SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lach met een schone bips![]()
Ik heb de afbeelding van een albumhoes van PF op mijn rug getatoeëerdquote:Op zondag 27 oktober 2024 18:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Shine on you crazy diamond blijft mijn absolute favoriet van dat album, maar On the turning away is ook echt goud, net als Learning to fly!![]()
![]()
@loveyoulongtime ah oké, nog nooit van gehoord.![]()
Kippenvel door gitaar muziekquote:Op zondag 27 oktober 2024 18:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Shine on you crazy diamond blijft mijn absolute favoriet van dat album, maar On the turning away is ook echt goud, net als Learning to fly!![]()
Andere liedje is ook mooiMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
GAAF!!!quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:14 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb de afbeelding van een albumhoes van PF op mijn rug getatoeëerd![]()
![]()
@:Loveyoulongtime ah oké, nog nooit van gehoord.![]()
![]()
Snap ik, maar moest snel handelen. Waren kapers op de kust uiteraard.quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik had wel 'ToTGod' ipv alleen maar 'ToT'Lach met een schone bips![]()
Sow, dat rustige begin....dan ebt de muziek rustig weg, en dan die 4 noten!quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kippenvel door gitaar muziek![]()
Andere liedje is ook mooi![]()
![]()
Dan had je beter ToT-Nagel-God als TT kunnen kiezenquote:Op zondag 27 oktober 2024 18:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Snap ik, maar moest snel handelen. Waren kapers op de kust uiteraard.![]()
Ja sorry, het is zondag en dan denk ik niet na. Maar je hebt gelijk. Excuses.quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan had je beter ToT-Nagel-God als TT kunnen kiezenLach met een schone bips![]()
Klopt. Dat gedraaide maakt het maar raarquote:Op zondag 27 oktober 2024 18:17 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dit is niet goed voor mijn OCD![]()
![]()
quote:
en nu hou ik er mee op want ik moet weer verder schoonmaken en niet iedereen waardeert glitters![]()
![]()
Jij had Gary Glitter moeten hetenquote:Op zondag 27 oktober 2024 18:21 schreef devzero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en nu hou ik er mee op want ik moet weer verder schoonmaken en niet iedereen waardeert glitters
Lach met een schone bips![]()
quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jij had Gary Glitter moeten heten!!!
![]()
Dat was toch die zingende pedofiel? Nee, ik bedankquote:Op zondag 27 oktober 2024 18:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jij had Gary Glitter moeten heten![]()
Je zingt niet?quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat was toch die zingende pedofiel? Nee, ik bedank![]()
![]()
Ging me meer om de naam Glitter, niet om waar ie voor aan zijn ballen opgehangen had moeten wordenquote:Op zondag 27 oktober 2024 18:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat was toch die zingende pedofiel? Nee, ik bedank
Lach met een schone bips
Forum Opties Forumhop: Hop naar: