abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 oktober 2024 @ 18:25:58 #51
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215392956
Je kwam 8 jaar geleden iemand van 25 tegen die toen ging trouwen, daarom kon het tussen jullie niets worden en toen je haar in 2021 weer tegenkwam ging zij net scheiden en ging jij net trouwen.

Afgelopen zomer is je vrouw spontaan van jullie 3de kind bevallen terwijl jullie al 2 kinderen van 12 en 14 hadden, en je wilt geen 25 jaar relatie weggooien.

Ergo: toen je haar 8 jaar geleden tegenkwam had je zelf ook al 2 kinderen van 4 en 6 met de vrouw waar je op dat moment al 17 jaar een relatie mee had.
Wat doet het er dan toe dat jullie 4 jaar geleden, na 21 jaar relatie dan eindelijk gingen trouwen?
Het klopt al niet dat je 8 jaar geleden, in een langdurige relatie, en met 2 jonge kinderen, überhaupt naar haar als relatiemateriaal keek.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Vis een optie? zondag 27 oktober 2024 @ 18:44:30 #52
70532 loveli
N
pi_215393152
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2024 18:15 schreef timmmmm het volgende:
Het is me een raadsel waarom die vrouw nog verder zo willen met een kansloze notoire vreemdganger
Dat denkt iedereen als het over een ander gaat.

Raar genoeg willen veel koppels wel verder.

Overbodig om te zeggen, maar dat is niet mogelijk als er op de een of andere manier nog contact met de scharrel is.
crap in = crap out
  zondag 27 oktober 2024 @ 18:53:03 #53
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_215393240
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2024 18:44 schreef loveli het volgende:

[..]
Dat denkt iedereen als het over een ander gaat.

Raar genoeg willen veel koppels wel verder.

Overbodig om te zeggen, maar dat is niet mogelijk als er op de een of andere manier nog contact met de scharrel is.
Als je iemand 3 keer met een ander betrapt nadat hij beterschap belooft, is het de 4e keer toch echt je eigen schuld
Laffe huichelaar
pi_215393553
1a. Maak voor jezelf asap een keus: wil je meerdere relaties tegelijk of gewoon eentje?
1b. Bedenk of een dubbele relatie überhaupt mogelijk is in deze samenstelling
2. Vertel beide partijen je keuze en zie wat er gebeurt.

Maar aan je verhaal te zien is de optie om deze twee relaties aan te houden niet van toepassing en lijkt je vrouw ook al een keus gemaakt te hebben.

So, of je dumpt je affaire en probeert je huwelijk nog te redden of je kiest voor jezelf en een leven met misschien je affaire en gedoe met een echtscheiding

[ Bericht 74% gewijzigd door DJKoster op 27-10-2024 19:24:07 ]
pi_215394143
Ik twijfel hier aan. Niemand is zo'n ongelofelijke klootzak toch? Al jaren lang vreemdgaan, betrapt worden, gewoon verder gaan, weer betrapt worden, etc. Dat je dit een ander aan kunt doen joh, laat staan je vrouw en kinderen.

Ik zou je advies kunnen geven, maar als ik je vertel wat er als eerste in me op komt gaat dit bericht ongetwijfeld verwijderd worden. Wat er als tweede in me op komt is dat je moet stoppen met je vrouw en kinderen zo ongelofelijk pijn te doen. Ga scheiden, trek die pleister er af. Of het iets wordt met die ander is totaal irrelevant. Alternatief is om die ander op alle mogelijke manieren te verwijderen uit je leven en keihard te gaan werken aan je huwelijk. Mag je op je blote knietjes smeken of je vrouw dat ook wil. Jij bent nu even niet het belangrijkst.
pi_215396230
Je liefde naar je huidige vrouw is niet sterk genoeg en was ook zo nooit geweest.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_215396320
Hij kan het toch ook aanpakken zoals die ene met twee gezinnen?
Life is a highway...let's ride it!
pi_215396328
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2024 16:41 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Simpel: Niet (op deze manier). Je kunt niet een relatie hebben met beide vrouwen.
#openrelatie
#polyamorie
#ENM
#enzenzenz

:?
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_215396471
Scheiden lijkt me de beste optie dat hopelijk is niet meer te reden en ik snap je vrouw echt niet.
  zondag 27 oktober 2024 @ 22:17:08 #60
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_215396822
Je maakt er een enorme puinzooi van en je oplossing is nu om jezelf eens op de eerste plek te zetten? Want terwijl je twee vrouwen in het ongeluk stort had je jezelf niet op de eerste plek staan? Wonderlijke redenering wel.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 27 oktober 2024 @ 22:20:14 #61
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_215396871
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2024 15:57 schreef Karel42 het volgende:

[..]
Nee ik heb er een puinhoop van gemaakt, weet alleen niet meer hoe ik eruit kom.
Wie zijn mannelijke lid als kompas gebruikt is alsof hij met zijn hoofd op een muur duikt. :')

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zondag 27 oktober 2024 @ 22:21:30 #62
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_215396884
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2024 21:48 schreef Sally het volgende:

[..]
#openrelatie
#polyamorie
#ENM
#enzenzenz

Niet met déze vrouwen zo blijkt uit de OP. En terecht ook. Hij heeft ze niks gevraagd.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 27 oktober 2024 @ 22:24:18 #63
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_215396936
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2024 21:48 schreef Sally het volgende:

[..]
#openrelatie
#polyamorie
#ENM
#enzenzenz

Da's wat lastig als je vrouw dat niet ziet zitten
Laffe huichelaar
pi_215397013
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2024 22:21 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Niet met déze vrouwen zo blijkt uit de OP. En terecht ook. Hij heeft ze niks gevraagd.
Hm... OP beter gelezen (het leest verrekte moeilijk zonder al te veel leestekens en/of witregels her en der :') )
en als....
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2024 22:24 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Da's wat lastig als je vrouw dat niet ziet zitten
dat inderdaad dus waar is, dan is het wel wat lastig. :P

Maar goed, er zijn 'relaties' denkbaar met meerdere partners. In goed overleg. En ook in harmonie.
Maar... ENM zegt "ethical" non-monogamy, waarbij het dus inderdaad ethisch is. Met medeweten.
En daarbij/daardoor geen vreemdgaan meer.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  zondag 27 oktober 2024 @ 23:21:07 #65
486698 IkEetSlakken
FKA Redster1984
pi_215397722
Gewoon zeggen dat je in de war bent, heeft voor mij altijd gewerkt O-)
Wakadoodle!
pi_215398001
Ik geloof er geen zak van. Vooral na het verhaaltje dat ze je midden in en de nacht met een pan zou hebben geslagen.
blablablabla
  maandag 28 oktober 2024 @ 00:33:34 #67
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_215398036
ChatGPT gelooft je ook niet:

quote:
Het verhaal heeft inderdaad elementen die zowel waar als deels verzonnen kunnen lijken. Het is complex en vol dramatische gebeurtenissen, wat bijdraagt aan de vraag of het echt is of misschien deels geromantiseerd of zelfs gefabriceerd.

### Mogelijke redenen om te twijfelen aan de authenticiteit:

1. **De opeenstapeling van gebeurtenissen**: De opeenvolgende grote levensgebeurtenissen (scheiding, zwangerschap, affaire, relatieproblemen) doen het bijna aanvoelen als een verhaal dat te dramatisch is om waar te zijn. Zulke extreme gebeurtenissen kunnen in theorie wel plaatsvinden, maar komen zelden allemaal tegelijk voor bij dezelfde personen.

2. **Het narratief van “gebroken harten”**: Het idee dat de “affaire-vrouw” steeds gebroken was, verdrietig werd van het huwelijk, en toch trouw bleef aan de verteller kan aanvoelen als een wat geromantiseerd en eenzijdig perspectief. Dit kan een schrijfstijl zijn die sympathie probeert op te roepen voor de verteller.

3. **Onlogische reacties van de vrouw**: De reactie van de vrouw – dat ze niets over haar gevoelens deelt en vooral zwijgt terwijl ze op de hoogte is van het bedrog – kan als onrealistisch overkomen. In zulke situaties ontstaat vaak ten minste een duidelijke confrontatie, wat hier juist lijkt te ontbreken.

4. **Motivatie en structuur**: Mensen die echt in zulke emotionele chaos verkeren, hebben vaak minder coherente gedachten en beschrijvingen. Deze post is wel erg gestructureerd, alsof het bijna een uitgedacht verhaal is.

Natuurlijk kunnen sommige mensen daadwerkelijk door zulke verwarrende situaties gaan, maar het is ook mogelijk dat de post deels is aangedikt voor effect. Het zou ook kunnen dat de schrijver inspiratie heeft gehaald uit ervaringen van anderen of elementen heeft toegevoegd om reacties uit te lokken.
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_215398092
A) INTERPUNCTIE

B) Je verdient ze allebei niet - hopelijk beseffen ze dat allebei snel en eindig je eenzaam en verlaten.

C) Zoek hulp. Buiten de Foks.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_215398095
quote:
15s.gif Op maandag 28 oktober 2024 00:33 schreef BansheeBoy het volgende:
ChatGPT gelooft je ook niet:
[..]
Ongelooflijk dat ChatGPT iets van die walgelijke woordenbrij kan maken.
pi_215398101
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2024 16:02 schreef Karel42 het volgende:

[..]
Gewoon een keuze maken in met wie ik verder wil. M’n vrouw vind ik momenteel wel een beetje eng, doen. ze zegt niks maar ik schrok wakker vannacht. Stond ze ineens naast het bed me te bekijken midden in de nacht.
Ze probeert te bedenken hoe ze ongemerkt van zo'n lamzak af kan komen.

Misschien is dit wat voor d'r? How to Get Away with Murder (TV Series 2014–2020) - Reference View - IMDb
pi_215398313
quote:
Maw vouwen klagen, omdat ze een “provider” willen oerinstinct.

Mannen willen ieder gat vullen en dat is logisch want we kunnen letterlijk miljoenen vrouwen bevruchten.
Mannen zijn niet gemaakt voor monogamie.
Dat is inderdaad een maatschappelijke constructie.

Mannen blijven meestal bij 1 vrouw omdat het teveel gezeik is als je er meerdere hebt.
  maandag 28 oktober 2024 @ 06:37:51 #73
277627 Seven.
We are Borg.
pi_215398371
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 05:29 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Maw vouwen klagen, omdat ze een “provider” willen oerinstinct.

Mannen willen ieder gat vullen en dat is logisch want we kunnen letterlijk miljoenen vrouwen bevruchten.
Mannen zijn niet gemaakt voor monogamie.
Dat is inderdaad een maatschappelijke constructie.

Mannen blijven meestal bij 1 vrouw omdat het teveel gezeik is als je er meerdere hebt.
Vrouwen zijn ook niet gemaakt voor monogamie.
Resistance is futile.
pi_215398386
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2024 15:57 schreef Karel42 het volgende:
Nee ik heb er een puinhoop van gemaakt, weet alleen niet meer hoe ik eruit kom.
Zo te lezen weet je anders wel heel goed hoe je er in moet komen.
Vrouw van twintig jaar jonger, kuddo's! 👍
Er zijn hier heel wat huisvaders van in de veertig, en ook singles, die een stuk uit de tafel buiten van jaloezie bij het lezen van je verhaal.

Een oplossing?
Nee, ik zou het niet weten...

[ Bericht 11% gewijzigd door Joopklepzeiker op 28-10-2024 06:59:04 ]
  maandag 28 oktober 2024 @ 08:26:19 #75
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_215398846
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2024 18:15 schreef timmmmm het volgende:
Het is me een raadsel waarom die vrouw nog verder zo willen met een kansloze notoire vreemdganger
Die wacht
Met een mes
Rustig af
:+
Thinking is difficult, that’s why most people judge
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')