Ik eet bij mijn moeder weet het dus nietquote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Ik ookquote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Wat werd het?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik eet bij mijn moeder weet het dus niet
Sushiquote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ze had Chinees gehaald. Wat heb jij gegeten lieverd?
GA WEG HIER MEGA DEBIELquote:Op vrijdag 1 november 2024 08:49 schreef Abid-Meher het volgende:
Goedemorgen muchachos heeft iedereen gisteren zijn familie herdacht, met Mexicaanse hapjes?
Tjacka dacht dat we vrienden waren. Zie jou bijna nooit meer in de klb sc. Hoe gaat het met jou en je twee banen?quote:
IK KOM DAAR NIET MEER OMDAT JIJ DAAR POSTquote:Op vrijdag 1 november 2024 10:46 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Tjacka dacht dat we vrienden waren. Zie jou bijna nooit meer in de klb sc. Hoe gaat het met jou en je twee banen?
nee grapje hoor lieverdquote:Op vrijdag 1 november 2024 10:46 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Tjacka dacht dat we vrienden waren. Zie jou bijna nooit meer in de klb sc. Hoe gaat het met jou en je twee banen?
Ik ookquote:Op vrijdag 1 november 2024 11:31 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben stiekem alvast aan de lunch begonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |