Hier ben ik het mee eens.quote:Op zondag 27 oktober 2024 23:47 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Nogmaals, er is in Austin uitgelegd waarom het 5 was. Ik vind persoonlijk alleen 10 seconden voor het incident in T4 echt lachwekkend. Daar lijken me ook wel dezelfde verzachtende omstandigheden te gelden omdat Norris door de baan af te steken de plek gewoon krijgt waar hij recht op denkt te hebben. Waarom dan 10 (!) seconden geven. Temeer daar je voor het incident enkele bochten later sowieso al 10 seconden geeft.
Dan zijn ze bij Viaplay doorgaans realistischer. Nu ook in eerste instantie op de hand van Max, om vervolgens tot realistische conclusies te komen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 23:54 schreef Evenstar het volgende:
[..]
F1TV was echt om te janken vandaag ook. Bij iedere gevecht na die van Max roepen dat het nu wel eerlijk verliep. Hadden allemaal broek op enkels niet normaal ....
Stroll krijgt sowieso zelden straf voor z'n divebombs, altijd degenen die hij aanvalt.quote:Op maandag 28 oktober 2024 00:15 schreef Evenstar het volgende:
Denk dat F1 maar gewoon een soort van time-trial moet gaan worden, want wheel to wheel racing is aan het uisterven. Er is ook absoluut geen consequent gedrag vanuit de stewards en dan heb ik het echt niet alleen over Max en Norris. Perez vs Lawson, Lawson vs Colapinto en nog vele anderen. Men is teveel aan het mierenneuken, aanpassen, redenen verzinnen om te straffen of juist niet etc.
Als ik de actie van Austin bekijk met die van Mexico dan vind ik de actie van Austin meer een straf voor Max waard dan deze. Daar ligt Max bij de apex misschien marginaal voor, maar haalt de bocht absoluut niet, omdat hij te laat remt. Norris haalt buiten de baan in en krijgt maar 5s straf, terwijl er een 10s straf op staat.
Nu ligt hij marginaal achter bij de apex, vooral omdat Norris belachelijk laat remt en de bocht ook nooit zou hebben gehaald. Max haalt de bocht wel. Norris haalt weer buiten de baan in en geeft de plek niet terug. Nu krijgt Norris geen straf voor buiten de baan inhalen, maar Max wel meteen de volle 10s, terwijl hij maar marginaal achter lag bij de apex en de bocht gewoon haalde. Hoe the fuck moet je dan racen en hoe is dit te rijmen met de 5s straf van vorige week?
T7 staat wat mij betreft niet ter discussie, terechte straf, ook de volledige 10s zijn terecht. Was dom, gevaarlijk, geen excuus etc.
Als je dan naar acties van Perez, Lawson, Stroll, Colapinto etc kijkt valt er de ene keer wel straf en de andere keer niet. Er ligt een dik groot onderdeel midden op de baan, net langs de ideale lijn, maar geen (V)SC etc.
Het klopt van geen kant meer.
Verder heeft dit weinig met Max te maken voor mij, maar hij is er op dit moment bij betrokken dus logisch dat ik hem als voorbeeld gebruik.
Wat is insane grip?quote:Op maandag 28 oktober 2024 00:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nog ff over die save van Charles
Was natuurlijk bizar knap, maar ook weer een bewijs van hoeveel insane grip een F1 auto heeft. Wisten we natuurlijk al, maar ook mooi om te bewijs zien als een auto niet op, maar naast de baan zit.
Zou raar zijn omdat elk team elkaar een pootje probeert te lichten als het kan.quote:Op maandag 28 oktober 2024 08:01 schreef schommelstoel het volgende:
Max Verstappen over straf na confrontatie met Lando Norris: ‘Ik ga niet janken, zo ben ik niet’
Dit is toch gewoon een sneer richting Mclaren lijkt mij?
Dat zie je correct.quote:Op maandag 28 oktober 2024 08:01 schreef schommelstoel het volgende:
Max Verstappen over straf na confrontatie met Lando Norris: ‘Ik ga niet janken, zo ben ik niet’
Dit is toch gewoon een sneer richting Mclaren lijkt mij?
Stella en Zak van McLaren zijn de laatste tijd wel heel erg bezig.quote:Op maandag 28 oktober 2024 08:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zou raar zijn omdat elk team elkaar een pootje probeert te lichten als het kan.
Lando is dan ook een behoorlijk schijnheilig figuur. De actie was nog niet eens voorbij of hij hing al op de radio. Nog een paar bochten verder nog een keer en nog een keer, steeds maar weer benadrukken hoe gevaarlijk het wel niet was.quote:Op maandag 28 oktober 2024 08:12 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Stella en Zak van McLaren zijn de laatste tijd wel heel erg bezig.
En Lando begint het ook te leren, alleen probeerde er op terug te komen in het interview.
Dat hij niet wil klagen en ook wel hard met Max wil racen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |