Dat is best uit het leven gegrepen. En dan zeggen dat je het allemaal wel in de hand hebt nu.quote:Op zondag 24 november 2024 22:33 schreef ZarB het volgende:
Ik bedacht me net nog dat het ook wel heel vreemd is dat Claire als alcoholist gewoon weer drinkt.
Teunie de Brouwerquote:Op maandag 28 oktober 2024 19:32 schreef Nielojram75 het volgende:
Hoe heet die actrice uit Dertigers ( '24) ook alweer die er in meespeelt?
Dit. Natuurlijk niet de eerste keer dat het 'goed' gaat met Claire op deze manier.quote:Op maandag 25 november 2024 06:14 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Dat is best uit het leven gegrepen. En dan zeggen dat je het allemaal wel in de hand hebt nu.
Ja idd. Maar ik ben dat niet gewend uit films en series want meestal leggen ze juist de nadruk op níet drinken als alcoholist. Dus het viel mij op. Maar het zal ongetwijfeld met de Gooische werkelijkheid stroken.quote:Op maandag 25 november 2024 06:14 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Dat is best uit het leven gegrepen. En dan zeggen dat je het allemaal wel in de hand hebt nu.
Met Claire? 😂quote:Op maandag 25 november 2024 02:36 schreef freaky40 het volgende:
Dat deug gelul over drankgebruik in een serie weer ineens. Verschrikkelijk. Gewoon als maker van de serie negeren. Was weer een leuke aflevering met wederom een glansrol voor tante Cor in deze aflevering. De scene waarin ze met Claire aan de keukentafel heel subtiel zat te smeken om daar te mogen komen wonen, was weer van een hoog Jiskefet gehalte.
Bij Echte Gooische Moeders gaat het ook hard met de drank en vragen ze bij een kinderkookgebeuren rustig of er ook wijn is, en vinden het dan raar dat dat er niet is.quote:Op zondag 24 november 2024 12:26 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Vooral ook omdat het toch regelmatig in het nieuws is dat in die contreien het gebruik van alcohol nogal genormaliseerd is en vrouwen vaak verborgen alcoholisten zijn.
Ik heb geen oordeel over hoeveel dagen in de week je wijn zou moeten drinken, zolang je ook maar zonder kan is het mij prima. Maar bij Gooische Vrouwen denk ik toch heel vaak: jemig alweer wijn, nog een glas, ze moeten nog werken / rijden etc.
Overdreven geneuzel van 1 coach.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, je kent het orineel duidelijk niet?quote:Op woensdag 27 november 2024 10:53 schreef roos94 het volgende:
What the fuck is die doedelzak scene![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik bekeek het en het voelde alsof ik aan de drugs zat
Ik kende dit ook niet.quote:Op woensdag 27 november 2024 12:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, je kent het orineel duidelijk niet?
Bekijk deze YouTube-video
Die ken ik inderdaad niet, maar Yari die met een doedelzak door het scherm huppelt zal ik niet gauw meer vergetenquote:Op woensdag 27 november 2024 12:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, je kent het orineel duidelijk niet?
Bekijk deze YouTube-video
Beide niet.quote:Op woensdag 27 november 2024 13:45 schreef Leandra het volgende:
Maar jullie kenden het liedje dan ook niet? Of alleen de clip niet?
Het is ook echt wel een tijdgeest dingetje hoor.quote:
Nooit gezien of gehoord.quote:Op woensdag 27 november 2024 13:45 schreef Leandra het volgende:
Maar jullie kenden het liedje dan ook niet? Of alleen de clip niet?
quote:Op woensdag 27 november 2024 10:57 schreef Aberkullie het volgende:
Wel een spannend eindeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just skip all the layers and go straight to the crazy!
quote:Op woensdag 27 november 2024 19:10 schreef ZarB het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik, nog lang geen 50 plus, dacht ook echt: wat is dit voor random actquote:Op woensdag 27 november 2024 13:53 schreef Leandra het volgende:
Maar wel grappig dit, dat sommigen die doedelzak totaal niet snappen en de 50-plussers direct weten waar die doedelzak op sloeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |