Alleen die vrije trappen nietquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:48 schreef The-BFG het volgende:
En kan ook dat gejank op Henderson eens stoppen. Nee het is niet een typische Ajax speler maar zijn ervaring is goud waard.
Oneens.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:48 schreef The-BFG het volgende:
En kan ook dat gejank op Henderson eens stoppen. Nee het is niet een typische Ajax speler maar zijn ervaring is goud waard.
Die pipo die Apkom omver beukte had best rood mogen krijgen. Maar kreeg nu schijnbaar niks?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:55 schreef Simmertje het volgende:
Makkelie fluit wel weer lekker makkelijk tegen Ajax. Onze Rotterdamse politieagent.
Kreeg geelquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:58 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Die pipo die Apkom omver beukte had best rood mogen krijgen. Maar kreeg nu schijnbaar niks?
Ah dacht in het live topic te lezen dat die voor een andere was. My bad..quote:
Ik heb daar ook een pittige mening over.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:58 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Die pipo die Apkom omver beukte had best rood mogen krijgen. Maar kreeg nu schijnbaar niks?
In het Feyenoord topic zeggen ze het omgekeerdequote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:55 schreef Simmertje het volgende:
Makkelie fluit wel weer lekker makkelijk tegen Ajax. Onze Rotterdamse politieagent.
Bijzonder blijft dat. Volgens mij deed ie het vrij aardig. Alleen die geel voor Bueno had voor mij wel rood mogen zijn.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:01 schreef Coco het volgende:
[..]
In het Feyenoord topic zeggen ze het omgekeerde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze moeten jou verbieden!quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:07 schreef Wotte het volgende:
Ik wil graag een verbod voor @:Kingroland in dit topic.
Dit is de wedstrijd van het jaarquote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:23 schreef Black-Death het volgende:
Zouden we tegen PSV met 10 andere basisspelers beginnen?
neequote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:23 schreef Black-Death het volgende:
Zouden we tegen PSV met 10 andere basisspelers beginnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |