Dat is niét waar cruise control voor is.quote:Op dinsdag 3 december 2024 19:54 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Het is verboden om over een doorgetrokken streep in te halen. Daarvoor kan je 180 - 300 euro boete krijgen.
Dat je cruise control nodig hebt en niet gewoon zelf de juiste snelheid aan kan houden toont ook al aan dat je zelf niet zo goed kan autorijden. Mijn rijinstructeur staat me niet toe om de cruise control te gebruiken want op het examen mag dat ook niet.
Ermee doorgaan dus.quote:Op dinsdag 3 december 2024 20:13 schreef Troel het volgende:
[..]
Klopt, want zij verdienen ook aan de vele rij-examens
Op je rijexamen mag je geen cruise control gebruiken. Mijn instructeur zegt ook dat we te korte stukken rijden om het te gebruiken al zou je het willen oefenen.quote:Op dinsdag 3 december 2024 20:19 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat is niét waar cruise control voor is.
Wát oefenen? Cruise control? Wat valt daar aan te oefenen?quote:Op dinsdag 3 december 2024 20:41 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Op je rijexamen mag je geen cruise control gebruiken. Mijn instructeur zegt ook dat we te korte stukken rijden om het te gebruiken al zou je het willen oefenen.
Geen flauw idee wat daar aan te oefenen valt, ik heb het immers nog nooit gebruikt. Ik zou niet weten hoe of dat werkt.quote:Op dinsdag 3 december 2024 20:41 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wát oefenen? Cruise control? Wat valt daar aan te oefenen?
Maar je denkt wél te weten dat het is voor mensen die niet 'zelf de juiste snelheid aan kunnen houden'.quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:03 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Geen flauw idee wat daar aan te oefenen valt, ik heb het immers nog nooit gebruikt. Ik zou niet weten hoe of dat werkt.
Inderdaad. Ik zeg wel eens tegen mijn instructeur dit kan toch gewoon met cruise control zegt hij ja maar je moet het ook zonder cruise control kunnen.quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:07 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Maar je denkt wél te weten dat het is voor mensen die niet 'zelf de juiste snelheid aan kunnen houden'.
Dus je rijdt ook niet met Flitsmeister?quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:11 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik zeg wel eens tegen mijn instructeur dit kan toch gewoon met cruise control zegt hij ja maar je moet het ook zonder cruise control kunnen.
Wazequote:Op dinsdag 3 december 2024 21:12 schreef maily het volgende:
[..]
Dus je rijdt ook niet met Flitsmeister?
Pendaalemmerzak heeft moeite met de koppeling, althans zo lijkt het.quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:07 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Maar je denkt wél te weten dat het is voor mensen die niet 'zelf de juiste snelheid aan kunnen houden'.
Vind ik niet hoor ik laat hem niet zo vaak afslaan.quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:27 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Pendaalemmerzak heeft moeite met de koppeling, althans zo lijkt het.
Mja....nou newsflash. CC bestaat niet met als doel om mensen 'die niet zelf de juiste snelheid aan kunnen houden' te bedienen.quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:11 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik zeg wel eens tegen mijn instructeur dit kan toch gewoon met cruise control zegt hij ja maar je moet het ook zonder cruise control kunnen.
Ik moet hier verschrikkelijk om lachen. Nog iemand?quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:42 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Vind ik niet hoor ik laat hem niet zo vaak afslaan.
Dus jij houdt gewoon netjes met je voet de juiste snelheid aan? top.quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:42 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Mja....nou newsflash. CC bestaat niet met als doel om mensen 'die niet zelf de juiste snelheid aan kunnen houden' te bedienen.
Waarom?quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:53 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Ik moet hier verschrikkelijk om lachen. Nog iemand?
Ik heb dat jaren en jaren gedaan ja. Maar nu met een Tesla hoeft dat niet. Maar alsnog vaak genoeg ja.quote:Op dinsdag 3 december 2024 22:02 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Dus jij houdt gewoon netjes met je voet de juiste snelheid aan? top.
Je hebt echt geen tesla nodig om cruise control te hebben hoor.quote:Op dinsdag 3 december 2024 22:15 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik heb dat jaren en jaren gedaan ja. Maar nu met een Tesla hoeft dat niet. Maar alsnog vaak genoeg ja.
Hoezo Duits. Wel eens reacties van Duitsers gekregen op je attitude, en die je doen denken aan de manier waarop ik reageer?quote:Op dinsdag 3 december 2024 22:16 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Ben je Duits of zo dat je dit grappig vindt?
Benzine kost een flinke duit. Dat weet ik uit ervaring. Dat is best een deuk hoor in je beurs met de huidige prijzen. en ik weet niet hoe oud je bent, hoeveel WA je dan moet betalen. Kan misschien best wel oplopen als je nog beginnend bent. En OV is inderdaad ook duur. Vind ik ronduit schandalig. Als ik met de trein op pad ga, kost me dat net zoveel als ik met de auto ga, misschien wel meer. Dat vind ik ergens toch wel bizar.quote:Op dinsdag 3 december 2024 18:08 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Ik weet dat een auto duur is, maar er zijn genoeg mensen met lagere inkomens die auto rijden dus het is heus wel te betalen. Het hoeft geen dure auto te zijn.
Het OV is overigens ook niet gratis. De fiets wel maar daar kom je minder ver mee. En ja ik heb allang elektrische fietsen om mijn actieradius te vergroten maar boven de 33 km enkele reis vind ik het toch te ver.
.....quote:Op dinsdag 3 december 2024 22:17 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Je hebt echt geen tesla nodig om cruise control te hebben hoor.
Omdat je blijkbaar een slecht gevoel voor humor hebtquote:Op dinsdag 3 december 2024 22:19 schreef yessie234 het volgende:
Ben je Duits of zo dat je dit grappig vindt?
Hoezo Duits. Wel eens reacties van Duitsers gekregen op je attitude, en die je doen denken aan de manier waarop ik reageer?
Nee ik ben niet Duits van geboorte en opvoeding, althans, dat staat in mijn papieren. Via via wel een familiaire band met Duitsland. Duits, hoe kom je erbij?
Ja dus de kans dat ik wat vaker het huis uit komt is groter met de auto dan met het OV.quote:Op dinsdag 3 december 2024 22:23 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Benzine kost een flinke duit. Dat weet ik uit ervaring. Dat is best een deuk hoor in je beurs met de huidige prijzen. en ik weet niet hoe oud je bent, hoeveel WA je dan moet betalen. Kan misschien best wel oplopen als je nog beginnend bent. En OV is inderdaad ook duur. Vind ik ronduit schandalig. Als ik met de trein op pad ga, kost me dat net zoveel als ik met de auto ga, misschien wel meer. Dat vind ik ergens toch wel bizar.
Ok en hoe is dit verder relevant? Blijkbaar kan je zelf niet de borden lezen en moet de auto dat voor je doen dusquote:Op dinsdag 3 december 2024 22:30 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
.....nee, dat weet ik, maar in een Tesla, net als wel meer automerken leest de auto de verkeersborden en als je ACC hebt dan rijdt ie automatisch de toegestane snelheid op die weg. Maar dan nog ben ik daar zelf ook prima toe in staat. Net als de meeste mensen. Maar die mensen zijn dan ook prima in staat om het rijbewijs te halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |