Bang om als homo gezien te worden omdat ze Giannis met z'n allen strak verdedigdenquote:On Saturday (November 16), the guard spoke with the Hornets’ local FanDuel Sports Network after the team’s win against the Milwaukee Bucks by one point. The interviewer had specifically asked Ball what strategy they used to block Giannis Antetokounmpo.
“Yeah, we loaded up – no homo,” Ball said. “But that’s what we wanted. Put the hand up, and then live with the results.”
Gelukkig maakt het kale baasje zich meer druk over dat soort zaken dan zijn product met floppers , scheidsrechter die continue hun spread moeten halen en ander schorriemorrie die steeds minder kijkers trekken.quote:Op maandag 18 november 2024 16:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
NBA geeft speler boete van 100.000 dollar voor homofobe opmerking
Beetje overdreven
Nou hebben ze wel geluk dat ze in het Oosten zitten, wat een lollerconference is dat zeg. 4 teams boven 0.500quote:Op dinsdag 19 november 2024 10:21 schreef DrMarten het volgende:
Embiid heeft ook weer een topwedstrijd gespeeld zie ik.
Wil niet teveel spelen zodat ie fit is voor de playoffs. Heeft iemand hem al verteld dat je dan wel de playoffs moet halen?
Is voor het eerst ja. Maar komt door blessures bij anderen denk ik.quote:Op dinsdag 19 november 2024 08:08 schreef heywoodu het volgende:
Post heeft vannacht niet gespeeld bij de Warriors, maar zat wel bij de selectie, ik denk voor het eerst? Toch weer een stapje.
Ze sparen hem natuurlijk voor Post seasonquote:Op dinsdag 19 november 2024 08:08 schreef heywoodu het volgende:
Post heeft vannacht niet gespeeld bij de Warriors, maar zat wel bij de selectie, ik denk voor het eerst? Toch weer een stapje.
quote:Op dinsdag 19 november 2024 11:59 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ze sparen hem natuurlijk voor Post season
Vooral Kuminga en Podziemski zie ik. Hield ook op het niveau van oude Klay gespeeld ipv wat hij eerst liet zien.quote:Op dinsdag 19 november 2024 14:51 schreef PowerLoungen het volgende:
Post kan denk ik wel 8 van de 10 fts maken en niet 9-21 gaan ofzo
''Untouchable in trades'' Dit kan echt niet.quote:Op dinsdag 19 november 2024 15:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vooral Kuminga en Podziemski zie ik. Hield ook op het niveau van oude Klay gespeeld ipv wat hij eerst liet zien.
Die boete van durant sloeg al helemaal nergens op, hij was met die Rapaport over en weer gewoon een beetje aan het trollen, die ruzie was helemaal niet echt. Hij zal hem wel faggot hebben genoemd of zo, maar zoiets flap je er ook zo makkelijk uit, zonder dat het verder enige betekenis heeft.quote:Op maandag 18 november 2024 16:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
NBA geeft speler boete van 100.000 dollar voor homofobe opmerking
Beetje overdreven
Gaat niet gebeuren als ze zo doorgaan.quote:Op dinsdag 19 november 2024 10:21 schreef DrMarten het volgende:
Embiid heeft ook weer een topwedstrijd gespeeld zie ik.
Wil niet teveel spelen zodat ie fit is voor de playoffs. Heeft iemand hem al verteld dat je dan wel de playoffs moet halen?
Maxey heeft gewoon gelijk, die Embiid heeft gewoon een kutmentaliteit.quote:
Sam Hinkiegod moest voor hem en die klootzak Simmons onterecht op het hakblak.quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:55 schreef Hathor het volgende:
[..]
Maxey heeft gewoon gelijk, die Embiid heeft gewoon een kutmentaliteit.
Mwah, Hinkie trok het wel in het extreme. Ja, dat is de Amerikaanse sport met hun draft, maar wat Philly in die periode deed ging nergens over.quote:Op dinsdag 19 november 2024 21:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sam Hinkiegod moest voor hem en die klootzak Simmons onterecht op het hakblak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |