Heb niet alles gezien maar dit is voor mij niet een typische student.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Kan echt slecht tegen van die typische studentes. Hele uitstraling, gespreksstof enzo.
Nouja veel daarvan is wel typisch student vind ik. Ook die hele manier van praten, dat soort van enthousiaste.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb niet alles gezien maar dit is voor mij niet een typische student.
Deze is echt een categorie Susan & Freek, bang voor piercings, brengt de was naar ons mam, heeft geen vrienden maar alleen vriendinnen. Dat soort.
Voor mij echt niet. Die zijn normaal wel wat minder wereldvreemd, zelfstandig en luisteren niet naar Susan en Freek.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nouja veel daarvan is wel typisch student vind ik. Ook die hele manier van praten, dat soort van enthousiaste.
Mijn studie was in het oosten van het land, misschien speelde dat ook mee. Zij zat ook in Nijmegen geloof ik.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voor mij echt niet. Die zijn normaal wel wat minder wereldvreemd, zelfstandig en luisteren niet naar Susan en Freek.
Die oorbellen en het haar. Zie ik niet op de uni.
Dit leek een MBO meisje.
Wat studeert ze?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mijn studie was in het oosten van het land, misschien speelde dat ook mee. Zij zat ook in Nijmegen geloof ik.
That explains.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:21 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Pedagogische wetenschappen. Komt ook het burgerlijke vandaan misschien.
ik dacht raven van dorstquote:
Vaals denk ik dan aanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |