Maar geeft wel uitsluitsel over ESF staat in artikel dus dat zal ook wel belangrijk zijn in de show. "Ja ik heb een nummer opgestuurd" of "Nee ze moeten mij maar bellen". Als ze wel wil kunnen ze haar bijna niet meer weigeren als je de media moet geloven nu.quote:Op woensdag 6 november 2024 18:27 schreef NailQueen het volgende:
Nah dit is gewoon promotie voor haar grote shows volgend jaar.
Dit dusquote:Op woensdag 6 november 2024 17:54 schreef Greys het volgende:
Ik snap nu waarom Aran zo pro-Anouk deed onlangs..
[ x ]
Dat is morgen lieverdquote:Op woensdag 6 november 2024 20:30 schreef Thrts het volgende:
Heeft Anouk nog wat gezegd bij Boulevard?
Met bijval van Aran die z'n zin weer even wil doordrammen.quote:Op woensdag 6 november 2024 18:25 schreef Momo het volgende:
Maar mensen kunnen nog tot 22 november nummers opsturen. Dus dit is geen aankondiging van "Hallo, we sturen Anouk". Anouk kennende eerder "Dit is mijn killersong, en Cornald kan de vlekkentyfus krijgen"
Aran en Derksen zijn vast niet degenen waar de commissie zich door gaat laten dwingen. Mag ik toch hopen.quote:Op woensdag 6 november 2024 18:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar geeft wel uitsluitsel over ESF staat in artikel dus dat zal ook wel belangrijk zijn in de show. "Ja ik heb een nummer opgestuurd" of "Nee ze moeten mij maar bellen". Als ze wel wil kunnen ze haar bijna niet meer weigeren als je de media moet geloven nu.
Mag van mij zo gaan hoor 😊quote:Op woensdag 6 november 2024 21:03 schreef ijs_beer het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Dat liever dit jong NL talent dat ik net op de radio hoorde.
Aran die daarna met een klein stijf piemeltje weer aan mag schuiven bij zijn nieuwe beste vrienden van VI. Die jongen is zo blij dat ie in dat wereldje mag rondparaderenquote:Op donderdag 7 november 2024 00:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Met bijval van Aran die z'n zin weer even wil doordrammen.
Dit is een heel tof talent jaquote:Op woensdag 6 november 2024 21:03 schreef ijs_beer het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Roxeanne zou ik wel durven sturen... haar broer iets minderquote:
Leuk liedje. Doet me een beetje denken aan deze andere jonge Nederlandse 80s act (tevens actief als fotomodel)quote:Op woensdag 6 november 2024 21:03 schreef ijs_beer het volgende:
quote:Op donderdag 7 november 2024 17:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Aran die daarna met een klein stijf piemeltje weer aan mag schuiven bij zijn nieuwe beste vrienden van VI. Die jongen is zo blij dat ie in dat wereldje mag rondparaderen
Nikkie die het even benoemdquote:Op donderdag 7 november 2024 18:11 schreef Em31 het volgende:
[..]
[ x ]
Edit: oh tweets doen het niet meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |