Dat denkt iedereen als het over een ander gaat.quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:15 schreef timmmmm het volgende:
Het is me een raadsel waarom die vrouw nog verder zo willen met een kansloze notoire vreemdganger
Als je iemand 3 keer met een ander betrapt nadat hij beterschap belooft, is het de 4e keer toch echt je eigen schuldquote:Op zondag 27 oktober 2024 18:44 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat denkt iedereen als het over een ander gaat.
Raar genoeg willen veel koppels wel verder.
Overbodig om te zeggen, maar dat is niet mogelijk als er op de een of andere manier nog contact met de scharrel is.
#openrelatiequote:Op zondag 27 oktober 2024 16:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Simpel: Niet (op deze manier). Je kunt niet een relatie hebben met beide vrouwen.
Wie zijn mannelijke lid als kompas gebruikt is alsof hij met zijn hoofd op een muur duikt.quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:57 schreef Karel42 het volgende:
[..]
Nee ik heb er een puinhoop van gemaakt, weet alleen niet meer hoe ik eruit kom.
Niet met déze vrouwen zo blijkt uit de OP. En terecht ook. Hij heeft ze niks gevraagd.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:48 schreef Sally het volgende:
[..]
#openrelatie
#polyamorie
#ENM
#enzenzenz
Da's wat lastig als je vrouw dat niet ziet zittenquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:48 schreef Sally het volgende:
[..]
#openrelatie
#polyamorie
#ENM
#enzenzenz
Hm... OP beter gelezen (het leest verrekte moeilijk zonder al te veel leestekens en/of witregels her en derquote:Op zondag 27 oktober 2024 22:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet met déze vrouwen zo blijkt uit de OP. En terecht ook. Hij heeft ze niks gevraagd.
dat inderdaad dus waar is, dan is het wel wat lastig.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Da's wat lastig als je vrouw dat niet ziet zitten
quote:Het verhaal heeft inderdaad elementen die zowel waar als deels verzonnen kunnen lijken. Het is complex en vol dramatische gebeurtenissen, wat bijdraagt aan de vraag of het echt is of misschien deels geromantiseerd of zelfs gefabriceerd.
### Mogelijke redenen om te twijfelen aan de authenticiteit:
1. **De opeenstapeling van gebeurtenissen**: De opeenvolgende grote levensgebeurtenissen (scheiding, zwangerschap, affaire, relatieproblemen) doen het bijna aanvoelen als een verhaal dat te dramatisch is om waar te zijn. Zulke extreme gebeurtenissen kunnen in theorie wel plaatsvinden, maar komen zelden allemaal tegelijk voor bij dezelfde personen.
2. **Het narratief van “gebroken harten”**: Het idee dat de “affaire-vrouw” steeds gebroken was, verdrietig werd van het huwelijk, en toch trouw bleef aan de verteller kan aanvoelen als een wat geromantiseerd en eenzijdig perspectief. Dit kan een schrijfstijl zijn die sympathie probeert op te roepen voor de verteller.
3. **Onlogische reacties van de vrouw**: De reactie van de vrouw – dat ze niets over haar gevoelens deelt en vooral zwijgt terwijl ze op de hoogte is van het bedrog – kan als onrealistisch overkomen. In zulke situaties ontstaat vaak ten minste een duidelijke confrontatie, wat hier juist lijkt te ontbreken.
4. **Motivatie en structuur**: Mensen die echt in zulke emotionele chaos verkeren, hebben vaak minder coherente gedachten en beschrijvingen. Deze post is wel erg gestructureerd, alsof het bijna een uitgedacht verhaal is.
Natuurlijk kunnen sommige mensen daadwerkelijk door zulke verwarrende situaties gaan, maar het is ook mogelijk dat de post deels is aangedikt voor effect. Het zou ook kunnen dat de schrijver inspiratie heeft gehaald uit ervaringen van anderen of elementen heeft toegevoegd om reacties uit te lokken.
Ongelooflijk dat ChatGPT iets van die walgelijke woordenbrij kan maken.quote:
Ze probeert te bedenken hoe ze ongemerkt van zo'n lamzak af kan komen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 16:02 schreef Karel42 het volgende:
[..]
Gewoon een keuze maken in met wie ik verder wil. M’n vrouw vind ik momenteel wel een beetje eng, doen. ze zegt niks maar ik schrok wakker vannacht. Stond ze ineens naast het bed me te bekijken midden in de nacht.
Maw vouwen klagen, omdat ze een “provider” willen oerinstinct.quote:Op maandag 28 oktober 2024 04:35 schreef Hiddendoe het volgende:
https://www.bedrock.nl/zijn-mensen-monogaam/
Vrouwen zijn ook niet gemaakt voor monogamie.quote:Op maandag 28 oktober 2024 05:29 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Maw vouwen klagen, omdat ze een “provider” willen oerinstinct.
Mannen willen ieder gat vullen en dat is logisch want we kunnen letterlijk miljoenen vrouwen bevruchten.
Mannen zijn niet gemaakt voor monogamie.
Dat is inderdaad een maatschappelijke constructie.
Mannen blijven meestal bij 1 vrouw omdat het teveel gezeik is als je er meerdere hebt.
Zo te lezen weet je anders wel heel goed hoe je er in moet komen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:57 schreef Karel42 het volgende:
Nee ik heb er een puinhoop van gemaakt, weet alleen niet meer hoe ik eruit kom.
Die wachtquote:Op zondag 27 oktober 2024 18:15 schreef timmmmm het volgende:
Het is me een raadsel waarom die vrouw nog verder zo willen met een kansloze notoire vreemdganger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |