SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lach met een schone bips![]()
Ik heb de afbeelding van een albumhoes van PF op mijn rug getatoeëerdquote:Op zondag 27 oktober 2024 18:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Shine on you crazy diamond blijft mijn absolute favoriet van dat album, maar On the turning away is ook echt goud, net als Learning to fly!![]()
![]()
@loveyoulongtime ah oké, nog nooit van gehoord.![]()
Kippenvel door gitaar muziekquote:Op zondag 27 oktober 2024 18:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Shine on you crazy diamond blijft mijn absolute favoriet van dat album, maar On the turning away is ook echt goud, net als Learning to fly!![]()
Andere liedje is ook mooiMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
GAAF!!!quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:14 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb de afbeelding van een albumhoes van PF op mijn rug getatoeëerd![]()
![]()
@:Loveyoulongtime ah oké, nog nooit van gehoord.![]()
![]()
Snap ik, maar moest snel handelen. Waren kapers op de kust uiteraard.quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik had wel 'ToTGod' ipv alleen maar 'ToT'Lach met een schone bips![]()
Sow, dat rustige begin....dan ebt de muziek rustig weg, en dan die 4 noten!quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kippenvel door gitaar muziek![]()
Andere liedje is ook mooi![]()
![]()
Dan had je beter ToT-Nagel-God als TT kunnen kiezenquote:Op zondag 27 oktober 2024 18:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Snap ik, maar moest snel handelen. Waren kapers op de kust uiteraard.![]()
Ja sorry, het is zondag en dan denk ik niet na. Maar je hebt gelijk. Excuses.quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan had je beter ToT-Nagel-God als TT kunnen kiezenLach met een schone bips![]()
Klopt. Dat gedraaide maakt het maar raarquote:Op zondag 27 oktober 2024 18:17 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dit is niet goed voor mijn OCD![]()
![]()
quote:
en nu hou ik er mee op want ik moet weer verder schoonmaken en niet iedereen waardeert glitters![]()
![]()
Jij had Gary Glitter moeten hetenquote:Op zondag 27 oktober 2024 18:21 schreef devzero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en nu hou ik er mee op want ik moet weer verder schoonmaken en niet iedereen waardeert glitters
quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jij had Gary Glitter moeten heten!!!
![]()
Dat was toch die zingende pedofiel? Nee, ik bedankquote:Op zondag 27 oktober 2024 18:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jij had Gary Glitter moeten heten![]()
Je zingt niet?quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat was toch die zingende pedofiel? Nee, ik bedank![]()
![]()
Ging me meer om de naam Glitter, niet om waar ie voor aan zijn ballen opgehangen had moeten wordenquote:Op zondag 27 oktober 2024 18:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat was toch die zingende pedofiel? Nee, ik bedank
Dank je welquote:Op zondag 27 oktober 2024 18:30 schreef AardappelSchotel het volgende:
@:Dotteke 6 zegels voor u erbij
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
![]()
Ik wacht even tot ik weer vol boekje heb, dan krijg je ook weer zegels Dot
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Van de Jumbo gaat helaas niet zo snel, maar als ik daar genoeg van heb geef ik die aan MKMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Als ik nu voor 17 euro gescand heb tijdens het boodschappen, denk ik 'O ja, nog even wat extra kopen zodat ik weer 2 extra zegels voor Dottie heb'
is nie goe nie![]()
Lief. Thnx.quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:34 schreef Lovely het volgende:
Ik wacht even tot ik weer vol boekje heb, dan krijg je ook weer zegels DotWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:34 schreef Lovely het volgende:
Van de Jumbo gaat helaas niet zo snel, maar als ik daar genoeg van heb geef ik die aan MK![]()
![]()
Wel heel lief 🥰quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:34 schreef AardappelSchotel het volgende:
Als ik nu voor 17 euro gescand heb tijdens het boodschappen, denk ik 'O ja, nog even wat extra kopen zodat ik weer 2 extra zegels voor Dottie heb'
is nie goe nieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zeker wat lekkers héquote:Op zondag 27 oktober 2024 18:34 schreef AardappelSchotel het volgende:
is nie goe nie
Dat is nooit verkeerd natuurlijkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:36 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Sowieso, maar nu kan ik Dot de schuld geven dat ik viesdik word
Dat wordt gewoon extra lopenquote:Op zondag 27 oktober 2024 18:36 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Sowieso, maar nu kan ik Dot de schuld geven dat ik viesdik word
Ik probeer altijd zo min mogelijk lekkers in huis te hebben 😝quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bij mij wordt het juist steeds meer en meer!quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik probeer altijd zo min mogelijk lekkers in huis te hebben 😝![]()
![]()
Frustratie eten?quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij mij wordt het juist steeds meer en meer!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik kan het soms niet weerstaan, dan loop je door die gangpaden van de supermarkt.. maar soms neem ik ook niks mee..quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik probeer altijd zo min mogelijk lekkers in huis te hebben 😝Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Graag! Lief!quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:35 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb er 5 maar doe niet zo vaak boodschappen bij Jumbo. Ik kan ze je wel geven als je wil
https://www.jumbo.com/zeg(...)52-bfe8-d77ef9500d9f![]()
Alstu!quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Graag! Lief!
https://www.jumbo.com/zeg(...)52-bfe8-d77ef9500d9f![]()
Moet je toch mee uitkijken. Straks ben je tonnetje rond. En straks neemt mini het van je over.quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Troost....
En ik heb gewoon echt nergens meer zin in qua eten....Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maat, kom keer in weekend deze kant op. Gaan we bij het kasteel eten. Dat is serieus lekker daar.quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:41 schreef ToT het volgende:
Laatst pas om 15.00 ontbeten, een hamburgertje. En als avondeten een paar kipnuggets.Lach met een schone bips![]()
Das voor een keerjte niet erg. Maar je moet wel,proberen gezond te eten hoor. Zoek maar troost bij een teddybeerquote:Op zondag 27 oktober 2024 18:41 schreef ToT het volgende:
Laatst pas om 15.00 ontbeten, een hamburgertje. En als avondeten een paar kipnuggets.
Och nee, het zwaarste wat ik ooit gewogen heb was 82 kilo of zo en toen zat ik enorm onder de medicatie waardoor ik zo veel aangekomen was.quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je toch mee uitkijken. Straks ben je tonnetje rond. En straks neemt mini het van je over.
Ik zit nu altijd op of onder de 75 kilo. En ik snack nooit waar hij bij is. Echt nooit. In tegenstelling tot een andere ouder van 'm...![]()
Dat zegt niet dat het niet andersom kan draaien.quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Och nee, het zwaarste wat ik ooit gewogen heb was 82 kilo of zo en toen zat ik enorm onder de medicatie waardoor ik zo veel aangekomen was.
Ik zit nu altijd op of onder de 75 kilo. En ik snack nooit waar hij bij is. Echt nooit. In tegenstelling tot een andere ouder van 'm...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klinkt als een plan die we moeten uitvoeren!quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maat, kom keer in weekend deze kant op. Gaan we bij het kasteel eten. Dat is serieus lekker daar.
In een klein dorp hier vlakbij is ook een erg goed restaurant waar we ook naar toe zouden kunnen gaan, maar in Deventer heb je dus die Jackies waar ik het net over had!![]()
![]()
Helloquote:Op zondag 27 oktober 2024 18:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maat, kom keer in weekend deze kant op. Gaan we bij het kasteel eten. Dat is serieus lekker daar.
Is die goed in Deventer nooit van gehoord.quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Klinkt als een plan die we moeten uitvoeren!
In een klein dorp hier vlakbij is ook een erg goed restaurant waar we ook naar toe zouden kunnen gaan, maar in Deventer heb je dus die Jackies waar ik het net over had!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
He bolkmutskequote:
Je kunt daar kreeft, zeeduivel, oesters, kaviaar en andere liflafjes eten!quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is die goed in Deventer nooit van gehoord.
Uiteraard met een glaasje champagne er bij!![]()
![]()
Wij ook niet.quote:Op zondag 27 oktober 2024 17:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik laat vrijwel nooit wat bezorgen
Pizza valt tegen en bakken we liever zelf. Evenals friet en snacks.
Chinees halen we weleens.![]()
Dan is het niet mijn restaurant. Heb laatst bij de rotonde in Vorden gegeten heerlijk was het daar.quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Je kunt daar kreeft, zeeduivel, oesters, kaviaar en andere liflafjes eten!
Uiteraard met een glaasje champagne er bij!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Deze mevrouw zei FRIETquote:Op zondag 27 oktober 2024 18:52 schreef maily het volgende:
[..]
Wij ook niet.
Pizza valt tegen en bakken we liever zelf. Evenals friet en snacks.
Chinees halen we weleens.
Bestaat die nog steeds???quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan is het niet mijn restaurant. Heb laatst bij de rotonde in Vorden gegeten heerlijk was het daar.![]()
![]()
Zeeduivel is toch wel de lekkerste vis die de zee te bieden heeftquote:Op zondag 27 oktober 2024 18:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Je kunt daar kreeft, zeeduivel, oesters, kaviaar en andere liflafjes eten!
Uiteraard met een glaasje champagne er bij!En kreeft, krab en garnalen zijn ook
Kaviaar en oesters vind ik dan weer niet zo lekker.
Ja. Was er een keer geweest jaren terug. Slechte ervaring. Laatst weer eens geprobeerd en hij was geweldigquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jaaa was echt heel bijzonder!quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zeeduivel is toch wel de lekkerste vis die de zee te bieden heeftEn kreeft, krab en garnalen zijn ook
![]()
![]()
Met velletjes!quote:
Of pulp heet het geloof ik. Maar het apparaat in de supermarkt filtert dat eruit, weg vezels
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Leuk spel: https://www.torn.com/3899578![]()
Vroeger was het gewoon een snackbar.quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja. Was er een keer geweest jaren terug. Slechte ervaring. Laatst weer eens geprobeerd en hij was geweldig![]()
quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Met velletjes!
Of pulp heet het geloof ik. Maar het apparaat in de supermarkt filtert dat eruit, weg vezels![]()
![]()
Ik weet nog voor jaren terug in Thailand, gewoon een hele kreeft bestellen voor 20 euro. Maar daar hebben ze de prijs van kreeft ook wel leren kennen inmiddelsquote:
Ja, de buurtsuper is hier gewoon elke dag van 8 tot 20 open, dan hoeven we niet na te denken over welke dag het isquote:Op zondag 27 oktober 2024 18:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is die nog open daar? Hier om 18u alles dicht
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Leuk spel: https://www.torn.com/3899578![]()
Vraag me altijd af of die apparaten wel goed worden schoongemaaktquote:Op zondag 27 oktober 2024 18:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Met velletjes!
Of pulp heet het geloof ik. Maar het apparaat in de supermarkt filtert dat eruit, weg vezels♡♡♡♡![]()
Dat is wel serieus luxe levenquote:Op zondag 27 oktober 2024 18:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, de buurtsuper is hier gewoon elke dag van 8 tot 20 open, dan hoeven we niet na te denken over welke dag het isEn handig ook.
Is nu een restaurant. Als het tenminste dezelde is als jij bedoeldquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja bij die rotonde!quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is nu een restaurant. Als het tenminste dezelde is als jij bedoeld![]()
![]()
Goudmakreel-genotquote:Op zondag 27 oktober 2024 18:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zeeduivel is toch wel de lekkerste vis die de zee te bieden heeftEn kreeft, krab en garnalen zijn ook
![]()
![]()
Ja naast de kerkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waarom ik deze als suggestie kreeg geen idee: Random Pics van de Dag #856quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:59 schreef hemarookworst het volgende:
Bicky burger toch niet helemaal mijn dingLach met een schone bips![]()
Alweer terug uit antwerpen?quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:59 schreef hemarookworst het volgende:
Bicky burger toch niet helemaal mijn dingWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: