Ja nu wel, ben allleen zo hondsmoe na die tijdquote:Op zondag 27 oktober 2024 13:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah bah, nu wel, weer rustig?
Hier ook niet zoveel, opruimen etc.
Straks nog even wandelen.
Mooi heb jij die gemaakt of van internet?quote:
Wat balen Dot, rustig aan dan maar vandaag.quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja nu wel, ben allleen zo hondsmoe na die tijd
Had gisteren 6 man op bezoek en we gingen net richting een terrasje. Ben wel meegegaan maar een volgende keer doe ik dat toch niet meer.
Het is wel lekker weer om een wandeling te gaan doen. Nog even genieten
Eerlijk gepikt van internetquote:Op zondag 27 oktober 2024 13:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi heb jij die gemaakt of van internet?
Doe ik ookquote:Op zondag 27 oktober 2024 13:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat balen Dot, rustig aan dan maar vandaag.
Wel voor jezelf kiezen dan ja, hoe niet leuk dat soms ook is.quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja nu wel, ben allleen zo hondsmoe na die tijd
Had gisteren 6 man op bezoek en we gingen net richting een terrasje. Ben wel meegegaan maar een volgende keer doe ik dat toch niet meer.
Het is wel lekker weer om een wandeling te gaan doen. Nog even genieten
Even wat minder, ik heb 10 dagen geleden de elleboog gestoten, dus die is nu een beetje gekneusd, ik heb weer meer pijn en heb een stap terug moeten doen met fysio. Ook weer last van mijn schouder en nek omdat ik blijkbaar ook weer anders ga bewegen.quote:
O die is ook heel mooi, waar is dat?quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eerlijk gepikt van internet![]()
Deze is wel van mezelf
[ afbeelding ]
Ben altijd wel 2 tot 4 kilo kwijt, maar het zit er ook zo weer aanquote:Op zondag 27 oktober 2024 13:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wel voor jezelf kiezen dan ja, hoe niet leuk dat soms ook is.
Je hebt er echt niets aan dan je grenzen over te gaan.
Dat vermoeide is niet raar he, volgens je hart heb je in die tijd heel erg hard gesport
O dat is echt balen Deisyy, het blijft natuurlijk nog een gevoelige plek. Ha bah dat je nu juist die elleboog moest stoten.quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Even wat minder, ik heb 10 dagen geleden de elleboog gestoten, dus die is nu een beetje gekneusd, ik heb weer meer pijn en heb een stap terug moeten doen met fysio. Ook weer last van mijn schouder en nek omdat ik blijkbaar ook weer anders ga bewegen.
Ik baal er wel een beetje van, want het ging juist zo voorspoedig. Maar het komt wel goed, het duurt alleen even iets langer
Hier op de stadswallen, zo mooi om te lopen wanneer de zon ondergaat.quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O die is ook heel mooi, waar is dat?
Je moet je zelf natuurlijk wel verwennen met iets lekkersquote:Op zondag 27 oktober 2024 13:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben altijd wel 2 tot 4 kilo kwijt, maar het zit er ook zo weer aan
O dat is echt een schitterend gezicht. Mooie omgeving daar.quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier op de stadswallen, zo mooi om te lopen wanneer de zon ondergaat.
[ afbeelding ]
Je plast je ongans als je dat hebt daar val je van af. ALs het over is dan hoef je niet eens te eten of te snoepen dat vocht vult zich zo weer aanquote:Op zondag 27 oktober 2024 13:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je moet je zelf natuurlijk wel verwennen met iets lekkers
Wat ben jij ook een zeikerd.quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je plast je ongans als je dat hebt daar val je van af. ALs het over is dan hoef je niet eens te eten of te snoepen dat vocht vult zich zo weer aan
SOms een hele grote,quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat ben jij ook een zeikerd.
En toch hou ik van je.quote:
Kijk das nou liefquote:
Soms kan ik dat ook wel zijn.quote:
Moet je ook niet te vaak zijn anders went men er aanquote:Op zondag 27 oktober 2024 14:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Soms kan ik dat ook wel zijn.
Dat willen we natuurlijk ook weer niet.quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je ook niet te vaak zijn anders went men er aan
Nee toch, het moet wel leuk blijvenquote:Op zondag 27 oktober 2024 14:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat willen we natuurlijk ook weer niet.
Het is ook vaak je weet wie het zegt.quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee toch, het moet wel leuk blijven
Dat is met allesquote:Op zondag 27 oktober 2024 14:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is ook vaak je weet wie het zegt.
Nog belabberd.quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is met alles![]()
Maar hoe is het met je?
Nog steeds, wat vervelend.quote:
Het gaat wel beter maar ik voel mij zo uitgeput.quote:
Enig idee hoe dat komt?quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het gaat wel beter maar ik voel mij zo uitgeput.
Geen idee, ik kom maar niet op krachten.quote:
Je moet waarschijnlijk ook een keer of 10 extra naar de wcquote:Op zondag 27 oktober 2024 13:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben altijd wel 2 tot 4 kilo kwijt, maar het zit er ook zo weer aan
Das een goed idee, vocht vervangen met calorieënquote:Op zondag 27 oktober 2024 13:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je moet je zelf natuurlijk wel verwennen met iets lekkers
Al naar de dokter geweest? Of had je corona, weet het even niet meer. Wist wel dat je er iets was maar niet meer precies wat.quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geen idee, ik kom maar niet op krachten.
Je kan er op zo moment ook beter op blijven zitten.quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je moet waarschijnlijk ook een keer of 10 extra naar de wc
Allee dan toch ...quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geen idee, ik kom maar niet op krachten.
Dat maak jij ervan.quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das een goed idee, vocht vervangen met calorieën
T is verre van koud jaquote:
Wintertijd is dan ook de officiële tijd.quote:Op zondag 27 oktober 2024 16:54 schreef marcb1974 het volgende:
5 uur en het begint donker te worden
En die expert die vinden dat we gemaakt zijn voor de wintertijd, ik heb nog wel iets voor je![]()
![]()
Ohja wintertijdquote:Op zondag 27 oktober 2024 16:54 schreef marcb1974 het volgende:
En die expert die vinden dat we gemaakt zijn voor de wintertijd, ik heb nog wel iets voor je![]()
![]()
Ja niets aan het, baal daar ook zo vanquote:Op zondag 27 oktober 2024 16:54 schreef marcb1974 het volgende:
![]()
Officiele is nog steeds keuze hequote:Op zondag 27 oktober 2024 16:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Wintertijd is dan ook de officiële tijd.
Van mij mag die zomertijd wel weg
Dan is het eerder licht.quote:Op zondag 27 oktober 2024 17:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Officiele is nog steeds keuze he
Maar waarom heb je liever wintertijd
Vanaf wanneer?quote:Op zondag 27 oktober 2024 17:46 schreef Lovely het volgende:
Oh en ik las dat de winters 10 graden koude worden
Hoi Dot!!quote:Op zondag 27 oktober 2024 17:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja niets aan het, baal daar ook zo van
quote:Op zondag 27 oktober 2024 17:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Geen idee.. heb het verder niet gelezen
Sneu dat ie weer weg is jaquote:Op zondag 27 oktober 2024 17:51 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi Dot!!![]()
Kun jij niet een goed woordje doen voor F.Fruit?
Heb er ook niet zoveel problemen mee, alleen dat ik wel dus eerder moe ben/in kak..quote:Op zondag 27 oktober 2024 17:54 schreef aloa het volgende:
[..]
Went vanzelf![]()
Eerder donker vind ik niet zo'n probleem.
Maar je wil wintertijd omdat t dan eerder licht is? Of nog n reden?quote:Op zondag 27 oktober 2024 17:54 schreef aloa het volgende:
[..]
Went vanzelf![]()
Eerder donker vind ik niet zo'n probleem.
Maar daar heeft dan ook niemand meer last vanquote:Op zondag 27 oktober 2024 17:55 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Maar wat erna komt is een koude kermis waar je nooit meer van thuiskomt
Het is eerder licht ja, dat klopt.quote:
quote:
Welk is dat?quote:Op zondag 27 oktober 2024 17:56 schreef sly-nl het volgende:
[..]![]()
Effe in het Fredfruit-topic sympathiseren en vooral de baas een reminder sturen!@
Die is inderdaad wel erg lang foetsie deze keerquote:Op zondag 27 oktober 2024 17:56 schreef sly-nl het volgende:
[..]![]()
Effe in het Fredfruit-topic sympathiseren en vooral de baas een reminder sturen!@
Helaas. Je vraagt het aan de verkeerdequote:Op zondag 27 oktober 2024 17:51 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi Dot!!![]()
Kun jij niet een goed woordje doen voor F.Fruit?
Hij is wat apart denk ik, maar hier nooitquote:Op zondag 27 oktober 2024 18:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Tja.. denk dat bepaalde mensen hem niet mogen.
I know. Vaak genoeg gedoe mee gehad.quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij is wat apart denk ik, maar hier nooit
Naja hij komt vanzelf wel weer terugquote:Op zondag 27 oktober 2024 18:53 schreef HappyCharly het volgende:
Oh er mag blijkbaar niet over gesproken worden? Aangezien t topic dicht is..
Beetje flauw van me, guilty.quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helaas. Je vraagt het aan de verkeerde
Ik was erbij die ochtendquote:Op zondag 27 oktober 2024 18:56 schreef Deisyy het volgende:
Neem maar van mij aan dat die ban niet voor niets is, dat er hier over gesproken wordt vind ik voldoende en eigenlijk alweer genoeg, dus ik heb het topic gesloten.
Heb je het gezien?quote:
Smakelijk !quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:17 schreef Domnivoor het volgende:
Pandora Pijnboom, met Aoibhin![]()
[ afbeelding ]
Onbekend wat er op dat bord ligt?quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:17 schreef Domnivoor het volgende:
Pandora Pijnboom, met Aoibhin![]()
[ afbeelding ]
Okeej. Daar wist ik niets van (neem dan aan dat het heftig was..).quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:56 schreef Deisyy het volgende:
Neem maar van mij aan dat die ban niet voor niets is, dat er hier over gesproken wordt vind ik voldoende en eigenlijk alweer genoeg, dus ik heb het topic gesloten.
Hoi.quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:19 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik was erbij die ochtend![]()
Maar helaas wordt er over bans niet gesproken.
Maar ik mis mijn maatje uit Leeuwarden wel. @:FreshFruit
Goed ideequote:Op zondag 27 oktober 2024 19:22 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Okeej. Daar wist ik niets van (neem dan aan dat het heftig was..).
Misschien verstandig als voortaan uit de geschiedenis v de bestrafte op te maken valt wat er ongeveer gebeurd is. Is sowieso wijs om gedoe te voorkomen. En de eventuele gemoederen te bedaren. Ik had namelijk gecheckt alvorens het FF-topic te herstarten. En zag niets raars.
Tip voor @:fok (die vast in de wind wordt geslagen): open weer het topic waar de vermeldingen stonden wie wat gedaan heeft BAN-wise. Had nog goede kijkcijfers ook. En geeft wat meer openheid, ipv dit geheimzinnig gedoe.
Mee eens ja. Vroeger had je dat idd.quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:22 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Okeej. Daar wist ik niets van (neem dan aan dat het heftig was..).
Misschien verstandig als voortaan uit de geschiedenis v de bestrafte op te maken valt wat er ongeveer gebeurd is. Is sowieso wijs om gedoe te voorkomen. En de eventuele gemoederen te bedaren. Ik had namelijk gecheckt alvorens het FF-topic te herstarten. En zag niets raars.
Tip voor @:fok (die vast in de wind wordt geslagen): open weer het topic waar de vermeldingen stonden wie wat gedaan heeft BAN-wise. Had nog goede kijkcijfers ook. En geeft wat meer openheid, ipv dit geheimzinnig gedoe.
Misschien ivm avg ook?quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:24 schreef aloa het volgende:
[..]
Mee eens ja. Vroeger had je dat idd.
Maar gesloten ivm privacy denk ik?
Fuck privacyquote:Op zondag 27 oktober 2024 19:24 schreef aloa het volgende:
[..]
Mee eens ja. Vroeger had je dat idd.
Maar gesloten ivm privacy denk ik?
Wat had je opgebakken?quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:23 schreef aloa het volgende:
Lekker gegeten wel![]()
Opgebakken is vaak nog lekkerder
Neequote:Op zondag 27 oktober 2024 19:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je het gezien?
Ik heb er prima op kunnen slapen![]()
![]()
MED / [Forum] Banmeldtopicquote:Op zondag 27 oktober 2024 19:27 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Fuck privacy![]()
Schaf dan de dm-functie eerst maar es af
quote:
Pandora Pijnboomquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb hem als vriend op Facebook en reageert vaak op mijn briljante posts.quote:Op zondag 27 oktober 2024 17:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hij was er laatst weer even n maandje oid
Jep, met wat ketchup en geraspte kaasquote:Op zondag 27 oktober 2024 19:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh? Dat heb ik nog nooit opgebakken
Klinkt wel lekker eigenlijk
Daar vindt de AVG weer iets van .....quote:
quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Pandora Pijnboom![]()
Had ik dat niet al gezegd? 🤔Ik googlede op dat woord.. kwam geen eten uit..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt apart
Trust nobody
Wat was het toen nog druk op FOK!quote:
Doet dit ter zake? Nee!quote:
Maar vraag niet hoe. Ben ondertussen de krant gaan lezen.quote:
Psv zal wel kampioen worden.quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar vraag niet hoe. Ben ondertussen de krant gaan lezen.
Nee het is moeilijk bescheiden te blijven.quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:54 schreef aloa het volgende:
Ja, nou ja.....![]()
Af en toe is het moeilijk reageren idd.
Neeh, doe maar warm appelgebak met slagroom.quote:
Oke, ik mag hier niet reageren op iets dat betrekking heeft op het onderwerp ban, zonder inhoudelijk in te gaan op de ban overigens, want jij wilt de dienst volledig uitmaken?quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:51 schreef sly-nl het volgende:
stuur dit maar in een mail naar forum@fok.nl
Mijn parkiet zegt dat dat klopt.quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:23 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Oke, ik mag hier niet reageren op iets dat betrekking heeft op het onderwerp ban, zonder inhoudelijk in te gaan op de ban overigens, want jij wilt de dienst volledig uitmaken?
Kun je het dan nog wel even terugplaatsen? Dan kan ik het copy-pasten.
Klinkt ook goed,quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Neeh, doe maar warm appelgebak met slagroom.
Ik moet ook hoognodig naar de supermarkt, ik hoop dat het morgen lukt.quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klinkt ook goed,
helaas was dat geen optie
Waarom zou dat morgen niet lukken?quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moet ook hoognodig naar de supermarkt, ik hoop dat het morgen lukt.
Slaap er nog een nachtje overquote:Op zondag 27 oktober 2024 20:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moet ook hoognodig naar de supermarkt, ik hoop dat het morgen lukt.
Ziek geweest en ik voel mij nog als een natte vaatdoek.quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom zou dat morgen niet lukken?
Moet ik je een enorme, virtuele, schop onder je kont geven morgen als het niet lukt?quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ziek geweest en ik voel mij nog als een natte vaatdoek.
Maar hoe kom ik dan weer terug?quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet ik je een enorme, virtuele, schop onder je kont geven morgen als het niet lukt?
Dan krijg je een tweede van @mailyquote:Op zondag 27 oktober 2024 20:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar hoe kom ik dan weer terug?
Ik zal hem voorzichtig een zetje geven morgen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet ik je een enorme, virtuele, schop onder je kont geven morgen als het niet lukt?
Hoeft niet, het origineel gaan ze toch niet verbeterenquote:
Nicequote:
Feit!quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoeft niet, het origineel gaan ze toch niet verbeteren
Ga anders even mierenstampen ofzo?quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar hoe kom ik dan weer terug?
Effe een goede winter dusquote:Op zondag 27 oktober 2024 20:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga anders even mierenstampen ofzo?
https://www.ad.nl/binnenl(...)orgwekkend~ad1c4442/
Van boven aan de trap zeker.quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:38 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zal hem voorzichtig een zetje geven morgen.
Waar zie je me voor aanquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Van boven aan de trap zeker.
Waarom begint het met een plaatje van The Cure?quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoeft niet, het origineel gaan ze toch niet verbeteren
Goed plan voor morgen, lekker op de beamer.quote:
Geen ideequote:Op zondag 27 oktober 2024 21:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waarom begint het met een plaatje van The Cure?
Terwijl dat ook weer een slaapliedje is.quote:
Ik hoor net een slaapliedje,quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Terwijl dat ook weer een slaapliedje is.
Ik heb nooit van hardrockmuziek gehouden.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik hoor net een slaapliedje,
maar damn![]()
(verhaal achter/bij het liedje dan)
Dit was een klassiek nummer, via een heel andere website.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb nooit van hardrockmuziek gehouden.
TR gemacht.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:44 schreef tonja het volgende:
Ik vind de TT reden genoeg om mijn laatste liedje hier nog een keer te spammen![]()
Dank je welquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
TR gemacht.![]()
Jij hebt voor dit soort nummers een hele mooie stem, rustig en beheerst.
Wees er zuinig op ik ben niet zo ruim in mijn complimenten.quote:
quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wees er zuinig op ik ben niet zo ruim in mijn complimenten.
Nu heb ik er nog maar 2 voor de rest van het jaar.quote:
quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nu heb ik er nog maar 2 voor de rest van het jaar.
Leuker als ze wat doelloos heen en weer huppelen maar ik zie ze wat pikkenquote:Op maandag 28 oktober 2024 09:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die eten iets wat daar aanspoelt.
quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Pandora Pijnboom![]()
Had ik dat niet al gezegd? 🤔Oeps dacht dat dat een restaurant was, niet de naam van het etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er in ieder geval nog nooit van gehoord,Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Goedemorgen Dottekequote:Op maandag 28 oktober 2024 10:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oeps dacht dat dat een restaurant was, niet de naam van het eten
Ik heb er in ieder geval nog nooit van gehoord,
Hey heerquote:
Drakinquote:
Hee Dot!quote:Op maandag 28 oktober 2024 10:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Drakintijdje niet gezien, alles goed?
A beter, heb je er alweer een baan bij?quote:Op maandag 28 oktober 2024 10:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Hee Dot!
Beetje busy hier, zeg af en toe hoi en ben weer foetsie
Ja, de dokter zei dat ik wel moet blijven bewegen dat dan de rugpijn sneller verdwijnt.quote:Op maandag 28 oktober 2024 10:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey heer![]()
Nog last van het terug zetten van de tijd?
Mogguhhquote:Op maandag 28 oktober 2024 10:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Drakintijdje niet gezien, alles goed?
Vaak is dat wel zo. Ik heb een hernia en een ischias in mijn rug waar ik voor moet blijven bewegen.quote:Op maandag 28 oktober 2024 10:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja, de dokter zei dat ik wel moet blijven bewegen dat dan de rugpijn sneller verdwijnt.
Vervelend zeg...quote:Op maandag 28 oktober 2024 10:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vaak is dat wel zo. Ik heb een hernia en een ischias in mijn rug waar ik voor moet blijven bewegen.
Ik heb dan weer iets met beid SI_ gewrichten waardoor ik dan in de scootmobiel zit
Lastig voor het ene moet je gaan lopen en voor het andere moet je zo min m ogelijk lopen.
Ik maakte een grapje.quote:Op maandag 28 oktober 2024 10:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vaak is dat wel zo. Ik heb een hernia en een ischias in mijn rug waar ik voor moet blijven bewegen.
Ik heb dan weer iets met beid SI_ gewrichten waardoor ik dan in de scootmobiel zit
Lastig voor het ene moet je gaan lopen en voor het andere moet je zo min m ogelijk lopen.
Heb je je lolbroek weer aangetrokken vanmorgenquote:
Laters Dottekequote:Op maandag 28 oktober 2024 10:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je je lolbroek weer aangetrokken vanmorgen![]()
Laters
Bepaalde oefeningen kunnen ook helpen, maar ik weet natuurlijk niet hoe erg jouw rugpijn is..quote:Op maandag 28 oktober 2024 10:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja, de dokter zei dat ik wel moet blijven bewegen dat dan de rugpijn sneller verdwijnt.
IK trapte er ook in, dacht ook dat hij rugpijn hadquote:
Tja soms weet je het niet of iemand een grap maakt of nietquote:
Had idd gekund..quote:Op maandag 28 oktober 2024 11:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK trapte er ook in, dacht ook dat hij rugpijn had
Bij tongermans80 toch wel?quote:Op maandag 28 oktober 2024 11:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tja soms weet je het niet of iemand een grap maakt of niet
Wel een goed advies van die dokterquote:Op maandag 28 oktober 2024 11:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hahaquote:Op maandag 28 oktober 2024 11:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Naar de chiropractorquote:Op maandag 28 oktober 2024 11:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wel een goed advies van die dokter![]()
In het algemeen dan.
Klopt is ook zo. Ik heb al heel wat keren rugpijn eruit gelopen.quote:Op maandag 28 oktober 2024 11:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wel een goed advies van die dokter![]()
In het algemeen dan.
Een hernia loop je er niet uit.quote:Op maandag 28 oktober 2024 11:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt is ook zo. Ik heb al heel wat keren rugpijn eruit gelopen.
quote:Op maandag 28 oktober 2024 11:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Oja, dat is ook leuk![]()
Altijd op zaterdag toch?
Dat is minder iddquote:Op maandag 28 oktober 2024 17:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hogere energie rekeningen , heel leuk ja
Overdag zet ik de thermostaat wat hoger 18 graden , in de nacht heb ik alles uitquote:Op maandag 28 oktober 2024 17:23 schreef aloa het volgende:
[..]
Hier staat alleen in de avond de kachel aan.
Ligt eraan hoe koud het is uiteraard.
In de nacht op 15.quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Overdag zet ik de thermostaat wat hoger 18 graden , in de nacht heb ik alles uit
Ik ook zoietsquote:
Idemquote:Op maandag 28 oktober 2024 17:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ook zoiets![]()
Maar ik heb sowieso een koud huis (wat in de zomer heerlijk is) maar in de winter minder
Ja de luchten kunnen heel mooi zijn, hier gisteren avond ook en dan ineens is het weer wegquote:Op maandag 28 oktober 2024 17:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Prachtige luchten net op weg naar huis.. aan de ene kant een Indian Summer...., en aan de andere kant een hele felle dubbele regenboog die bijna de hele weg bleef staan
Ik heb onderweg met gevaar voor eigen leven nog foto's genomen van die regenboog.. maar op één of andere manier komt dat op camera maar magertjes uit.quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja de luchten kunnen heel mooi zijn, hier gisteren avond ook en dan ineens is het weer weg
Ja de kleuren worden dan minder mooi..quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb onderweg met gevaar voor eigen leven nog foto's genomen van die regenboog.. maar op één of andere manier komt dat op camera maar magertjes uit.
Ja klopt, heb ik ook al eens gehad, welliswaar als bijrijder.quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb onderweg met gevaar voor eigen leven nog foto's genomen van die regenboog.. maar op één of andere manier komt dat op camera maar magertjes uit.
Jammer wel.quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja de kleuren worden dan minder mooi..
quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja de kleuren worden dan minder mooi..
Hier zijn ze... Maar lange na niet wat ik zag, al het blauw ook weg.quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja klopt, heb ik ook al eens gehad, welliswaar als bijrijder.
Ook die prachten luchten komen op foto niet altijd goed uit
Als nog wel mooi, maar ik snap je wat je bedoeltquote:Op maandag 28 oktober 2024 17:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
Hier zijn ze... Maar lange na niet wat ik zag, al het blauw ook weg.
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Toch zijn het wel mooie foto's. Maar wel jammer dat de kleuren niet goed zichbaar zijn.quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
Ja en ik ben te lui om ze te bewerkenquote:Op maandag 28 oktober 2024 17:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toch zijn het wel mooie foto's. Maar wel jammer dat de kleuren niet goed zichbaar zijn.
Zou ik ook niet doen hoor, ik denk oke, niet gelukt dan maar wegquote:Op maandag 28 oktober 2024 17:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja en ik ben te lui om ze te bewerken
Kleine plaatjons maar prachtige luchtenquote:Op maandag 28 oktober 2024 17:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
Ge kun erop klikkuh wha!quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Kleine plaatjons maar prachtige luchten
Da minde niequote:Op maandag 28 oktober 2024 17:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ge kun erop klikkuh wha!
quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heul nie, 'k meinde da gullie da wit!
Wistik! Kan je nagaanquote:Op maandag 28 oktober 2024 17:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Ben een Gelderse rookworst
Awww! Daar ben ik pasgeleden ook geweestquote:Op maandag 28 oktober 2024 18:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gisteren wel heerlijk gelunched in Beers
Ja leuk daar, het vele water ook.. Me like.quote:Op maandag 28 oktober 2024 18:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Awww! Daar ben ik pasgeleden ook geweest
Ja prachtig! Dat heb je bij Cuijk ook heel veelquote:Op maandag 28 oktober 2024 18:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja leuk daar, het vele water ook.. Me like.
Ik lees steeds dat je zo ver weg bent.. maar waar zit je eigenlijk?quote:
Dan denk ik aan Brabant, want daar brandt nog licht.quote:
quote:Op maandag 28 oktober 2024 18:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik lees steeds dat je zo ver weg bent.. maar waar zit je eigenlijk?
Ohja.. ik moet nog eten.. ff de koelkast in duikenquote:Op maandag 28 oktober 2024 18:31 schreef Deisyy het volgende:
Ik had vanavond zalmcurry, een recept van TikTok, was zeer succesvol
Ik weet niet of dat duidelijk genoeg is...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Dat liedje is nog wel te doen maar ik vind het een vreselijke vent.quote:
quote:Op maandag 28 oktober 2024 18:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat duidelijk genoeg is...
Dat moetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
7e week nu geloof ik. En denk nog tot half of eind november.quote:
Ik ook, ik heb grote antipathie tegen hem en zijn liedjesquote:Op maandag 28 oktober 2024 18:37 schreef engine het volgende:
[..]
Dat liedje is nog wel te doen maar ik vind het een vreselijke vent.
He t kan dan misschien wel een kwal zijn.. maar ik vind zijn liedjes wel leukquote:Op maandag 28 oktober 2024 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, ik heb grote antipathie tegen hem en zijn liedjes![]()
Hoe hij jaar in jaar uit avonden achter elkaar het PSV-stadion vol kreeg is me een raadsel.
Dat is lang, maar wel weer op tijd thuis om je schoen te zetten.quote:Op maandag 28 oktober 2024 18:40 schreef engine het volgende:
[..]
7e week nu geloof ik. En denk nog tot half of eind november.
Na een meter bier ga ik Guus pas een beetje leuk vinden.quote:Op maandag 28 oktober 2024 18:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
He t kan dan misschien wel een kwal zijn.. maar ik vind zijn liedjes wel leukZo nu en dan.
Ah , dan komt het wel goedquote:Op maandag 28 oktober 2024 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Na een meter bier ga ik Guus pas een beetje leuk vinden.
Ja alleen mijn twee sinterklazen zijn dan op vakantie in Sierra Leone dus heb geen hoge verwachtingenquote:Op maandag 28 oktober 2024 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is lang, maar wel weer op tijd thuis om je schoen te zetten.
BTW, waar is je tag?
Lekker boeiend,quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan verbrand ik spontaan als niet gelovige
quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:14 schreef tonja het volgende:
Dit vond ik laatst bij mijn boodschappen van de bezorg Appie
[ afbeelding ]
Dat wc papier veegt toch beterquote:Op maandag 28 oktober 2024 20:14 schreef tonja het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi, dan kan je meteen beginnen met betalen,quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:14 schreef tonja het volgende:
[ afbeelding ]
omg .... hopelijk zit daar nog statiegeld op?quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:14 schreef tonja het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben ze je met bier opgescheept?quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:14 schreef tonja het volgende:
[ afbeelding ]
Ja ik heb heel hard naar ze geboerd!! Eigen schuld!quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:36 schreef D. het volgende:
[..]
Op hoge poten in de telefoon geklommen zeker?
Dat zal ze lerenquote:Op maandag 28 oktober 2024 20:40 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja ik heb heel hard naar ze geboerd!! Eigen schuld!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |