SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Anyways. Ga ik 100 euro besteden aan gereedschap om de keuken voor elkaar te krijgen of ga ik 100 euro aan sierplint oplossing kopen om het netjes te krijgen?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
of een vriendelijke vriend vragen die het gereedschap wel heeft?quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Anyways. Ga ik 100 euro besteden aan gereedschap om de keuken voor elkaar te krijgen of ga ik 100 euro aan sierplint oplossing kopen om het netjes te krijgen?Do what you love, love what you do!![]()
Meh, gewoon een erg standaard pilsje, absoluut niet speciaal, maar ook niet goor.quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Wel jammer aan het gore bier wat er aan verbonden is.![]()
Hoeveel vrienden denk je dat ik heb?quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:14 schreef kree het volgende:
[..]
of een vriendelijke vriend vragen die het gereedschap wel heeft?Trotste mama van Ambar
Wat vind jij belangrijker de keuken of de plinten?quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Anyways. Ga ik 100 euro besteden aan gereedschap om de keuken voor elkaar te krijgen of ga ik 100 euro aan sierplint oplossing kopen om het netjes te krijgen?Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ik denk dat @kree zijn hulp aanbiedtquote:Op zondag 27 oktober 2024 15:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoeveel vrienden denk je dat ik heb?![]()
Je weet dat je nu een enorme inkopper geplaatst hebt?quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoeveel vrienden denk je dat ik heb?![]()
![]()
wss weinig net als ik, als echte vrienden, maar soms beetje rondvragen helpt wel?quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoeveel vrienden denk je dat ik heb?
Toch is het zo als je maar vraagt? die waren naar mij maar ook andersom. Meestal is er toch altijd wat te regelen wel dan.Do what you love, love what you do!![]()
Het is de plint van de keukenquote:Op zondag 27 oktober 2024 15:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wat vind jij belangrijker de keuken of de plinten?
Trotste mama van Ambar
Oh, nou zou zelf eerst de keuken doen en daarna plintenquote:Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
nouja daaromquote:Op zondag 27 oktober 2024 15:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Als die meningen echt ergens op gebaseerd zijn is het juist hartstikke goed!
Do what you love, love what you do!![]()
Als je doelt op feiten dan ja, als je doelt op complottheorieën dan nee.quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Als die meningen echt ergens op gebaseerd zijn is het juist hartstikke goed!
Maar de keuken is af. Alleen de plint niet de eronder moet en daar ging het overquote:Op zondag 27 oktober 2024 15:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh, nou zou zelf eerst de keuken doen en daarna plintenTrotste mama van Ambar
ik denk nu al niet pistool huren voor die plintenquote:Op zondag 27 oktober 2024 15:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar de keuken is af. Alleen de plint niet de eronder moet en daar ging het over
Oh en je moet daar dus het gereedschap voor halenquote:Op zondag 27 oktober 2024 15:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar de keuken is af. Alleen de plint niet de eronder moet en daar ging het overMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
nee of iemand hebben die het heeft van werk en niet zo boeit ff te helpen....?quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh en je moet daar dus het gereedschap voor halenDo what you love, love what you do!![]()
Yes.quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh en je moet daar dus het gereedschap voor halenTrotste mama van Ambar
Goedemiddag allen!
Optreden zit er weer op, het ging niet slecht. Nu even bijkomen
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
als je wil he? en zijn toevallig niet opname van? want ben onwijs benieuwd, maar snap als je niet zo deelt hierquote:Op zondag 27 oktober 2024 15:29 schreef MizzezAmy het volgende:
Goedemiddag allen!
Optreden zit er weer op, het ging niet slecht. Nu even bijkomen
Zie het als mede muzikant waarom ik benieuwd in ben.Do what you love, love what you do!![]()
U speelde de triangel?quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:29 schreef MizzezAmy het volgende:
Goedemiddag allen!
Optreden zit er weer op, het ging niet slecht. Nu even bijkomen![]()
![]()
Ik denk dat Amy wel goed is met een fluit.quote:
Ik heb nog geen opnames ontvangen!quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:30 schreef kree het volgende:
[..]
als je wil he? en zijn toevallig niet opname van? want ben onwijs benieuwd, maar snap als je niet zo deelt hier
Zie het als mede muzikant waarom ik benieuwd in ben.
En denk ook niet dat ik die zou delen eigenlijk
als ik het zo inschat toch nog hoog muzikaal en creatief potentieel.quote:
quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik denk dat Amy wel goed is met een fluit.![]()
![]()
Wat speel je?quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:29 schreef MizzezAmy het volgende:
Goedemiddag allen!
Optreden zit er weer op, het ging niet slecht. Nu even bijkomen♡♡♡♡![]()
Ahhhh een kazoo dus!quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:31 schreef kree het volgende:
[..]
als ik het zo inschat toch nog hoog muzikaal en creatief potentieel.![]()
![]()
Was het maar zo'n feest!quote:
Nee, mijn stem is mijn instrument
Ow tof!quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest!
Nee, mijn stem is mijn instrument![]()
![]()
snap dat wel ja. oké ik heb er niet zo moeite mee en is denk genoeg al van.quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb nog geen opnames ontvangen!
En denk ook niet dat ik die zou delen eigenlijk
maarrre. doe ff alleen naar mij, zal het niet posten, ben gewoon benieuwd. wel.Do what you love, love what you do!![]()
In een koor toch?quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest!
Nee, mijn stem is mijn instrumentOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ah vandaar dat naatje er echt naadje in was met zijn shows voor Radio49!quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:33 schreef kree het volgende:
[..]
ook dat vereist nog wat techniek, lol uit ervaring.
Was wel lol overigens!![]()
![]()
quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:29 schreef MizzezAmy het volgende:
Goedemiddag allen!
Optreden zit er weer op, het ging niet slecht. Nu even bijkomen![]()
![]()
![]()
Ook maar soms hoor.quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja! Toch nog iemand die iets onthoudt
quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah vandaar dat naatje er echt naadje in was met zijn shows voor Radio49!
Was wel lol overigens!weet niet meer waar je op doelt
Soms klink ik wel ongeveer zo jaquote:
Topicreeks: Radio 49quote:
Een radiostation die al jaaaaaaaren p FOK! aanwezig is, waar users voor elkaar muziek draaien, al dan niet met gepraat er bij.
Ik ben daar ook jarenlang DJ geweest.
Was echt een geweldige tijd!
En naatje / de nater had daar ook een show, en een onderdeel er van was dat hij de kazoo ging spelen en we moesten raden welk liedje hij deed.
Het werd echt zelden tot nooit geraden!![]()
![]()
Nee, gewoon suf in een koor. Maar ik ben soms verbaasd hoe mooi het nog klinktquote:
Fijn tocbquote:Op zondag 27 oktober 2024 15:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, gewoon suf in een koor. Maar ik ben soms verbaasd hoe mooi het nog klinkt♡♡♡♡![]()
quote:quote:quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja! Toch nog iemand die iets onthoudtOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
niks sufs aan een koor he?quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, gewoon suf in een koor. Maar ik ben soms verbaasd hoe mooi het nog klinkt
deed dit jaartje of 15?Do what you love, love what you do!![]()
Nee, ik vind koeien wel leukquote:Op zondag 27 oktober 2024 15:39 schreef kree het volgende:
[..]
niks sufs aan een koe he?
deed dit jaartje of 15?
En koren ook wel, maar altijd respect voor mensen die in hun eentje durven te zingen
quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, ik vind koeien wel leuk
En koren ook wel, maar altijd respect voor mensen die in hun eentje durven te zingen![]()
Ik probeerde zowaar gewoon een keertje behulpzaam te zijn. Maar dat het nooit goed is bij uwe koninklijke zuurheid was ik even vergeten.quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Goed gedaan![]()
Ik ben hier ook niet zoveel als jij he
Haha die heb ik lang niet gehoord!quote:
Maar kan hem nog grotendeels meezingenjeugdsentiment wel
Moeilijk te geloven als je 9 vd 10 keer zonder reden onaardig doetquote:Op zondag 27 oktober 2024 15:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik probeerde zowaar gewoon een keertje behulpzaam te zijn. Maar dat het nooit goed is bij uwe koninklijke zuurheid was ik even vergeten.
Maar dankje♡♡♡♡![]()
Is dat er nog steeds?quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Topicreeks: Radio 49
Een radiostation die al jaaaaaaaren p FOK! aanwezig is, waar users voor elkaar muziek draaien, al dan niet met gepraat er bij.
Ik ben daar ook jarenlang DJ geweest.
Was echt een geweldige tijd!
En naatje / de nater had daar ook een show, en een onderdeel er van was dat hij de kazoo ging spelen en we moesten raden welk liedje hij deed.
Het werd echt zelden tot nooit geraden!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Veel minder actief als vroeger, maar @DJ11 en een aaantal anderen blijven er nog steeds trouw muziek draaien!quote:![]()
![]()
Ook iedereen die niets heeft bijgedragen?quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:44 schreef ToT het volgende:
* ToT kijkt naar alle kaartjes die hier aan de muur hangen en vindt iedereen hier liev!
♡♡♡♡![]()
Tuurlijk joh, het gaat niet om het daadwerkelijk iets geven of niet!quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ook iedereen die niets heeft bijgedragen?De boodschap is gewoon duidelijk!
![]()
![]()
Okéquote:Op zondag 27 oktober 2024 15:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, het gaat niet om het daadwerkelijk iets geven of niet!De boodschap is gewoon duidelijk!
♡♡♡♡![]()
solo is andere verhaal, maar ik ben hier altijd begeleiding in enzo en dan is het leuk.quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, ik vind koeien wel leuk
En koren ook wel, maar altijd respect voor mensen die in hun eentje durven te zingenDo what you love, love what you do!![]()
Doe het je niet na?quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:37 schreef kree het volgende:
lol eentje van eerste fi;mpes die ik opnamWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Want jij hebt daar een mening over?quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ook iedereen die niets heeft bijgedragen?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:49 schreef ToT het volgende:
Ja nee iedereen die niet heeft bijgedragen kan nu ongezien de tyfus van me krijgen hoor!
♡♡♡♡![]()
het is niet zo moeilijk allemaal, maarja heb hem nog keertje uitgebreid met bladmuziek enzo.quote:
maar over het algemeen moet je toch ff leren muziek denk om dat simpel na te doen.
al met al was meer voor idee en dat anderen het mss na konden doen vandaar op YouTube en kreeg er nog wat geld voor totdat policy op YouTube anders werd.Do what you love, love what you do!![]()
Vlak voor de scheiding hebben we seizoen 1 bekeken, maar ik vond het kut.quote:
Vanaf seizoen 2 schijnt het wel veel beter te zijn geweest.![]()
Ieder zijn smaakquote:Op zondag 27 oktober 2024 15:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Vlak voor de scheiding hebben we seizoen 1 bekeken, maar ik vond het kut.
Vanaf seizoen 2 schijnt het wel veel beter te zijn geweest.♡♡♡♡![]()
Dan is de vraag mijn inziens overbodig of het moet vooral over jezelf gaan, iets wat je dan beter in dm kunt doen. Maar oke.quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zeker
Ik hoopte dat hij ging zeggen dat het niet uitmaakte, and he didOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Lekker een attractiepark beginnen, terwijl mijn keuken nog in puin ligt
Trotste mama van Ambar
Het ging over iedereen in dtsquote:Op zondag 27 oktober 2024 15:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan is de vraag mijn inziens overbodig of het moet vooral over jezelf gaan, iets wat je dan beter in dm kunt doen. Maar oke.
Dat jij het niet relevant vindt is onnodig om te delen♡♡♡♡![]()
het meest grappige is nog dat echt die spullen dus keyboard enzo en wat met laptop me aan spullen gekost heeft mss 50 euro max.Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: