Vrees er ook voorquote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:43 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Sunburn zal er wel uitgevallen zijn
Ze hebben minder, ik vind het vele gehaat op Shiny Happy People onterechtquote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:39 schreef DecoAoreste het volgende:
Deze van R.E.M. had niet per se gehoeven.
Als de eerste een nieuwkomer is, is de kans best aanwezig dat dat wat er al stond in de lift zit, dus kan alle kanten op.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:43 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Sunburn zal er wel uitgevallen zijn
Hear hear! Heerlijk nummerquote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze hebben minder, ik vind het vele gehaat op Shiny Happy People onterecht
3 noteringen minder dan vorig jaar volgens mij. Van 22 naar 19.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:45 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Als de eerste een nieuwkomer is, is de kans best aanwezig dat dat wat er al stond in de lift zit, dus kan alle kanten op.
Ik vind tot nu toe eerlijk gezegd alle uren nagenoeg gelijk aan elkaar. Het is bijna radio zonder lijst. Oh, wacht…quote:
Mja, ik hoor eigenlijk geen muziek die ik echt kut vind, maar ook nog niet extreem veel wat ik echt heel tof vind. Heel anders dan de Top 2000 met meer in beide richtingen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:53 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik vind tot nu toe eerlijk gezegd alle uren nagenoeg gelijk aan elkaar. Het is bijna radio zonder lijst. Oh, wacht…
Vind het opzich wel een leuke beslissing om de lijst niet gelijk bekend te makenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:53 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik vind tot nu toe eerlijk gezegd alle uren nagenoeg gelijk aan elkaar. Het is bijna radio zonder lijst. Oh, wacht…
Dat inderdaad, die hoor je overal alquote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:57 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Prima band maar raar dat ze het zo goed doen in deze lijst. Niks alternatiefs aan.
Charlemagne is een stuk ouder en lijkt idd heel erg op Drive vind ik al langquote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:58 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Was dit nummer er eerder dan Charlemagne? Echt 1 op 1 hetzelfde ongeveer.
Edit: Ooh Charlemagne is echt al van 2016. Dacht veel jonger nog
Een band die voornamelijk van Arcade Fire nadoen leeft is wel alternatief natuurlijk, zeker de nummers op The Mustard Seed wel.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:57 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Prima band maar raar dat ze het zo goed doen in deze lijst. Niks alternatiefs aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |