En dan is deze nog nieuw in de lijst ookquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:36 schreef PippenScottie het volgende:
Ik zou wel voorstander zijn van een Brucevrije lijst een keer. Niets tegen Bruce, maar hij is overal
Het zijn wmb de doodgedraaide hits die ergeren. Gister Born In The Usa en deze Dancing In The Dark. Bobbie Jean wel prima vanochtendquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:36 schreef PippenScottie het volgende:
Ik zou wel voorstander zijn van een Brucevrije lijst een keer. Niets tegen Bruce, maar hij is overal
Dit is wel een beetje de samenvatting van alles wat er verkeerd gaat dit jaar.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:37 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
En dan is deze nog nieuw in de lijst ook
Wij konden het weer eens niet meer eens zijnquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:39 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Het zijn wmb de doodgedraaide hits die ergeren. Gister Born In The Usa en deze Dancing In The Dark. Bobbie Jean wel prima vanochtend
Hang the djquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:08 schreef Berkery het volgende:
The Smiths is Hazes, weer wat geleerd.
't rode licht dat nooit uit zal gaanquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:08 schreef Berkery het volgende:
The Smiths is Hazes, weer wat geleerd.
Nee, Stefan is (verder) cool, ik heb ooit een Kink-patch van hem gekregen.quote:
In mijn Top 1500 zouden ze wel keertje of 15 staan jaquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:09 schreef Gretzl het volgende:
In een ideale Kink 1500 zouden The Strokes grootgrutter zijn
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ohja maar dan de World Cup versie toch? Reguliere Fifa '98 was Song 2quote:
Jupquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:14 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ohja maar dan de World Cup versie toch? Reguliere Fifa '98 was Song 2
Moest direct weer aan deze denken:quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:18 schreef PippenScottie het volgende:
Voelde me aangesproken bij fanatieke pubquizzer aan de bar die de echte naam van Sting wist
Godver, het is echt lijstjestijdquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:21 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Moest direct weer aan deze denken: [ afbeelding ]
Gewoon A-Punk. Eentje is ook wel voldoendequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:52 schreef Gretzl het volgende:
Deze Vw kan ook wel in de top 2000, party [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Step zou genot zijnquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon A-Punk. Eentje is ook wel voldoende
Staat al jaren op de keuzelijst, gaat hem dus niet worden. Misschien als Xi Jinping zich ermee gaat bemoeien.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon A-Punk. Eentje is ook wel voldoende
De broers en zus van Harry nog ff meepakken voor het etenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:01 schreef Tussle266 het volgende:
Het laatste uur is alweer gedumpt. Knap staaltje geheimhouding.
Lateralus heeft een klap gehad zeg.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:45 schreef Hamlapjes het volgende:
Het spoorboekje heeft de dagupdate gehad!
Als je ergens een keer een foutje ziet, lemmeknow!
Dat gevoel heb ik ook wel een beetje, ja, en zo op het eerste gevoel klinkt het nog wat meer als de reguliere playlist van KINK (en dat bedoel ik dan niet per se positief). Maar ik wil nog wel een paar dagen afwachten om dat te bevestigenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:49 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Lateralus heeft een klap gehad zeg.
Het voelt alsof de lijst iets meer mainstream is geworden
Heb je al een beeld van welke nummers uit de lijst zijn gevallen?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:02 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook wel een beetje, ja, en zo op het eerste gevoel klinkt het nog wat meer als de reguliere playlist van KINK (en dat bedoel ik dan niet per se positief). Maar ik wil nog wel een paar dagen afwachten om dat te bevestigen
Heb ik nog niet naar gekeken, misschien later deze week nog wel een keertje tijd voor!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:05 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Heb je al een beeld van welke nummers uit de lijst zijn gevallen?
Na twee dagen kan je misschien al inschatten of de nog niet gedraaide lage nummers van vorig jaar gestegen zijn, of uit de lijst zijn gevallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |