Oeps, iets te snelquote:
Geen Foos of QOTSA. Dan krijgt Corton het al wat sneller lastigquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:17 schreef Gretzl het volgende:
Hoe kun je als Kink dj LP - Lost on You nu niet kennen
Nauwelijks rotatie meer op de playlist, jammerquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:21 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Geen Foos of QOTSA. Dan krijgt Corton het al wat sneller lastig
Lost On You is wel een soort allemansvriend wat betreft allertijden lijsten. Staat in Kink 1500, Top 2000 en heeft een aantal jaar door de mazen van het net heen in de Snoblijst gestaan terwijl het in de Top 2000 stond.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:23 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Nauwelijks rotatie meer op de playlist, jammer![]()
[ afbeelding ]
Ze heeft nog wel toffere nummers, van voordat ze doorbrak
Kijk Alanis, dit is nou ironiequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:17 schreef Gretzl het volgende:
Hoe kun je als Kink dj LP - Lost on You nu niet kennen
Ook wel een matig nummer natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:21 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Geen Foos of QOTSA. Dan krijgt Corton het al wat sneller lastig
Dit is gewoon Haïti van Arcade Fire en dat vind ik geen klompendansmuziek.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:44 schreef Tussle266 het volgende:
Ik krijg meer en meer een klompendansgevoel bij Son Mieux.
Dit vind ik nog wel één van de betere van ze. Stuk leuker dan die andere Arcade Fire variant Blaudzun van vanochtendquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:44 schreef Tussle266 het volgende:
Ik krijg meer en meer een klompendansgevoel bij Son Mieux.
The Mustard Seed sowieso goeie plaatquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:47 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dit vind ik nog wel één van de betere van ze. Stuk leuker dan die andere Arcade Fire variant Blaudzun van vanochtend
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is gewoon Haïti van Arcade Fire en dat vind ik geen klompendansmuziek.
Na Drive en 1992 haakte ik langzaam meer en meer af eerlijk gezegd. Multicolor ging nog wel, maar nu is het punt wel duidelijk zeg maar.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:47 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dit vind ik nog wel één van de betere van ze. Stuk leuker dan die andere Arcade Fire variant Blaudzun van vanochtend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |