Ze zijn er toch echt, mijn broer zit over de 400 per maand. Het wil nogal oplopen als je twee keer per dag je wasmachine laat draaien blijkbaar.quote:Op maandag 28 oktober 2024 10:26 schreef Ama het volgende:
[..]
¤350 voor je energierekening per maand is ook wel erg overdreven.
Misschien op gelijke voet met dat van de middelen voor een willekeurige asielzoeker.quote:Op maandag 28 oktober 2024 07:28 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
[..]
Niet iedereen wil of accepteert hulp. Buiten dat zou ik niet per se elke vriendelijke zwerver met issues in huis willen halen, jij wel? Of hoe had je die hulp voorgesteld?
En zo is een zoveelste topic in NWS weer ontspoord in een topic over asielzoekersquote:Op maandag 28 oktober 2024 07:28 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Tja Huizen voor de gelukszoekers, mensen die hier al jaren nergens terecht kunnen laten we stikken.
Oma krijgt 1300 per maand, als je alles eraf haalt qua huur en dergelijke moet oma met 7,50 per dag voor eten rondkomen.
Mohammed krijgt 8000 per maand, dit is incl hotel kamer, gratis 3x per dag eten, kleding, fietsen noem het maar op.
10.000 bedden kost ons bijna 400 miljoen in 7 maanden tijd.
Totaal krankzinnig.
Schaam je.quote:Op maandag 28 oktober 2024 10:19 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Dat heb op Feesboek gestaan![]()
[ afbeelding ]
Oma moet wat minder zuipen en roken, van ¤7,50 per dag kan ik mijn gezin voeden als ik een beetje m'n best doe.
Dat is echt onzin.quote:Op maandag 28 oktober 2024 10:18 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Er zijn mensen die liever over straat zwerven dan in een daklozenopvang te zitten ja.
Waarschijnlijk is hij verslaafd en wil hij ook niet afkicken, dus geen geld voor onderdak.
Ik begrijp dat jij tegen hem op keek. Het was tenminste iemand die interessant was zonder gefantaseerd leven.quote:Op maandag 28 oktober 2024 07:04 schreef Werkman het volgende:
Al jaren een vertrouwd gezicht in de Tielse binnenstad.
Deed geen vlieg kwaad.
Lulde hele verhalen tegen zichzelf en ik kon er best om lachen. Het gaat je goed makker.
[..]
https://www.boevennieuws.(...)rdachte-aangehouden/
Bijna alle mensen die over straat zwerven en zorgmijder zijn, zijn verslaafd en hebben psychische problemen ja.quote:Op maandag 28 oktober 2024 11:40 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Dat is echt onzin.
Dat je betoogt dat hij waarschijnlijk verslaafd is zegt al genoeg. Dan heb je vrij weinig ervaring met deze mensen.
Duidelijk een kennerquote:Op maandag 28 oktober 2024 12:29 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Bijna alle mensen die over straat zwerven en zorgmijder zijn, zijn verslaafd en hebben psychische problemen ja.
Jij wel dan?quote:
Ach Hakim dood. Het is de schuld van de BUITENLANDERS!quote:Op maandag 28 oktober 2024 07:28 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Tja Huizen voor de gelukszoekers, mensen die hier al jaren nergens terecht kunnen laten we stikken.
Oma krijgt 1300 per maand, als je alles eraf haalt qua huur en dergelijke moet oma met 7,50 per dag voor eten rondkomen.
Mohammed krijgt 8000 per maand, dit is incl hotel kamer, gratis 3x per dag eten, kleding, fietsen noem het maar op.
10.000 bedden kost ons bijna 400 miljoen in 7 maanden tijd.
Totaal krankzinnig.
Focus je maar op mij in plaats van het probleem.quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:50 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Je komt op me over als een dwarsliggertje.
Nee, dat probleem dat doe jij. Ik signaleer enkel iets.quote:Op maandag 28 oktober 2024 13:04 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Focus je maar op mij in plaats van het probleem.
Ik val in herhaling.quote:Op maandag 28 oktober 2024 13:06 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee, dat probleem dat doe jij. Ik signaleer enkel iets.
Genoeg "economische daklozen"quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:48 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Jij wel dan?
Er is een verschil tussen mensen die op straat terecht komen en geen verslavingsproblematiek hebben en niet zorgmijder zijn. Is dat zo lastig om te begrijpen? Die grijpen wel alle hulp aan om weer uit de problemen te komen.
Ik oordeel verder niet over deze meneer. Hij was niemand tot last wat ik zo lees.
Dat valt toch niet te vergelijken met zorgmijders? Je leest ook niet goed wat ik schrijf.quote:Op maandag 28 oktober 2024 13:12 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Genoeg "economische daklozen"
Lees je tenminste een beetje in
Met jou kan ik praten. 👍quote:Op maandag 28 oktober 2024 13:12 schreef janprop het volgende:
Ik kende Hakim al meer als twintig jaar. Ondanks dat hij dakloos was, was het een hele lieve jongen.
Een jaar of dertig geleden had hij een zwaar ongeluk gehad waardoor hij in de problemen kwam.
Het klopt dat het een zorgmijder was, maar dat is ook iets wat langzaam gebeurd. Als iemand fikkie steekt in de woonkamer of er in gaat schijten dan houd zoiet vanuit de zorg natuurlijk ook op.
Hij was niet verslaafd, rookte slechts een jointje die hij af en toe toegestopt kreeg. De psyhische problemen speelde hem meer parten. Maar nimmer viel hij mensen lastig, bleef altijd beleefd en was geen biester.
Helaas is hij door een dakloze uit Oost Europa, die hier niks te zoeken heeft, hersendood geslagen. Een verschrikkelijke onverdiende einde.
Doe Henny en Robbie de groeten daarboven!
quote:Op maandag 28 oktober 2024 09:45 schreef MissButterflyy het volgende:
Een van de vele zorgmijders. Als mensen niet geholpen willen worden, gebeurd er meestal niks, behalve als het echt uit de klauwen loopt (en dat is ook weer jammer, dat er eerst echt iets moet gebeuren voor er wordt ingegrepen.
Je schrijft zelfquote:Op maandag 28 oktober 2024 13:14 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat valt toch niet te vergelijken met zorgmijders? Je leest ook niet goed wat ik schrijf.
Toeslagenaffaire, Groningen, tonnen aan mensen die in armoede leven maar volgens jou is er genoeg hulp en moeten mensen gewoon harder werken. Je betitelt iemand die is overleden aan een mishandeling als "zorgmijder" terwijl diegene zichzelf niet kan verdedigen en net zo goed slachtoffer kan zijn van de toeslagenaffairequote:Op maandag 28 oktober 2024 09:45 schreef MissButterflyy het volgende:
Een van de vele zorgmijders. Als mensen niet geholpen willen worden, gebeurd er meestal niks, behalve als het echt uit de klauwen loopt (en dat is ook weer jammer, dat er eerst echt iets moet gebeuren voor er wordt ingegrepen.
Het staat in de OP dat hij een zorgmijder was!!!quote:Op maandag 28 oktober 2024 13:46 schreef Origami94 het volgende:
[..]
[..]
Je schrijft zelf
[..]
Toeslagenaffaire, Groningen, tonnen aan mensen die in armoede leven maar volgens jou is er genoeg hulp en moeten mensen gewoon harder werken. Je betitelt iemand die is overleden aan een mishandeling als "zorgmijder" terwijl diegene zichzelf niet kan verdedigen en net zo goed slachtoffer kan zijn van de toeslagenaffaire
Ahhh iemand van de overheid roept wat en jij vindt het genoeg bewijs om iemand die zichzelf niet kan verdedigen dezelfde titel te geven.quote:Op maandag 28 oktober 2024 13:55 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het staat in de OP dat hij een zorgmijder was!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |