SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Black friday in de joe-es-ee is nog vriendelijk in vergelijkingquote:Op zondag 27 oktober 2024 10:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou dit soort black friday taferelen had natuurlijk niemand zien aankomen, in rotterdam of all places?
Ook niet overal, daar heb je geregeld rellen voor en in winkels op black friday.quote:Op zondag 27 oktober 2024 10:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Black friday in de joe-es-ee is nog vriendelijk in vergelijking
Daarover gesproken. Ik word moe van alle Amerikaanse importdingen die we met name in de laatste maanden van t jaar hebben, Black friday, halloweenquote:Op zondag 27 oktober 2024 10:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Black friday in de joe-es-ee is nog vriendelijk in vergelijking
Omdat we het vertrouwen in de mensheid weer een beetje verder zijn verloren?quote:Op zondag 27 oktober 2024 10:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Dit klinkt als het begin van een puntmutsenuurtje
Als FOK! een award-systeem had, had ik deze post een award gegeven.quote:Op zondag 27 oktober 2024 10:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Daarover gesproken. Ik word moe van alle Amerikaanse importdingen die we met name in de laatste maanden van t jaar hebben, Black friday, halloween
Je hoeft er toch niet aan mee te doen?quote:Op zondag 27 oktober 2024 10:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Daarover gesproken. Ik word moe van alle Amerikaanse importdingen die we met name in de laatste maanden van t jaar hebben, Black friday, halloween
Ik ben sowieso wat gereserveerder met mijn vertrouwen in delen van de mensheid.quote:Op zondag 27 oktober 2024 10:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat we het vertrouwen in de mensheid weer een beetje verder zijn verloren?
Wat politiek correct gezegdquote:Op zondag 27 oktober 2024 11:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben sowieso wat gereserveerder met mijn vertrouwen in delen van de mensheid.
Maar je wordt er ondertussen wel mee doodgegooid op straat, in de mediaquote:Op zondag 27 oktober 2024 11:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je hoeft er toch niet aan mee te doen?
Keurig, keurigquote:Op zondag 27 oktober 2024 11:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb ik vanmiddag gedaan. Glass noodles with vegetables
Ene oor/oog in, andere uit..quote:Op zondag 27 oktober 2024 11:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Maar je wordt er ondertussen wel mee doodgegooid op straat, in de media
valt best mee. ik heb nergens last van en doe er allemaal ook niets mee.quote:Op zondag 27 oktober 2024 11:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Maar je wordt er ondertussen wel mee doodgegooid op straat, in de media
denk dat ie buisjes nodig heeft, dat glijdt het er wat beter uitquote:
Maar dat is iig geen geïmporteerd feest dus dst snap ik dan beterquote:Op zondag 27 oktober 2024 11:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
valt best mee. ik heb nergens last van en doe er allemaal ook niets mee.
Enige is dat er voor Sint Maarten een pompoen bij de deur staat (naja dit jaar is het de vraag maar oke)
de pompoen hoort dus bij halloween.... uitgehold en figuurtje er op enzo... dus ja wel geimporteerd... alleen die heb ik verplaatst naar 11 novemberquote:Op zondag 27 oktober 2024 11:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Maar dat is iig geen geïmporteerd feest dus dst snap ik dan beter
Mijn vertrouwen kan nog dieper dalen dan ik voor mogelijk hou als die sinasappel in de VS de verkiezingen wint.quote:Op zondag 27 oktober 2024 11:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben sowieso wat gereserveerder met mijn vertrouwen in delen van de mensheid.
ow die heb ik al ingecalculeerd met dat rare volk daarquote:Op zondag 27 oktober 2024 11:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn vertrouwen kan nog dieper dalen dan ik voor mogelijk hou als die sinasappel in de VS de verkiezingen wint.
Ik neem de peilingen niet erg serieus, dus ik heb toch nog wat vertrouwenquote:Op zondag 27 oktober 2024 11:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow die heb ik al ingecalculeerd met dat rare volk daar
Als ie nog maar niet bedorven is danquote:Op zondag 27 oktober 2024 11:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
de pompoen hoort dus bij halloween.... uitgehold en figuurtje er op enzo... dus ja wel geimporteerd... alleen die heb ik verplaatst naar 11 november
hij is nu nog niet uitgehold schatquote:Op zondag 27 oktober 2024 11:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Als ie nog maar niet bedorven is dan
vertrouwen in dat ze een zwarte vrouw tot president kiezen?quote:Op zondag 27 oktober 2024 11:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik neem de peilingen niet erg serieus, dus ik heb toch nog wat vertrouwen
T lastige is dat als Trump al voorstaat in de peilingen, de kans dat ie niet wint eigenlijk nihil is. Peilingen vertekenen altijd wat richting democraten plus democraten winnen al jaren de popular vote maar niet altijd de meeste kiesmannenquote:Op zondag 27 oktober 2024 11:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik neem de peilingen niet erg serieus, dus ik heb toch nog wat vertrouwen
Nee, Kamala boezemt lekker veel vertrouwen inquote:Op zondag 27 oktober 2024 11:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn vertrouwen kan nog dieper dalen dan ik voor mogelijk hou als die sinasappel in de VS de verkiezingen wint.
Als ze echt moeten gaan stemmen zullen ze toch wel weer denken dat een vrouw aan de macht niet zo handig is.quote:Op zondag 27 oktober 2024 11:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow die heb ik al ingecalculeerd met dat rare volk daar
Zit wel nog een partij achter die iets van beleidsplannen heeft. Bij Trump krijgen we straks minister Musk.quote:Op zondag 27 oktober 2024 11:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, Kamala boezemt lekker veel vertrouwen in
Werd gisteren ook nog genoemd op de meetquote:Op zondag 27 oktober 2024 11:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Soms kun je nog merken dat ik ooit burgemeester was
Nou, kijk, je hebt iemand die nog een beetje competent is, en je hebt Trump en co.quote:Op zondag 27 oktober 2024 11:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, Kamala boezemt lekker veel vertrouwen in
Hij was ook een afhaker?quote:Op zondag 27 oktober 2024 11:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Werd gisteren ook nog genoemd op de meet
De affaire waardoor hij af moest treden?quote:Op zondag 27 oktober 2024 11:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 oktober 2024 11:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De affaire waardoor hij af moest treden?
Zo is het.quote:Op zondag 27 oktober 2024 11:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Weet ff niet meer wie het zei maar het ging er over dat Buda wel een keurig nette man moest zijn oid
Ikquote:Op zondag 27 oktober 2024 11:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Weet ff niet meer wie het zei maar het ging er over dat Buda wel een keurig nette man moest zijn oid
Er zat wel een groep van 20 man naast ons. En we denken eigenlijk dat dat alle afhakers waren.quote:
quote:Op zondag 27 oktober 2024 11:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er zat wel een groep van 20 man naast ons. En we denken eigenlijk dat dat alle afhakers waren.
Je kon wel merken dat die wijntjes er goed in gingen bij ze.quote:Op zondag 27 oktober 2024 11:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er zat wel een groep van 20 man naast ons. En we denken eigenlijk dat dat alle afhakers waren.
Op sommige momenten verstond ik die gasten beter dan @CherryLips die naast me zatquote:Op zondag 27 oktober 2024 11:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Je kon wel merken dat die wijntjes er goed in gingen bij ze.
Ja same.quote:Op zondag 27 oktober 2024 11:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Op sommige momenten verstond ik die gasten beter dan @:cherrylips die naast me zat
Ja toen die binnen waren was het qua communicatie wel gedaan met mij.quote:Op zondag 27 oktober 2024 11:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Op sommige momenten verstond ik die gasten beter dan @:cherrylips die naast me zat
Waar baseer jij op dat ze een beetje competent is? Dat blijkt niet uit haar beleid, noch uit wat ze zegt eigenlijk.quote:Op zondag 27 oktober 2024 11:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou, kijk, je hebt iemand die nog een beetje competent is, en je hebt Trump en co.
Daarnaast volg ik het gewoon totaal niet dus ik heb werkelijk waar geen idee. Het laatste dat ik meegekregen heb is dat een schutter scheef schoot.
Maar op wie zou je uiteindelijk gaan stemmen als je moest kiezen?quote:Op zondag 27 oktober 2024 11:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar baseer jij op dat ze een beetje competent is? Dat blijkt niet uit haar beleid, noch uit wat ze zegt eigenlijk.
En ik wil verder niet claimen dat Trump heel competent is, maar Kamala wekt die indruk ook niet, ook al wil de media me dat nog zo hard doen geloven.
Ik ontken allesquote:Op zondag 27 oktober 2024 11:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het is daar kiezen tussen slecht en slechtquote:Op zondag 27 oktober 2024 11:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar baseer jij op dat ze een beetje competent is? Dat blijkt niet uit haar beleid, noch uit wat ze zegt eigenlijk.
En ik wil verder niet claimen dat Trump heel competent is, maar Kamala wekt die indruk ook niet, ook al wil de media me dat nog zo hard doen geloven.
quote:Op zondag 27 oktober 2024 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja toen die binnen waren was het qua communicatie wel gedaan met mij.
Ik zou thuisblijven en emigreren.quote:Op zondag 27 oktober 2024 11:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar op wie zou je uiteindelijk gaan stemmen als je moest kiezen?
Precies.quote:Op zondag 27 oktober 2024 11:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het is daar kiezen tussen slecht en slecht
Alles beter dan Trump.quote:Op zondag 27 oktober 2024 11:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar op wie zou je uiteindelijk gaan stemmen als je moest kiezen?
dat allebei tegelijk?quote:Op zondag 27 oktober 2024 11:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou thuisblijven en emigreren.
Voor veel mensen in de VS geen optie helaas.quote:Op zondag 27 oktober 2024 11:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou thuisblijven en emigreren.
Kamala is vrouw, zwart en woke dus dan lig je beter bij de mediaquote:
Op een schaal van Trump naar competent scoort ze toch wel mooi een voldoende. Dat zegt vooral wat over Trump overigens.quote:Op zondag 27 oktober 2024 11:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
ja voor buda regel ik wel watquote:Op zondag 27 oktober 2024 11:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je nog een kamertje vrij in Thailand voor Buda?
Beterquote:Op zondag 27 oktober 2024 11:22 schreef bitterbal het volgende:
hier krijg je al dat wereld nieuws echt totaal niet mee
Niks mis mee om een beetje op de hoogte te zijn van wat er in de wereld speelt.quote:Op zondag 27 oktober 2024 11:22 schreef bitterbal het volgende:
hier krijg je al dat wereld nieuws echt totaal niet mee
Maar we zijn wel meteen van heel dat Oekraïne af.quote:Op zondag 27 oktober 2024 11:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben bang dat trump gaat winnen en dat we weer 4 jaar kutonzin over ons heen krijgen. EN economische schade.
Dat was geloof ik niet de bedoeling.quote:Op zondag 27 oktober 2024 11:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar we zijn wel meteen van heel dat Oekraïne af.
Ohquote:Op zondag 27 oktober 2024 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was geloof ik niet de bedoeling.
Oorlog is dan wel voorbijquote:Op zondag 27 oktober 2024 11:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar we zijn wel meteen van heel dat Oekraïne af.
Welnee.quote:
Ja, vind ik heel tof om te doenquote:Op zondag 27 oktober 2024 11:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Pak je zwembroek maar alvast in. Kun je ook een beetje badmintonnen?
quote:Op zondag 27 oktober 2024 11:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, vind ik heel tof om te doenEn ik lust ook clispy pork.
Die kip vind ik ook wel lekkerquote:Op zondag 27 oktober 2024 11:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gaan we elke dag crispy pork eten en badmintonnen
kan je afwisselen :pquote:Op zondag 27 oktober 2024 11:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die kip vind ik ook wel lekker
gezelligquote:Op zondag 27 oktober 2024 11:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gaan we elke dag crispy pork eten en badmintonnen
Mag ook wel eens na dit belabbere voorjaar.quote:Op zondag 27 oktober 2024 11:56 schreef Nattekat het volgende:
Het is op dit moment 6 graden warmer binnen dan precies een jaar geleden. Wij eren de zonnegod voor dit briljante najaar.
Ja, iedere winter naar het zuiden.quote:
En 2/3 van de zomer.quote:Op zondag 27 oktober 2024 11:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mag ook wel eens na dit belabbere voorjaar.
Maar om 6 uur is het pikkedonker dus we hebben er vrij weinig aanquote:Op zondag 27 oktober 2024 11:56 schreef Nattekat het volgende:
Het is op dit moment 6 graden warmer binnen dan precies een jaar geleden. Wij eren de zonnegod voor dit briljante najaar.
Maar dat was vorig jaar ook.quote:Op zondag 27 oktober 2024 12:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar om 6 uur is het pikkedonker dus we hebben er vrij weinig aan
Goh, kon je nu dan maar naar buiten nu het nog licht is....quote:Op zondag 27 oktober 2024 12:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In b4 klimaatveranderingquote:Op zondag 27 oktober 2024 11:56 schreef Nattekat het volgende:
Nee ik moet nu strijden met allemaal ongelijkhebbende overjarige miskramen op het internet.quote:Op zondag 27 oktober 2024 12:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goh, kon je nu dan maar naar buiten nu het nog licht is....
Eindeloze trieste kutregen en 20 graden eind oktober passen wel prima in een jaar met klimaatveranderingquote:
EN straks maar weer janken hoe RECORD HEET het jaar gemiddeld was.quote:Op zondag 27 oktober 2024 12:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eindeloze trieste kutregen en 20 graden eind oktober passen wel prima in een jaar met klimaatverandering
quote:
quote:Op zondag 27 oktober 2024 12:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik moet nu strijden met allemaal ongelijkhebbende overjarige miskramen op het internet.
En dan zijn er mensen die naar de Engelse tijd willen. Dan is het al om 5 uur pikkedonker.quote:Op zondag 27 oktober 2024 12:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en toen zat je tegen het dakquote:Op zondag 27 oktober 2024 12:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zal aan het sluipen in een grot in Skyrim en toen ging op mijn kamer een alarm af en daar schrok ik van.
Ja hoiquote:Op zondag 27 oktober 2024 10:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit zijn dezelfde Zeeuws aandoende mensen die in de supermarkt geilen op 35% korting stickers
Ook belangrijk.quote:Op zondag 27 oktober 2024 12:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik moet nu strijden met allemaal ongelijkhebbende overjarige miskramen op het internet.
Hier heel Holland baktquote:Op zondag 27 oktober 2024 12:50 schreef Ama het volgende:
Vanavond beginnen met nieuwe seizoen Gooische Vrouwen.![]()
Ga ik wel doen vanavond.quote:
Op de bank liggen snotteren. Maar had net wel even een spontane minimeet met twee ingressers op het pleintje hier, was leuk.quote:
Pak je deze ongelijkhebbende, overjarige miskraam ook nog ff aan Fles?quote:
Nee ga stukje buiten lopen denk ik. Paar strepsils erin en dan gaat het wel beterquote:Op zondag 27 oktober 2024 13:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pak je deze ongelijkhebbende, overjarige miskraam ook nog ff aan Fles?
quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pak je deze ongelijkhebbende, overjarige miskraam ook nog ff aan Fles?
hahaquote:Op zondag 27 oktober 2024 13:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ga stukje buiten lopen denk ik. Paar strepsils erin en dan gaat het wel beter
Oh ja, dat begint ook. Morgen maar terugkijken.quote:
enorm. eindelijk weer het normale ritmequote:Op zondag 27 oktober 2024 13:10 schreef datismijnmening het volgende:
En? Zijn we allemaal al lekker aan het genieten van de wintertijd?
Fles is zelf overjarig en heeft gewoon ongelijk.quote:
The season’s arrival is characterised by consistently low temperatures in upper Thailand, dropping below 23C, accompanied by a drop in rainfall.quote:
Grote brrrrrquote:Op zondag 27 oktober 2024 13:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
The season’s arrival is characterised by consistently low temperatures in upper Thailand, dropping below 23C, accompanied by a drop in rainfall.
Oh neeee the horror
Je moet de nieuwe RPM video kijken voordat ie van youtube wordt afgehaald.quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:51 schreef Nattekat het volgende:
Goed, tijd om in actie te komen voor de grote schoonmaak
O dus ik kan best naar Thailand.quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:44 schreef bitterbal het volgende:
Winter in Thailand officially begins on Tuesday
Arrival of cool season two weeks later than historical average
The cool season in Thailand will officially begin on Tuesday, about two weeks later than the historical average, and will end in late February, said Sukanyanee Yawinchan, the department’s acting director-general.
The season’s arrival is characterised by consistently low temperatures in upper Thailand, dropping below 23C, accompanied by a drop in rainfall.
Ms Sukanyanee said the lowest temperatures this winter are expected to reach 6-8C, mainly in the upper northern and northeastern regions, with a chance of frost in mountainous areas.
In Bangkok, low temperatures are expected to fall to between 16-18C, while surrounding provinces may experience temperatures around 14-16C.
Please credit and share this article with others using this link: https://www.bangkokpost.c(...)ly-begins-on-tuesday. View our policies at http://goo.gl/9HgTd and http://goo.gl/ou6Ip. © Bangkok Post PCL. All rights reserved.
[ afbeelding ]
https://www.bangkokpost.c(...)ly-begins-on-tuesday
ja moet je naar het noorden. Zuiden wordt niet zo koudquote:Op zondag 27 oktober 2024 14:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dus ik kan best naar Thailand.
Geopend, ik ga nu weer verder.quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je moet de nieuwe RPM video kijken voordat ie van youtube wordt afgehaald.
Heeft airfryer een specifieke voorkeur of kan het ook een Ninja zijn?quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet maar eens een nieuwe airfryer.
Ninja?quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
Heeft airfryer een specifieke voorkeur of kan het ook een Ninja zijn?
ninjaquote:
nou kerstboom denk ik niet maar er is hier een winkel die nu allemaal halloween dingen verkopen en denk straks met kerst, Dus misschien dat ik iets kleins koopquote:
Als mijn airfryer de kapot gaat, dan ga ik voor deze:quote:
Lijkt me wel gezellig ja, wat doen de Thai met kerst aan versiering etc.?quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou kerstboom denk ik niet maar er is hier een winkel die nu allemaal halloween dingen verkopen en denk straks met kerst, Dus misschien dat ik iets kleins koop
ook een goeie optie idd.quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als mijn airfryer de kapot gaat, dan ga ik voor deze:
https://www.bol.com/nl/nl(...)2_73.77.ProductTitle
ja zelf niets omdat ze het niet vieren. Maar voor de toeristen zetten ze wel een kerstboom op en zoquote:Op zondag 27 oktober 2024 14:16 schreef Xilia het volgende:
[..]
Lijkt me wel gezellig ja, wat doen de Thai met kerst aan versiering etc.?
Dat lijkt me wat overdreven. Ik heb nu eoa inventum ding. Maar ik heb die pan een paar jaar geleden op de grond laten stuiteren dus nou sluit hij niet altijd goed meer.quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als mijn airfryer de kapot gaat, dan ga ik voor deze:
https://www.bol.com/nl/nl(...)2_73.77.ProductTitle
Ow hmm, ja niet aan gedacht.quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zelf niets omdat ze het niet vieren. Maar voor de toeristen zetten ze wel een kerstboom op en zo
nou ja restaurant zijn weinig mensen positief over maar ja zijn ook geen mensen die in de horeca hebben gewerkt. Eigenlijk enige wat ze zeggen is hard werkenquote:Op zondag 27 oktober 2024 14:19 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ow hmm, ja niet aan gedacht.
Heb je al nagedacht wat je daar zou willen doen als je daar officieel woont?
nou ja je moet het niet vergelijken met nederlandse prijzen he flesquote:Op zondag 27 oktober 2024 14:23 schreef Dr_Flash het volgende:
het lijkt wel monopoly![]()
Bouw een hotel op de Kalverstraat bal!
Is er al een bowlingbaan?quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja je moet het niet vergelijken met nederlandse prijzen he fles
Betaal 1500 gulden boete of pak een 'KANS'-kaart.quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja je moet het niet vergelijken met nederlandse prijzen he fles
Ehm van die vijvers met visjes die je voeten aflebberen? Is dat er al?quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb echt niets met bowlen :p weet ook niet of dat hier zou lopen
Hmm niet hier op het eiland maar dat schijnt niet zo veilig te zijn als men denkt. Vaak is het niet hygiënisch. Ik zou er zelf niet in gaanquote:Op zondag 27 oktober 2024 14:33 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ehm van die vijvers met visjes die je voeten aflebberen? Is dat er al?
Dr. Fishquote:Op zondag 27 oktober 2024 14:33 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ehm van die vijvers met visjes die je voeten aflebberen? Is dat er al?
Okayquote:Op zondag 27 oktober 2024 14:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmm niet hier op het eiland maar dat schijnt niet zo veilig te zijn als men denkt. Vaak is het niet hygiënisch. Ik zou er zelf niet in gaan
Bouw een mallquote:Op zondag 27 oktober 2024 14:34 schreef bitterbal het volgende:
Eigenlijk alles waar men behoefte aan heeft is er wel. Enige wat ontbreekt is een bioscoop en echt een shopping mall waar je goed kleding kan kopen
jeetjequote:Op zondag 27 oktober 2024 14:35 schreef datismijnmening het volgende:
Ik sprak in Maleisië met de eigenaar van zo’n salon die zei dat ze er elke week volledig naakt in ging
Ja ho maarquote:Op zondag 27 oktober 2024 14:37 schreef bitterbal het volgende:
Er zijn stammen van verschillende infectieveroorzakende bacteriën aangetroffen in de Garra rufa-vissen, waaronder Streptococcus agalactiae, die ook longontsteking kan veroorzaken , en andere bacteriën die resistent zijn tegen antibiotica.
Ja moet je investeerders zoekenquote:Op zondag 27 oktober 2024 14:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja daar heb ik net niet genoeg voor
ja teveel gedoe plus dit eiland kan prima zonder. Als je wilt shoppen moet je maar ergens anders naar toe. Eiland hier naast bv. Daar kan je ook naar de biosquote:Op zondag 27 oktober 2024 14:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja moet je investeerders zoeken
ja strand is al te duur. anders had mij dat wel tof gelekenquote:Op zondag 27 oktober 2024 14:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Een hippe strandbar lijkt me wel iets voor ballie
DOE EENS NORMAAL DIMMYquote:Op zondag 27 oktober 2024 14:39 schreef datismijnmening het volgende:
AND BY THE WAY, IM GOING OUT TONIGHT![]()
That's ferrie importantquote:Op zondag 27 oktober 2024 14:51 schreef bitterbal het volgende:
benieuwd hoe laat ikea komt morgen. Er komen blijkbaar 5 ferries per dag van het vaste land hier aan.
Oh lekker dan.quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:52 schreef Ama het volgende:
Man naast me vraagt iets te blij of ik ook naar Emmen ga.
Ben er bijna en hij loert me echt aan.quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:42 schreef Goitske het volgende:
[..]
Oh lekker dan.
Wat zei je nee ga naar Amsterdam daarom zit ik in deze trein
Kunnen die spullen niet gewoon in één stuk door de deuropeningquote:Op zondag 27 oktober 2024 15:46 schreef kwiwi het volgende:
Gergi had ineens bedacht dat hij slaapkamer en zijn thuiskantoor wilde omwisselen. Prima, maar zijn al sinds 11u ofzo bezig met de verhuizing omdat allerlei meubels uit elkaar gehaald moeten worden
Een bed van 250x220? Een bureau van 180x100? Neequote:Op zondag 27 oktober 2024 15:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kunnen die spullen niet gewoon in één stuk door de deuropening
Hoe smal is die deuropening dat een bureau van 100cm er niet tussen past?quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een bed van 250x220? Een bureau van 180x100? Nee
Hij bleef achterom kijken op het perron want was expres wat later uitgestapt.quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:50 schreef Goitske het volgende:
[..]
Nou lekker dan op het station hem snel kwijt raken creep
Groot gelijk mooi uit zijn buurt blijvenquote:[..]
Hij bleef achterom kijken op het perron want was expres wat later uitgestapt.
vertel eens iets nieuwsquote:
Uit de Japanse exitpolls blijkt dat de coalitie de meerderheid verliest.quote:
nouja dan is het wel een keer goed gelucht enzoquote:Op zondag 27 oktober 2024 15:58 schreef CherryLips het volgende:
En volgende week moet alles weer terug
Dan veto ikquote:Op zondag 27 oktober 2024 15:58 schreef CherryLips het volgende:
En volgende week moet alles weer terug
Nee muren zijn allemaal nog heel netjes wit, en niks staat helemáál tegen de muur aan hier (zodat we bij het verhuizen van meubels niet hoeven schilderen, is met muren van 5m+ hoog boven geen lolletje).quote:Op zondag 27 oktober 2024 16:04 schreef CherryLips het volgende:
Maar zie je dan niet waar het bed enzo tegen de muur heeft gestaan?
Ja ik ben via een andere route naar mijn fiets gelopen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:56 schreef Goitske het volgende:
[..]
Groot gelijk mooi uit zijn buurt blijven
Eindig je dadelijk als een van die meisjes die in true crime docu's afgeslacht worden door een oversekste clownquote:Op zondag 27 oktober 2024 16:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik ben via een andere route naar mijn fiets gelopen.
Nee want zit nu lekker thuis.quote:Op zondag 27 oktober 2024 16:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eindig je dadelijk als een van die meisjes die in true crime docu's afgeslacht worden door een oversekste clown
zon niet maar nog wel lekker lichtquote:
Vol grijs hierquote:
Jouw huisquote:Op zondag 27 oktober 2024 16:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee muren zijn allemaal nog heel netjes wit, en niks staat helemáál tegen de muur aan hier (zodat we bij het verhuizen van meubels niet hoeven schilderen, is met muren van 5m+ hoog boven geen lolletje).
Mja, maar wat doe je met zulke hoge plafonds.. in het appartement in Budapest is het mooi, dat heeft ook nog van dat sierpleisterwerk. Hier had best gewoon een zolder in gekundquote:
Heb jij een appartement in Budapest?quote:Op zondag 27 oktober 2024 16:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja, maar wat doe je met zulke hoge plafonds.. in het appartement in Budapest is het mooi, dat heeft ook nog van dat sierpleisterwerk. Hier had best gewoon een zolder in gekund
Nee gergi z'n vader en tante, familieappartement zeg maar. Maar is nu bezet door een nichtje die er studeertquote:Op zondag 27 oktober 2024 17:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heb jij een appartement in Budapest?
Had ik die ook kunnen boeken voor volgende week?
quote:Op zondag 27 oktober 2024 17:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee gergi z'n vader en tante, familieappartement zeg maar. Maar is nu bezet door een nichtje die er studeert
Ik heb de verwarming aanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
schandequote:Op zondag 27 oktober 2024 18:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit pannekoeken met Nutella gehad.
quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:34 schreef LTVDK het volgende:
Lekker creatief aan de klus geweest vandaag2 verschillende gordijnen of een radiator ombouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
De radiatorombouwquote:Op zondag 27 oktober 2024 18:55 schreef sacha het volgende:
[..]
2 verschillende gordijnen of een radiator ombouw
moet je een keer in frankrijk kijkenquote:Op zondag 27 oktober 2024 18:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit pannekoeken met Nutella gehad.
Nee geen gaten, weet niet of dat nodig isquote:Op zondag 27 oktober 2024 19:00 schreef mschol het volgende:
[..]
geen gaten aan de bovenkant? of ik kippig?
Verwarm je dan niet vooral dat kastje er omheen?quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee geen gaten, weet niet of dat nodig is
Dat weet ik niet, ik maak dit ook voor het eerstquote:Op zondag 27 oktober 2024 19:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Verwarm je dan niet vooral dat kastje er omheen?
Nou ja, je kunt altijd nog wat aanpassen later als het nodig isquote:Op zondag 27 oktober 2024 19:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik maak dit ook voor het eerst
Ja het is een testje die ik even op de slaapkamer doe om te kijken hoe het werkt zodat ik het straks ook beneden kan makenquote:Op zondag 27 oktober 2024 19:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja, je kunt altijd nog wat aanpassen later als het nodig is
Op je slaapkamer staat de verwarming nooit aan ga ik vanuit.quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is een testje die ik even op de slaapkamer doe om te kijken hoe het werkt zodat ik het straks ook beneden kan maken
Heb jij de verwarming nooit aan op de slaapkamer? Hier staat ie 's nachts gewoon op 17 graden net als de rest van het huis. En overdag op 21/22.quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op je slaapkamer staat de verwarming nooit aan ga ik vanuit.
zonde van de energie.... snachts is het heerlijk om diep onder de dekens te kruipen... alleen bij slechte isolatie een beetje aan laten om niet te bevriezen is voldoendequote:Op zondag 27 oktober 2024 19:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb jij de verwarming nooit aan op de slaapkamer? Hier staat ie 's nachts gewoon op 17 graden net als de rest van het huis. En overdag op 21/22.
Bij 17 kruip ik net zo goed diep onder de dekensquote:Op zondag 27 oktober 2024 19:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
zonde van de energie.... snachts is het heerlijk om diep onder de dekens te kruipen... alleen bij slechte isolatie een beetje aan laten om niet te bevriezen is voldoende
dan is het helemaal zonde als je het raam open hebtquote:Op zondag 27 oktober 2024 19:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij 17 kruip ik net zo goed diep onder de dekensEn raam staat gekiept voor frisse lucht.
Vind ik echt verschrikkelijk. Kan niet koud genoeg zijn om de slaapkamer.quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb jij de verwarming nooit aan op de slaapkamer? Hier staat ie 's nachts gewoon op 17 graden net als de rest van het huis. En overdag op 21/22.
Kieeeep @essnhillsquote:Op zondag 27 oktober 2024 19:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij 17 kruip ik net zo goed diep onder de dekensEn raam staat gekiept voor frisse lucht.
Dat heb ik ook. Bij vrieskou staan de ramen nog vol open hier.quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vind ik echt verschrikkelijk. Kan niet koud genoeg zijn om de slaapkamer.
Anders is het me te koud als ik er 's nachts en 's ochtends uit moet. Weet nog wel het huis van m'n ex, waar het ijskoud was 's nachts. Wat een hel als je moest plassen, was je gelijk klaar wakkerquote:Op zondag 27 oktober 2024 19:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan is het helemaal zonde als je het raam open hebt
Ik heb de verwarming nooit aan daar, zelfs niet als het flink vriestquote:Op zondag 27 oktober 2024 19:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
dat laatste is een voordeel, dan weet je zeker dat je op de juiste plek terecht komt.quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Anders is het me te koud als ik er 's nachts en 's ochtends uit moet. Weet nog wel het huis van m'n ex, waar het ijskoud was 's nachts. Wat een hel als je moest plassen, was je gelijk klaar wakker
Ik had juist een ex waarbij appartement altijd warm was; en in de slaapkamer net zo warm. Daar sliep ik echt nauwelijks.quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Anders is het me te koud als ik er 's nachts en 's ochtends uit moet. Weet nog wel het huis van m'n ex, waar het ijskoud was 's nachts. Wat een hel als je moest plassen, was je gelijk klaar wakker
Nou ja, gelukkig hoeven we niet in dezelfde kamer te slapen danquote:Op zondag 27 oktober 2024 19:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had juist een ex waarbij appartement altijd warm was; en in de slaapkamer net zo warm. Daar sliep ik echt nauwelijks.
Jawel op minimaal standje, heb boven enkel glas en tochtige aluminium inzet kozijnen, koelt vrij hard af andersquote:Op zondag 27 oktober 2024 19:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op je slaapkamer staat de verwarming nooit aan ga ik vanuit.
dan zou ik wat meer gaatjes in de ombouw maken.quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jawel op minimaal standje, heb boven enkel glas en tochtige aluminium inzet kozijnen, koelt vrij hard af anders
Jij hebt je eigen vachtje toch?quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja, gelukkig hoeven we niet in dezelfde kamer te slapen dan
De sleuven aan de voorkant zijn 2,5 cm hoog, denk dat het wel voldoende isquote:Op zondag 27 oktober 2024 19:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan zou ik wat meer gaatjes in de ombouw maken.
nu verwarm je hout
Die 50 plus zender?quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:41 schreef datismijnmening het volgende:
Gaan we straks allemaal naar Max kijken?
Jij hebt sowieso nog een extra slaapkamer voor het geval dat Gergi teveel geluid maakt.quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja, gelukkig hoeven we niet in dezelfde kamer te slapen dan
Uiteraard, hopelijk zonder teveel gekkigheidjes zodat ik op tijd naar bed kanquote:Op zondag 27 oktober 2024 19:41 schreef datismijnmening het volgende:
Gaan we straks allemaal naar Max kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |