is ook vreselijk.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:41 schreef RipCity het volgende:
Hij noemt nog net niet Punniken op
[..]
Misschien vond die Amsterdam te lelijk.
Ja, beetje streetart spuiten en bakfiets 20'ers er laten wonen maakt je niet opeens hip.quote:
Alleen streetart en NDSM voor leuke dingen zijn juist leuk.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:44 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja, beetje streetart spuiten en bakfiets 20'ers er laten wonen maakt je niet opeens hip.
Naait alles in de leeftijd van z’n zoonquote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:45 schreef Sapstengel het volgende:
kerel zit gewoon dansende meisjes van 16 te gluren
Je bent er maar druk mee. Zelf toevallig swingcurious?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Gaan swingersclubs ook live op TikTok?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |