KABELJAUWBURGERSquote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe hamburgers (niet á la Stinho).
Pizza @onlogischquote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe hamburgers (niet á la Stinho).
Laten we hopen dat meneer gewoon weer eens te lui was, om zijn goede vrienden hier in te lichten en dat er inderdaad niks ernstigs is gebeurd.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat weten we niet.
Hopelijk is er niets ernstigs aan de hand
Vorige keer maakte ik me ook zorgen en toen was meneer gewoon op vakantie
Dank vriend. Ja deze had ik niet helemaal aan zien komen maar daarom wel erg lekker.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Gefeliciteerd nog makker. Dikverdiend.
Wat ik er voor had gegeven om in de jaren dat Ajax beter was op zo’n manier in de Arena te winnen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dank vriend. Ja deze had ik niet helemaal aan zien komen maar daarom wel erg lekker.
Helaas kon Jaap Stam niet zo'n trucje uithalen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat ik er voor had gegeven om in de jaren dat Ajax beter was op zo’n manier in de Arena te winnen.
Dat vind ik een beetje denigrerend, met ‘trucje’ impliceer je dat iedereen er zo’n puinzooi van kan maken als Jaap Stam maar dat betwijfel ik.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Helaas kon Jaap Stam niet zo'n trucje uithalen.
Adblocker is eenvoudiger dan bietsen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:28 schreef Caland het volgende:
Ik zie opeens weer allemaal advertenties op FOK!
Zou iemand dit op kunnen lossen? @:ggmm @:yvonne @:onlogisch @:scrummie @:trein2000
Bij het Eudokiaplein hebben we altijd een rijtje gezellige verwarde mannetjes staan die om kleingeld vragen, wellicht kan je daar tussen staan. Smerige stinkende sloeber.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:28 schreef Caland het volgende:
Ik zie opeens weer allemaal advertenties op FOK!
Zou iemand dit op kunnen lossen? @:ggmm @:yvonne @:onlogisch @:scrummie @:trein2000
Goeie grutjesquote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bij het Eudokiaplein hebben we altijd een rijtje gezellige verwarde mannetjes staan die om kleingeld vragen, wellicht kan je daar tussen staan. Smerige stinkende sloeber.
Sowquote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bij het Eudokiaplein hebben we altijd een rijtje gezellige verwarde mannetjes staan die om kleingeld vragen, wellicht kan je daar tussen staan. Smerige stinkende sloeber.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |