Ja nu wel, ben allleen zo hondsmoe na die tijdquote:Op zondag 27 oktober 2024 13:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah bah, nu wel, weer rustig?
Hier ook niet zoveel, opruimen etc.
Straks nog even wandelen.
Mooi heb jij die gemaakt of van internet?quote:
Wat balen Dot, rustig aan dan maar vandaag.quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja nu wel, ben allleen zo hondsmoe na die tijd
Had gisteren 6 man op bezoek en we gingen net richting een terrasje. Ben wel meegegaan maar een volgende keer doe ik dat toch niet meer.
Het is wel lekker weer om een wandeling te gaan doen. Nog even genieten
Eerlijk gepikt van internetquote:Op zondag 27 oktober 2024 13:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi heb jij die gemaakt of van internet?
Doe ik ookquote:Op zondag 27 oktober 2024 13:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat balen Dot, rustig aan dan maar vandaag.
Wel voor jezelf kiezen dan ja, hoe niet leuk dat soms ook is.quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja nu wel, ben allleen zo hondsmoe na die tijd
Had gisteren 6 man op bezoek en we gingen net richting een terrasje. Ben wel meegegaan maar een volgende keer doe ik dat toch niet meer.
Het is wel lekker weer om een wandeling te gaan doen. Nog even genieten
Even wat minder, ik heb 10 dagen geleden de elleboog gestoten, dus die is nu een beetje gekneusd, ik heb weer meer pijn en heb een stap terug moeten doen met fysio. Ook weer last van mijn schouder en nek omdat ik blijkbaar ook weer anders ga bewegen.quote:
O die is ook heel mooi, waar is dat?quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eerlijk gepikt van internet![]()
Deze is wel van mezelf
[ afbeelding ]
Ben altijd wel 2 tot 4 kilo kwijt, maar het zit er ook zo weer aanquote:Op zondag 27 oktober 2024 13:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wel voor jezelf kiezen dan ja, hoe niet leuk dat soms ook is.
Je hebt er echt niets aan dan je grenzen over te gaan.
Dat vermoeide is niet raar he, volgens je hart heb je in die tijd heel erg hard gesport
O dat is echt balen Deisyy, het blijft natuurlijk nog een gevoelige plek. Ha bah dat je nu juist die elleboog moest stoten.quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Even wat minder, ik heb 10 dagen geleden de elleboog gestoten, dus die is nu een beetje gekneusd, ik heb weer meer pijn en heb een stap terug moeten doen met fysio. Ook weer last van mijn schouder en nek omdat ik blijkbaar ook weer anders ga bewegen.
Ik baal er wel een beetje van, want het ging juist zo voorspoedig. Maar het komt wel goed, het duurt alleen even iets langer
Hier op de stadswallen, zo mooi om te lopen wanneer de zon ondergaat.quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O die is ook heel mooi, waar is dat?
Je moet je zelf natuurlijk wel verwennen met iets lekkersquote:Op zondag 27 oktober 2024 13:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben altijd wel 2 tot 4 kilo kwijt, maar het zit er ook zo weer aan
O dat is echt een schitterend gezicht. Mooie omgeving daar.quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier op de stadswallen, zo mooi om te lopen wanneer de zon ondergaat.
[ afbeelding ]
Je plast je ongans als je dat hebt daar val je van af. ALs het over is dan hoef je niet eens te eten of te snoepen dat vocht vult zich zo weer aanquote:Op zondag 27 oktober 2024 13:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je moet je zelf natuurlijk wel verwennen met iets lekkers
Wat ben jij ook een zeikerd.quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je plast je ongans als je dat hebt daar val je van af. ALs het over is dan hoef je niet eens te eten of te snoepen dat vocht vult zich zo weer aan
SOms een hele grote,quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat ben jij ook een zeikerd.
En toch hou ik van je.quote:
Kijk das nou liefquote:
Soms kan ik dat ook wel zijn.quote:
Moet je ook niet te vaak zijn anders went men er aanquote:Op zondag 27 oktober 2024 14:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Soms kan ik dat ook wel zijn.
Dat willen we natuurlijk ook weer niet.quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je ook niet te vaak zijn anders went men er aan
Nee toch, het moet wel leuk blijvenquote:Op zondag 27 oktober 2024 14:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat willen we natuurlijk ook weer niet.
Het is ook vaak je weet wie het zegt.quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee toch, het moet wel leuk blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |