Wanneer samen eten?quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hier stond biefstuk op het menu.
quote:Leden van de Staten-Generaal,
Per decreet wordt het mannen met een knotje verboden een stemlokaal te betreden. Ingaande per eerst volgende verkiezingen.
Hoogachtend,
Willem-Alexander Claus George Ferdinand, koning der Nederlanden, Prins van Oranje-Nassau.
Graag review stories Memphis.quote:Op vrijdag 1 november 2024 16:03 schreef RamboDirk het volgende:
Ik geloof niet in de keuze tussen een billenman of borstenman zijn. Ik ben beiden.
Ik moet nog een paar inhalen maar het is echt ontzettend goed ja.quote:Op zondag 3 november 2024 11:39 schreef fetX het volgende:
The Penguin wel een genottelijke serie trouwens hoor![]()
9/10 @:maxi-mus
Ah, goeie reminder.quote:Op zondag 3 november 2024 11:39 schreef fetX het volgende:
The Penguin wel een genottelijke serie trouwens hoor![]()
9/10 @:maxi-mus
Sorry dat ik vroeger onaardig tegen je was. Ik vind je eigenlijk echt een lieve user.quote:Op zondag 3 november 2024 11:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah, goeie reminder.Ook nog even op mijn lijstje zetten. Is niet meteen mijn genre maar de stukjes die ik zag zagen er tof uit.
User @CR7 verzuipt in zijn 'Ik trap overal gewoon tegenaan''-mentaliteit.quote:Op zondag 3 november 2024 15:09 schreef maxi-mus het volgende:
In het Ajax topic is iemand heel boos aan het roepen dat hij niet boos is.
Jij gaat toch ook altijd tegen de stroom inquote:Op zondag 3 november 2024 15:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
User @:CR7 verzuipt in zijn 'Ik trap overal gewoon tegenaan''-mentaliteit.
Dat is een groot misverstand.quote:Op zondag 3 november 2024 15:26 schreef Wotte het volgende:
[..]
Jij gaat toch ook altijd tegen de stroom in
Ik herken het wel ben zelf ook de rots in de branding van het Ajax topic wars van opportunisme.quote:Op zondag 3 november 2024 15:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat is een groot misverstand.
Wij zijn samen de leukste users van het Ajaxtopic.quote:Op zondag 3 november 2024 15:31 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik herken het wel ben zelf ook de rots in de branding van het Ajax topic wars van opportunisme.
Hadden ze ons inderdaad ook maar in het Feyenoord topic.quote:Op zondag 3 november 2024 16:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wij zijn samen de leukste users van het Ajaxtopic.
Ik vraag me al tijden af of jij in het dagelijks leven ook enigzins een vreemde vogel bent of is dat de act.quote:Op zondag 3 november 2024 18:52 schreef Abid-Meher het volgende:
Betreft Ajax kan ik alleen maar zeggen dat ik hoop dat Anton Gaaei gauw weer opstaat. Het voelt niet fijn zonder hem.
Ik ben niet helemaal 100% als dat je vraag is.quote:Op zondag 3 november 2024 19:22 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik vraag me al tijden af of jij in het dagelijks leven ook enigzins een vreemde vogel bent of is dat de act.
Absoluut niet!quote:Op zondag 3 november 2024 21:37 schreef KingRoland het volgende:
@:ggmm ik doe nog even een bakkie thee als je het niet erg vind
Matcha?quote:Op zondag 3 november 2024 21:49 schreef GGMM het volgende:
Sterker nog, ik heb net zelf een heerlijk bakje groene thee op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |