Ik krijg er langzaam werkzaamheden bij en ben qua salaris al omhoog gegaan maar er moet ook nog iemand voor m'n huidige functie gevonden worden dus ik zit nog niet echt op m'n nieuwe functiequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laten we het maar heel snel over zinnige dingen hebben.
@:GGMM hoe bevalt jouw nieuwe functie.
Oh, hopelijk heb jij een goede bestemming voor de extra centjes!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik krijg er langzaam werkzaamheden bij en ben qua salaris al omhoog gegaan maar er moet ook nog iemand voor m'n huidige functie gevonden worden dus ik zit nog niet echt op m'n nieuwe functie
Maar bedankt voor het vragen
Ik heb dat niet eens meegekregen (dat de gouden bal is uitgereikt).quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:02 schreef Caland het volgende:
De tiktokgeneratie hecht wel erg veel waarde aan dat gouden balletje he
Ik word oud denk ik
Verdien je veel? Ik zat te kijken naar salarissen waar ik ga werken, maar alleen die directeuren verdienen veel en de bestuurder. Ik mag al blij zijn met 25 per uur bruto.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik krijg er langzaam werkzaamheden bij en ben qua salaris al omhoog gegaan maar er moet ook nog iemand voor m'n huidige functie gevonden worden dus ik zit nog niet echt op m'n nieuwe functie
Maar bedankt voor het vragen
Dan zou je moeten solliciteren op de functie van directeur.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:18 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Verdien je veel? Ik zat te kijken naar salarissen waar ik ga werken, maar alleen die directeuren verdienen veel en de bestuurder. Ik mag al blij zijn met 25 per uur bruto.
Ja ik kan op zijn maximale maar zoveel per uur verdienen ik geloof 35 euro? Directeur groeit veel hoger. Maar ik weet niet hoe je directeur wordtquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan zou je moeten solliciteren op de functie van directeur.
Succes!
MAAR HET IS OOK NIET WAARquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens
Sorry dat ik je stoornis benoemde @:tjacka
Oh sorry dan vergis ik mequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
MAAR HET IS OOK NIET WAAR
VUILE KLOOTZAK
Dat gaat wel prima, kreeg in Lissabon pas na de wedstrijd (en anderhalve dag sjouwen) pas echt last van m’n voet. Kan nog steeds niet echt rennen of voetballen ermee, maar de rest gaat langzaam de goede kant op.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:01 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ik haal jou van het lijstje Gedankenpolizei af, ik kan opnieuw gaan beginnen, want dacht echt dat jij het was.
Hoe is het met je been/voet ben je weer opgekrabbeld?
Heb je nu een Lucille Werner loopje?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat gaat wel prima, kreeg in Lissabon pas na de wedstrijd (en anderhalve dag sjouwen) pas echt last van m’n voet. Kan nog steeds niet echt rennen of voetballen ermee, maar de rest gaat langzaam de goede kant op.
Ja nog steeds wel, helemaal als ik op een dag 10km+ loop, anders ben ik er redelijk vanaf.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je nu een Lucille Werner loopje?
Lekker maat, hopelijk snel weer helemaal beter, maar ik ben blij dat je weer veel dingen kan.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat gaat wel prima, kreeg in Lissabon pas na de wedstrijd (en anderhalve dag sjouwen) pas echt last van m’n voet. Kan nog steeds niet echt rennen of voetballen ermee, maar de rest gaat langzaam de goede kant op.
Eensquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:40 schreef RamboDirk het volgende:
Mensen die over uurloon spreken behoren zonder uitzondering tot de lagere sociale klasses binnen onze samenleving.
Op je middenrif letten: niet oppervlakkig ademhalen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:23 schreef Tjacka het volgende:
Net weer hardgelopen @:pisces29 @:gurneyisbestoke @:dombohetolifantje1
Kreeg wel na 20 minuten een steek. Hoe kan ik dat voorkomen? #dtv
Ik ben trots op je.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:23 schreef Tjacka het volgende:
Niet meer hardlopenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:23 schreef Tjacka het volgende:
Niet in de Bijlmer gaan hardlopenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:23 schreef Tjacka het volgende:
Er staat morgen weer een verrukkelijke show klaar. Niet met mij, want er is een leuke gast.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:54 schreef Tjacka het volgende:
Al twee afleveringen Stijn bij DEDB
Wil jullie wel even herinneren dat wij deze jongen groot hebben gemaakt.
Oh maar dat vind ik juist moeilijk.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Op je middenrif letten: niet oppervlakkig ademhalen.
linkquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:54 schreef Tjacka het volgende:
Al twee afleveringen Stijn bij DEDB
Wil jullie wel even herinneren dat wij deze jongen groot hebben gemaakt.
Dan zeker een seksueel gefrustreerd mannetje worden en FA. Ik bedank vriendelijk.quote:
Jij was samen met Hansie Hansie de leukste gast. Al waren je vragen over de Pastoor quiz wel wat akward.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Er staat morgen weer een verrukkelijke show klaar. Niet met mij, want er is een leuke gast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |