abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215398425
Al jaren een vertrouwd gezicht in de Tielse binnenstad.
Deed geen vlieg kwaad.
Lulde hele verhalen tegen zichzelf en ik kon er best om lachen. Het gaat je goed makker.

quote:
Dakloze Hakim overleden na zware mishandeling in Tiel, verdachte aangehouden
oktober 26, 2024 2 reacties

In Tiel is het nieuws hard aangekomen: de 50-jarige Hakim,
een vertrouwde verschijning voor veel inwoners, is overleden na een vermoedelijk geweldincident. De man, die al jaren als dakloze door de stad dwaalde, werd vorige week zwaar gewond aangetroffen op het station en overleed later in het ziekenhuis. Voor het incident werd een 39-jarige Slowaak zonder vaste woon- of verblijfplaats gearresteerd. Het Openbaar Ministerie onderzoekt zijn mogelijke betrokkenheid.

Zware mishandeling
Hakim werd op zondag 20 oktober in de middag gevonden op het station in Tiel, maar vermoedelijk gebeurde het incident eerder in de nacht. De politie vermoedt dat er sprake is van een misdrijf en doet een oproep aan getuigen die in de nacht van 19 op 20 oktober iets opvallends hebben gezien in de omgeving van het station. De Slowaakse verdachte werd op woensdag aangehouden en voorgeleid bij de rechter-commissaris, die besloot hem nog minstens veertien dagen in hechtenis te houden.

Hakim
Op sociale media reageren veel Tielenaren geschokt. Voor velen was Hakim een ‘sympathieke zwerver’ en een vriendelijk gezicht in de stad. “Hij deed geen vlieg kwaad,” zo schrijven mensen, en: “Hij was altijd vrolijk, een echte lieverd.” Hij was een bekende verschijning voor wie regelmatig in de buurt van het station kwam, en vroeg vaak beleefd om een sigaret. Voor burgemeester Frank van der Meijden is het nieuws ook een trieste klap: “Dit is heel triest. Dit is natuurlijk nooit goed te keuren.” Hoewel hij vanwege privacyregels geen bevestiging geeft van de identiteit van het slachtoffer, bevestigt hij wel dat de man een zorgmijder was die de hulp van de gemeente afwees.

Getuigen
De politie roept getuigen op die informatie hebben over het incident of mogelijk camerabeelden bezitten van het station en de omgeving. Verdere details over de oorzaak van Hakim’s verwondingen blijven onduidelijk, maar het verlies van een geliefd stadsfiguur heeft een grote impact op de gemeenschap.
https://www.boevennieuws.(...)rdachte-aangehouden/ ;(

[ Bericht 26% gewijzigd door Werkman op 28-10-2024 07:10:10 ]
  maandag 28 oktober 2024 @ 07:16:00 #2
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_215398460
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_215398462
Weet je wat ik pas echt erg vind?

Die arme man die iedereen 'kent' maar ondanks dat toch waarschijnlijk zijn hele leven op straat leeft. Iedereen die hem kent maar nemand die hem écht helpt. En pas wanneer één of andere achterlijke hem doodmaakt komt het op het nieuws en moet iedereen een traantje wegpinken.

Rust zacht Hakim. De mooiste plekjes in het paradijs zijn gereserveerd voor mensen zoals jij.
Heel veel sambal
pi_215398485
Tja Huizen voor de gelukszoekers, mensen die hier al jaren nergens terecht kunnen laten we stikken.

Oma krijgt 1300 per maand, als je alles eraf haalt qua huur en dergelijke moet oma met 7,50 per dag voor eten rondkomen.

Mohammed krijgt 8000 per maand, dit is incl hotel kamer, gratis 3x per dag eten, kleding, fietsen noem het maar op.

10.000 bedden kost ons bijna 400 miljoen in 7 maanden tijd.

Totaal krankzinnig.
  maandag 28 oktober 2024 @ 07:28:29 #5
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_215398486
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2024 07:17 schreef Nyamuk het volgende:

Die arme man die iedereen 'kent' maar ondanks dat toch waarschijnlijk zijn hele leven op straat leeft. Iedereen die hem kent maar nemand die hem écht helpt. En pas wanneer één of andere achterlijke hem doodmaakt komt het op het nieuws en moet iedereen een traantje wegpinken.

Rust zacht Hakim. De mooiste plekjes in het paradijs zijn gereserveerd voor mensen zoals jij.
quote:
Hoewel hij vanwege privacyregels geen bevestiging geeft van de identiteit van het slachtoffer, bevestigt hij wel dat de man een zorgmijder was die de hulp van de gemeente afwees.
Niet iedereen wil of accepteert hulp. Buiten dat zou ik niet per se elke vriendelijke zwerver met issues in huis willen halen, jij wel? Of hoe had je die hulp voorgesteld?
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_215398514
quote:

Hoe goed ken je daklozen? Voor velen is wonen in een woning niet aan de orde en ze willen het ook niet.
pi_215398813
Dieptriest. Veel sterkte Werkman. ;(
pi_215399004
quote:

Sommige mensen willen niet geholpen worden.
Het ligt aan de instanties zelf
pi_215399006
quote:

Hoe weet jij nou of niemand hem helpt? Er zullen best mensen zijn die hem af en toe wat toestoppen of hem wat te eten brengen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_215399031
Gaat Sesamstraat nu nog wel door vanavond?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_215399037
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 08:46 schreef Poefbank het volgende:

[..]
Sommige mensen willen niet geholpen worden.
Staat nota bene in de OP!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 28 oktober 2024 @ 09:19:14 #12
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_215399192
quote:

Hoe kom je erbij dat die meneer geholpen wíl worden? Het is bepaald niet ongewoon dat dit soort mensen zelf kiezen voor dit bestaan.

Lekker makkelijk dus om zonder enige kijk op de zaak te insinueren dat hij in deze situatie zit omdat niemand hem wil helpen
Laffe huichelaar
  maandag 28 oktober 2024 @ 09:45:45 #13
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215399365
Een van de vele zorgmijders. Als mensen niet geholpen willen worden, gebeurd er meestal niks, behalve als het echt uit de klauwen loopt (en dat is ook weer jammer, dat er eerst echt iets moet gebeuren voor er wordt ingegrepen.
Wie dit leest is een lezer van dit
  maandag 28 oktober 2024 @ 09:47:12 #14
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215399372
quote:

Hij was een zorgmijder. Zie OP.
pi_215399607
Denken jullie echt dat die man zo leeft en om peuken bietst omdat hij daar vrijwillig is? Dat hij de zorg dankt voor hun goede bedoelingen, maar liever in weer en wind op straat is, afhankelijk van de gunfactor willekeurige vreemden?

Je kunt ze 'zorgmijders' noemen, maar vaak mijdt de 'zorg' de echte problemen. Praat eens oprecht met zo'n man; dat doet bijna niemand.

[ Bericht 1% gewijzigd door Nyamuk op 28-10-2024 10:15:41 (d) ]
Heel veel sambal
pi_215399636
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 10:15 schreef Nyamuk het volgende:
Denken jullie echt dat die man zo leeft en om peuken bietst omdat hij daar vrijwillig is? Dat hij de zorg dankt voor hun goede bedoelingen, maar liever in weer en wind op straat is, afhankelijk van de gunfactor willekeurige vreemden?

Je kunt ze 'zorgmijders' noemen, maar vaak mijdt de 'zorg' de echte problemen. Praat eens oprecht met zo'n man; dat doet bijna niemand.
Dat deden blijkbaar juist een heleboel mensen. Lees het artikel.

Je hebt je poging om op internet jezelf goed neer te zetten gedaan. Volgende keer beter.
Conscience do cost.
  maandag 28 oktober 2024 @ 10:18:02 #17
438527 MissButterflyy
pi_215399644
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 10:15 schreef Nyamuk het volgende:

Er zijn mensen die liever over straat zwerven dan in een daklozenopvang te zitten ja.
Waarschijnlijk is hij verslaafd en wil hij ook niet afkicken, dus geen geld voor onderdak.
pi_215399659
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 07:28 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Tja Huizen voor de gelukszoekers, mensen die hier al jaren nergens terecht kunnen laten we stikken.

Oma krijgt 1300 per maand, als je alles eraf haalt qua huur en dergelijke moet oma met 7,50 per dag voor eten rondkomen.

Mohammed krijgt 8000 per maand, dit is incl hotel kamer, gratis 3x per dag eten, kleding, fietsen noem het maar op.

Totaal krankzinnig.
Dat heb op Feesboek gestaan :D

Oma moet wat minder zuipen en roken, van ¤7,50 per dag kan ik mijn gezin voeden als ik een beetje m'n best doe.
  roze maandag 28 oktober 2024 @ 10:26:49 #19
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215399718
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 10:19 schreef Lt.Bookman het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Oma moet wat minder zuipen en roken, van ¤7,50 per dag kan ik mijn gezin voeden als ik een beetje m'n best doe.
¤350 voor je energierekening per maand is ook wel erg overdreven.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie FP maandag 28 oktober 2024 @ 10:29:20 #20
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_215399744
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2024 10:26 schreef Ama het volgende:

[..]
Die wietplantage moet ook draaien.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_215399884
quote:

[..]
En als "oma" alleen AOW krijgt, heeft ze geen pensioen opgebouwd. Dus geen partner gehad die gewerkt heeft? Zelf niet gewerkt? Dat lijkt dan de conclusie.
pi_215399909
quote:

Totaal krankzinnig.
Natuurlijk krijgt Mohammed geen ¤8.000 in de maand.

Iemand die in het ziekenhuis ligt "krijgt" volgens jou dan ¤700 per dag?
pi_215399921
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 08:18 schreef Hiddendoe het volgende:
Dieptriest. Veel sterkte Werkman. ;(
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_215399945
quote:
8s.gif Op maandag 28 oktober 2024 10:17 schreef ems. het volgende:

[..]
Dat deden blijkbaar juist een heleboel mensen. Lees het artikel.
Zo kun je ook een falende maatschappij rechtpraten. Dat er steeds meer andere al dan niet geweldadige Hakim's bij komen op straat is verder geen symptoom ofzo.

quote:
Je hebt je poging om op internet jezelf goed neer te zetten gedaan. Volgende keer beter.
Kleuter ;)
Heel veel sambal
pi_215399969
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 10:42 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
En als "oma" alleen AOW krijgt, heeft ze geen pensioen opgebouwd. Dus geen partner gehad die gewerkt heeft? Zelf niet gewerkt? Dat lijkt dan de conclusie.
Rare conclusie voor mensen die niet veel mochten werken. Zwanger? Dan mag je thuis voor je kinderen gaan zorgen.

Moet jij toch wel weten met je leeftijd hoe het werkte in NL tot zo ongeveer midden jaren '80.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_215400269
quote:

[..]
Ze zijn er toch echt, mijn broer zit over de 400 per maand. Het wil nogal oplopen als je twee keer per dag je wasmachine laat draaien blijkbaar.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_215400325
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2024 07:28 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
[..]
Niet iedereen wil of accepteert hulp. Buiten dat zou ik niet per se elke vriendelijke zwerver met issues in huis willen halen, jij wel? Of hoe had je die hulp voorgesteld?
Misschien op gelijke voet met dat van de middelen voor een willekeurige asielzoeker.
Heel veel sambal
  maandag 28 oktober 2024 @ 11:35:53 #28
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_215400356
quote:

Totaal krankzinnig.
En zo is een zoveelste topic in NWS weer ontspoord in een topic over asielzoekers

@mods doe IETS
  maandag 28 oktober 2024 @ 11:37:08 #29
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_215400366
OT aardige lullo wel die burgemeester om een dakloze te betichten van zorgmijder wetend dat hij zichzelf niet kan verdedigen om je eigen straatje schoon te vegen.

Natuurlijk een CDA'er. Die vinden arme mensen maar niks. Tenzij je bij de CU zit en een beetje in Jezus gelooft
pi_215400370
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 10:19 schreef Lt.Bookman het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Schaam je.
Gezanik om een "bron" beschouw ik als een gebrek aan eigen algemene ontwikkeling.
  maandag 28 oktober 2024 @ 11:40:28 #31
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_215400402
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2024 10:18 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Er zijn mensen die liever over straat zwerven dan in een daklozenopvang te zitten ja.
Waarschijnlijk is hij verslaafd en wil hij ook niet afkicken, dus geen geld voor onderdak.
Dat is echt onzin.

Dat je betoogt dat hij waarschijnlijk verslaafd is zegt al genoeg. Dan heb je vrij weinig ervaring met deze mensen.
pi_215400864
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2024 07:04 schreef Werkman het volgende:
Al jaren een vertrouwd gezicht in de Tielse binnenstad.
Deed geen vlieg kwaad.
Lulde hele verhalen tegen zichzelf en ik kon er best om lachen. Het gaat je goed makker.
[..]
https://www.boevennieuws.(...)rdachte-aangehouden/ ;(
Ik begrijp dat jij tegen hem op keek. Het was tenminste iemand die interessant was zonder gefantaseerd leven.
  maandag 28 oktober 2024 @ 12:29:14 #33
438527 MissButterflyy
pi_215400888
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 11:40 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Dat is echt onzin.

Dat je betoogt dat hij waarschijnlijk verslaafd is zegt al genoeg. Dan heb je vrij weinig ervaring met deze mensen.
Bijna alle mensen die over straat zwerven en zorgmijder zijn, zijn verslaafd en hebben psychische problemen ja.
  maandag 28 oktober 2024 @ 12:37:19 #34
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_215400934
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2024 12:29 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Bijna alle mensen die over straat zwerven en zorgmijder zijn, zijn verslaafd en hebben psychische problemen ja.
Duidelijk een kenner
pi_215400945
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 12:37 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Duidelijk een kenner
Gewoon een fladderend vlindertje. ;)
Heel veel sambal
  maandag 28 oktober 2024 @ 12:48:20 #36
438527 MissButterflyy
pi_215401023
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 12:37 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Duidelijk een kenner
Jij wel dan?
Er is een verschil tussen mensen die op straat terecht komen en geen verslavingsproblematiek hebben en niet zorgmijder zijn. Is dat zo lastig om te begrijpen? Die grijpen wel alle hulp aan om weer uit de problemen te komen.
Ik oordeel verder niet over deze meneer. Hij was niemand tot last wat ik zo lees.
  maandag 28 oktober 2024 @ 12:50:52 #37
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215401053
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 12:38 schreef Nyamuk het volgende:

[..]
Gewoon een fladderend vlindertje. ;)
Je komt op me over als een dwarsliggertje.
pi_215401092
quote:

Totaal krankzinnig.
Ach Hakim dood. Het is de schuld van de BUITENLANDERS!
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_215401183
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2024 12:50 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Je komt op me over als een dwarsliggertje.
Focus je maar op mij in plaats van het probleem. ;)
Heel veel sambal
  maandag 28 oktober 2024 @ 13:06:17 #40
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215401201
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 13:04 schreef Nyamuk het volgende:

[..]
Focus je maar op mij in plaats van het probleem. ;)
Nee, dat probleem dat doe jij. Ik signaleer enkel iets.
pi_215401264
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2024 13:06 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Nee, dat probleem dat doe jij. Ik signaleer enkel iets.
Ik val in herhaling. :O
Heel veel sambal
  maandag 28 oktober 2024 @ 13:12:01 #42
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_215401277
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2024 12:48 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Jij wel dan?
Er is een verschil tussen mensen die op straat terecht komen en geen verslavingsproblematiek hebben en niet zorgmijder zijn. Is dat zo lastig om te begrijpen? Die grijpen wel alle hulp aan om weer uit de problemen te komen.
Ik oordeel verder niet over deze meneer. Hij was niemand tot last wat ik zo lees.
Genoeg "economische daklozen"

Lees je tenminste een beetje in
pi_215401286
Ik kende Hakim al meer als twintig jaar. Ondanks dat hij dakloos was, was het een hele lieve jongen.

Een jaar of dertig geleden had hij een zwaar ongeluk gehad waardoor hij in de problemen kwam.

Het klopt dat het een zorgmijder was, maar dat is ook iets wat langzaam gebeurd. Als iemand fikkie steekt in de woonkamer of er in gaat schijten dan houd zoiet vanuit de zorg natuurlijk ook op.

Hij was niet verslaafd, rookte slechts een jointje die hij af en toe toegestopt kreeg. De psyhische problemen speelde hem meer parten. Maar nimmer viel hij mensen lastig, bleef altijd beleefd en was geen biester.

Helaas is hij door een dakloze uit Oost Europa, die hier niks te zoeken heeft, hersendood geslagen. Een verschrikkelijke onverdiende einde.

Doe Henny en Robbie de groeten daarboven!
  maandag 28 oktober 2024 @ 13:14:57 #44
438527 MissButterflyy
pi_215401308
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 13:12 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Genoeg "economische daklozen"

Lees je tenminste een beetje in
Dat valt toch niet te vergelijken met zorgmijders? Je leest ook niet goed wat ik schrijf.
pi_215401416
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 13:12 schreef janprop het volgende:
Ik kende Hakim al meer als twintig jaar. Ondanks dat hij dakloos was, was het een hele lieve jongen.

Een jaar of dertig geleden had hij een zwaar ongeluk gehad waardoor hij in de problemen kwam.

Het klopt dat het een zorgmijder was, maar dat is ook iets wat langzaam gebeurd. Als iemand fikkie steekt in de woonkamer of er in gaat schijten dan houd zoiet vanuit de zorg natuurlijk ook op.

Hij was niet verslaafd, rookte slechts een jointje die hij af en toe toegestopt kreeg. De psyhische problemen speelde hem meer parten. Maar nimmer viel hij mensen lastig, bleef altijd beleefd en was geen biester.

Helaas is hij door een dakloze uit Oost Europa, die hier niks te zoeken heeft, hersendood geslagen. Een verschrikkelijke onverdiende einde.

Doe Henny en Robbie de groeten daarboven!
Met jou kan ik praten. 👍
  maandag 28 oktober 2024 @ 13:46:24 #46
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_215401541
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2024 09:45 schreef MissButterflyy het volgende:
Een van de vele zorgmijders. Als mensen niet geholpen willen worden, gebeurd er meestal niks, behalve als het echt uit de klauwen loopt (en dat is ook weer jammer, dat er eerst echt iets moet gebeuren voor er wordt ingegrepen.
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2024 13:14 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Dat valt toch niet te vergelijken met zorgmijders? Je leest ook niet goed wat ik schrijf.
Je schrijft zelf

quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2024 09:45 schreef MissButterflyy het volgende:
Toeslagenaffaire, Groningen, tonnen aan mensen die in armoede leven maar volgens jou is er genoeg hulp en moeten mensen gewoon harder werken. Je betitelt iemand die is overleden aan een mishandeling als "zorgmijder" terwijl diegene zichzelf niet kan verdedigen en net zo goed slachtoffer kan zijn van de toeslagenaffaire
  maandag 28 oktober 2024 @ 13:55:50 #47
438527 MissButterflyy
pi_215401615
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 13:46 schreef Origami94 het volgende:

[..]
[..]
Je schrijft zelf
[..]
Toeslagenaffaire, Groningen, tonnen aan mensen die in armoede leven maar volgens jou is er genoeg hulp en moeten mensen gewoon harder werken. Je betitelt iemand die is overleden aan een mishandeling als "zorgmijder" terwijl diegene zichzelf niet kan verdedigen en net zo goed slachtoffer kan zijn van de toeslagenaffaire
Het staat in de OP dat hij een zorgmijder was!!! :O
  maandag 28 oktober 2024 @ 14:00:11 #48
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_215401642
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2024 13:55 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Het staat in de OP dat hij een zorgmijder was!!! :O
Ahhh iemand van de overheid roept wat en jij vindt het genoeg bewijs om iemand die zichzelf niet kan verdedigen dezelfde titel te geven.
pi_215401644
De term zorgmijder komt bij onze nieuwe burgemeester vandaan. Die man weet geen jota van onze stad en wordt inmiddels door het grootste gedeelte al uitgekotst.

Hakim was niet de zorgmijder zoals de term letterlijk is.

Die jongen kreeg hulp, kon overal naar binnen en er zorgden veel mensen voor hem. Niet alleen familie, maar ook de mensen van de Sklep, de shop en een ieder die maar langs liep. Hij kreeg veel toegestopt. Ook van mij.

Veel Nederlandse Marokkanen zijn zo ingeburgerd dat ze inmiddels al echt Nederlander zijn en zich ook zo voelen. Dat merk ik zelf heel goed en wat er met Hakim is gebeurd laat dat ook zien. Je wil niet weten hoeveel Nederlanders zich samen met de Marokaanse gemeenschap zich om hem en anderen bekommeren!
pi_215401674
Zou hij wel een fatsoenlijke begrafenis krijgen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')