Hier een mooi overzicht, hij is de 7e in totaalquote:Op zaterdag 2 november 2024 05:29 schreef PippenScottie het volgende:
Landgenoot Malevy Leons heeft zijn debuut gemaakt voor OKC. Garbage time minuut in een blowout zege, maar toch.
In dertig jaar NBA volgen is hij volgens mij na Rik Smits, Geert Hammink, Dan Gadzuric en Francicso Elson de vijfde Nederlander met speeltijd in de NBA. Mis ik iemand?
Sowieso een luxe, drie Nederlanders met een contract.
Zelfs een puntje gescoord met een FT, kreeg de gameball mee en mocht meeblaffen in het OKC post-game interview. Lijkt, zoals eigenlijk iedereen wel, goed in de groep te liggen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 05:29 schreef PippenScottie het volgende:
Landgenoot Malevy Leons heeft zijn debuut gemaakt voor OKC. Garbage time minuut in een blowout zege, maar toch.
In dertig jaar NBA volgen is hij volgens mij na Rik Smits, Geert Hammink, Dan Gadzuric en Francicso Elson de vijfde Nederlander met speeltijd in de NBA. Mis ik iemand?
Sowieso een luxe, drie Nederlanders met een contract.
Iguodala 2 . Kan een sleutelrol spelen mochten ze de plee offs halen omdat die 1 tot 5 kan verdedigen . Doncic bijvoorbeeld werd ook lamgelegd door hem vorig seizoen in de plee offs.quote:Op zondag 3 november 2024 01:54 schreef 3rr0r het volgende:
Rockets worden kapoet gemaakt door de Warriors zonder Steph, 20 punten verschil al in 2e kwart.
Wat vind je tot nu toe van Kyle Anderson @:PowerLoungen
Ja positief. Hield helpt de kar ook goed trekken. Was een goede wedstrijd geweest voor Post om minuten te krijgen.quote:Op zondag 3 november 2024 02:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Iguodala 2 . Kan een sleutelrol spelen mochten ze de plee offs halen omdat die 1 tot 5 kan verdedigen . Doncic bijvoorbeeld werd ook lamgelegd door hem vorig seizoen in de plee offs.
Ik vrees voor Post dat die alleen mag ballen als ze gaan tanken .quote:Op zondag 3 november 2024 02:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja positief. Hield helpt de kar ook goed trekken. Was een goede wedstrijd geweest voor Post om minuten te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |