Ik miste de vraag even, maar veel nummers en veel lengte doet me aan een bandje dat oorlog voert tegen of onder invloed van drugs denken?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat zou die band zijn met veel nummers en veel lengte? Toch The Doors ofzo?
Toch “gewoon” de Foo’s dus. Dacht dat ie die al genoemd had, maar denk dat ie het gewoon in aantallen bedoelde danquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:53 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik miste de vraag even, maar veel nummers en veel lengte doet me aan een bandje dat oorlog voert tegen of onder invloed van drugs?
Taylor Swiftquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:22 schreef Tussle266 het volgende:
Wel ja, doe er nog maar 1 bij. Zou die 2024 plaat in de top 10 van Suus & Freek zijn ipv Linkin Apes?
Het reddingstemmen wil nog niet zo goed lukkenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 14:07 schreef Tussle266 het volgende:
Het zal vast Aerodynamic niet zijn.
Edit: en dan is het Da Funk ook niet. Die zijn allebei met zekerheid geëlimineerd dan.
LL en Tribe zijn ook met zekerheid verdwenen, maar gelukkig kwam er wel een nieuwe queen en een nieuw fu2 bij.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 14:16 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Het reddingstemmen wil nog niet zo goed lukken
Eerste stemplaatquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 14:18 schreef Gretzl het volgende:
Deze Half Moon Run verdient wel een plek in het linkerrijtje
Daarbij vergeleken hebben Suus & Freek zelfs nog leukere nummersquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 14:37 schreef Gretzl het volgende:
The Reason, precies zo'n semi-alternatieve plaat + vroege 00s Top 40-hit die ik al jaren in de Top 2000 verwachtte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |