op Rotterdam de lijn naar antwerpen nemen, zit je zoquote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:55 schreef FOKoffieleut het volgende:
261km, hopelijk gaat zijn date niet over afstand beginnen
Welk persoon kiest voor een relatie met die afstand?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:55 schreef FOKoffieleut het volgende:
261km, hopelijk gaat zijn date niet over afstand beginnen
Dat is wel beter richting Gent.quote:
Hij woont in een camper en kan staan waar hij wilt.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welk persoon kiest voor een relatie met die afstand?
was ik niet knap danquote:
Jij bent al een hele tijd terug toch?quote:
Ja, en een stuk afgevallen ook, ben benieuwd of je mij nog zou herkennen op tvquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Jij bent al een hele tijd terug toch?
Een Bijstand uitkeringquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
Wat heeft deze kale gast dat hij zo snel praat?
Lekker bezig!quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:08 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ja, en een stuk afgevallen ook, ben benieuwd of je mij nog zou herkennen op tv
Ik mis iets volgens mij, wie zei dat?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:11 schreef Sapstengel het volgende:
Het is de schuld van Poetin. Wat een nare man.
Er was oorlog in Georgie door Rusland en ze hoopte dat Oekraine zou winnenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik mis iets volgens mij, wie zei dat?
Kan echt slecht tegen van die typische studentes. Hele uitstraling, gespreksstof enzo.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Rozemarijn is wel de definitie van vertrutting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |