Nee ik doelde er meer op dat je zonder opleiding chirurg mag spelen.quote:Op maandag 28 oktober 2024 21:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Turkije is toch het eerste waaraan je denkt bij goedkope plastische chirurgie
Van BBL tot haar tot liposucsie tot borstverandering
...
Goedkoop een ander uiterlijk...
Nog verwonderlijker is het dat er na jarenlange horrorverhalen nog steeds mensen naar Turkije gaan voor cosmetische of medische behandelingenquote:Op maandag 28 oktober 2024 21:52 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Overigens wonderlijk dat dit is toegestaan in Turkije.
Onbegrijpelijk iddd.. Sowieso obsessief bezig zijn met je uiterlijkquote:Op maandag 28 oktober 2024 16:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat heftig...
Met die cosmetische vakanties gaat het vaak mis. Het is een enorm risico
Je kan toch wel raden dat iets niet klopt als het zoveel goedkoper is?
Ja eens...quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk iddd.. Sowieso obsessief bezig zijn met je uiterlijk
Ik ook nietquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja eens...
Iets wat ik compleet niet snap...
quote:
Een beetje make-up vind ik wat anders dan je lichaam verbouwen dmv operaties in schimmige landenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Maar goed, ben een jeans/hoodie-vrouw. Geen make-up... het toppunt van mijn ijdelheid is soms een vrolijke oorbel
Dat zou je wel zeggen, maar ja, goedkoop hè. Als ze al op de hoogte zijn van de risico's, dan aanvaarden ze die kennelijk. Denkende dat het hen niet zal overkomen.quote:Op maandag 28 oktober 2024 16:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat heftig...
Met die cosmetische vakanties gaat het vaak mis. Het is een enorm risico
Je kan toch wel raden dat iets niet klopt als het zoveel goedkoper is?
Oh jaquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Een beetje make-up vind ik wat anders dan je lichaam verbouwen dmv operaties in schimmige landen
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:23 schreef Natalie het volgende:
[..]
Dat zou je wel zeggen, maar ja, goedkoop hè. Als ze al op de hoogte zijn van de risico's, dan aanvaarden ze die kennelijk. Denkende dat het hen niet zal overkomen.
Snap dat snijden etc in een gezond lichaam überhaupt niet.
Operaties door niet-medisch personeel gebeurd in Nederland ook hoor. Doen ze niets mee want wetten zijn voor mensen die verkeerd geparkeerd staan en dergelijke.quote:Op maandag 28 oktober 2024 21:52 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Overigens wonderlijk dat dit is toegestaan in Turkije.
Ja want een baby of kind gaat een klacht indienen natuurlijkquote:De Inspectie Gezondheidszorg en het ministerie van Volksgezondheid treden tot nu toe niet op tegen niet-artsen die jongetjes besnijden. Een woordvoerder van de Inspectie geeft als reden: "In de afgelopen vijf jaar tijd hebben wij geen meldingen ontvangen van besnijdenissen waarbij iets is misgegaan, die zijn uitgevoerd door iemand zónder BIG-registratie."
Niet alleen bij cosmetische operaties kunnen dingen fout gaan hoor. In Amsterdam UMC vloog een hartpatient in de brand tijdens de operatie. "Het dienstdoende anesthesieteam had te veel licht ontvlambaar desinfectiemiddel gebruikt, waarna de chirurg te snel begon te snijden met een verhit mes." De patient overleed.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:23 schreef Natalie het volgende:
[..]
Snap dat snijden etc in een gezond lichaam überhaupt niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |