Ik reken niet meer op Exits en 2AM nee. Sowieso stonden ze vorig jaar nul keer bij de bovenste helft. En hun beste 2 staan er sowieso niet inquote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:19 schreef Tussle266 het volgende:
Foals kan wel in het rijtje Daft Punk, LL, Tribe. Ik denk dat er zeker 2 geëlimineerd zijn dit jaar.
Ik vind het wel prima zo trouwensquote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh het is wel echt gewoon de keuze van Venema die hij er ondemocratisch door heeft gedrukt
Ik kan er nog steeds niet mee levenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh het is wel echt gewoon de keuze van Venema die hij er ondemocratisch door heeft gedrukt
De lijst zoals hij nu is bedoel je? Ik zit een beetje in een spagaat, ik vind de nummers over het algemeen niet vervelend, maar het is niet wat ik van deze lijst verwacht. Ik zag het al op de keuzelijst, maar ik had niet het idee dat dit het resultaat zou zijn.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:31 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik vind het wel prima zo trouwens
Dat, maar ook dat de lijst geheim blijft. Ik word mellow met de jarenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:34 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
De lijst zoals hij nu is bedoel je? Ik zit een beetje in een spagaat, ik vind de nummers over het algemeen niet vervelend, maar het is niet wat ik van deze lijst verwacht. Ik zag het al op de keuzelijst, maar ik had niet het idee dat dit het resultaat zou zijn.
Al was deze er vorig jaar uit gevallenquote:
Die Dave en Annie ja? Het is ook maar net een klein tandje toegankelijker dan het leger in de metro, dus vooruit.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Al was deze er vorig jaar uit gevallen
Er zit niet echt lijn in hè? Zou je Tool en Marillion in hetzelfde hokje stoppen? Zouden Travis-fans echt die-hard stemmers zijn? Wie heeft er actie gevoerd voor de ragebolman?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel ineens 900 plaatsen kwijt. Verklaar het maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |