SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Black friday in de joe-es-ee is nog vriendelijk in vergelijkingquote:Op zondag 27 oktober 2024 10:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou dit soort black friday taferelen had natuurlijk niemand zien aankomen, in rotterdam of all places?
Ook niet overal, daar heb je geregeld rellen voor en in winkels op black friday.quote:Op zondag 27 oktober 2024 10:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Black friday in de joe-es-ee is nog vriendelijk in vergelijking
Daarover gesproken. Ik word moe van alle Amerikaanse importdingen die we met name in de laatste maanden van t jaar hebben, Black friday, halloweenquote:Op zondag 27 oktober 2024 10:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Black friday in de joe-es-ee is nog vriendelijk in vergelijking
Omdat we het vertrouwen in de mensheid weer een beetje verder zijn verloren?quote:Op zondag 27 oktober 2024 10:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Dit klinkt als het begin van een puntmutsenuurtje
Als FOK! een award-systeem had, had ik deze post een award gegeven.quote:Op zondag 27 oktober 2024 10:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Daarover gesproken. Ik word moe van alle Amerikaanse importdingen die we met name in de laatste maanden van t jaar hebben, Black friday, halloween
Je hoeft er toch niet aan mee te doen?quote:Op zondag 27 oktober 2024 10:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Daarover gesproken. Ik word moe van alle Amerikaanse importdingen die we met name in de laatste maanden van t jaar hebben, Black friday, halloween
Ik ben sowieso wat gereserveerder met mijn vertrouwen in delen van de mensheid.quote:Op zondag 27 oktober 2024 10:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat we het vertrouwen in de mensheid weer een beetje verder zijn verloren?
Wat politiek correct gezegdquote:Op zondag 27 oktober 2024 11:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben sowieso wat gereserveerder met mijn vertrouwen in delen van de mensheid.
Maar je wordt er ondertussen wel mee doodgegooid op straat, in de mediaquote:Op zondag 27 oktober 2024 11:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je hoeft er toch niet aan mee te doen?
Keurig, keurigquote:Op zondag 27 oktober 2024 11:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb ik vanmiddag gedaan. Glass noodles with vegetables
Ene oor/oog in, andere uit..quote:Op zondag 27 oktober 2024 11:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Maar je wordt er ondertussen wel mee doodgegooid op straat, in de media
valt best mee. ik heb nergens last van en doe er allemaal ook niets mee.quote:Op zondag 27 oktober 2024 11:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Maar je wordt er ondertussen wel mee doodgegooid op straat, in de media
denk dat ie buisjes nodig heeft, dat glijdt het er wat beter uitquote:
Maar dat is iig geen geīmporteerd feest dus dst snap ik dan beterquote:Op zondag 27 oktober 2024 11:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
valt best mee. ik heb nergens last van en doe er allemaal ook niets mee.
Enige is dat er voor Sint Maarten een pompoen bij de deur staat (naja dit jaar is het de vraag maar oke)
de pompoen hoort dus bij halloween.... uitgehold en figuurtje er op enzo... dus ja wel geimporteerd... alleen die heb ik verplaatst naar 11 novemberquote:Op zondag 27 oktober 2024 11:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Maar dat is iig geen geīmporteerd feest dus dst snap ik dan beter
Mijn vertrouwen kan nog dieper dalen dan ik voor mogelijk hou als die sinasappel in de VS de verkiezingen wint.quote:Op zondag 27 oktober 2024 11:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben sowieso wat gereserveerder met mijn vertrouwen in delen van de mensheid.
ow die heb ik al ingecalculeerd met dat rare volk daarquote:Op zondag 27 oktober 2024 11:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn vertrouwen kan nog dieper dalen dan ik voor mogelijk hou als die sinasappel in de VS de verkiezingen wint.
Ik neem de peilingen niet erg serieus, dus ik heb toch nog wat vertrouwenquote:Op zondag 27 oktober 2024 11:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow die heb ik al ingecalculeerd met dat rare volk daar
Als ie nog maar niet bedorven is danquote:Op zondag 27 oktober 2024 11:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
de pompoen hoort dus bij halloween.... uitgehold en figuurtje er op enzo... dus ja wel geimporteerd... alleen die heb ik verplaatst naar 11 november
hij is nu nog niet uitgehold schatquote:Op zondag 27 oktober 2024 11:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Als ie nog maar niet bedorven is dan
vertrouwen in dat ze een zwarte vrouw tot president kiezen?quote:Op zondag 27 oktober 2024 11:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik neem de peilingen niet erg serieus, dus ik heb toch nog wat vertrouwen
T lastige is dat als Trump al voorstaat in de peilingen, de kans dat ie niet wint eigenlijk nihil is. Peilingen vertekenen altijd wat richting democraten plus democraten winnen al jaren de popular vote maar niet altijd de meeste kiesmannenquote:Op zondag 27 oktober 2024 11:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik neem de peilingen niet erg serieus, dus ik heb toch nog wat vertrouwen
Nee, Kamala boezemt lekker veel vertrouwen inquote:Op zondag 27 oktober 2024 11:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn vertrouwen kan nog dieper dalen dan ik voor mogelijk hou als die sinasappel in de VS de verkiezingen wint.
Als ze echt moeten gaan stemmen zullen ze toch wel weer denken dat een vrouw aan de macht niet zo handig is.quote:Op zondag 27 oktober 2024 11:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow die heb ik al ingecalculeerd met dat rare volk daar
Zit wel nog een partij achter die iets van beleidsplannen heeft. Bij Trump krijgen we straks minister Musk.quote:Op zondag 27 oktober 2024 11:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, Kamala boezemt lekker veel vertrouwen in
Werd gisteren ook nog genoemd op de meetquote:Op zondag 27 oktober 2024 11:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Soms kun je nog merken dat ik ooit burgemeester was
Nou, kijk, je hebt iemand die nog een beetje competent is, en je hebt Trump en co.quote:Op zondag 27 oktober 2024 11:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, Kamala boezemt lekker veel vertrouwen in
Hij was ook een afhaker?quote:Op zondag 27 oktober 2024 11:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Werd gisteren ook nog genoemd op de meet
De affaire waardoor hij af moest treden?quote:Op zondag 27 oktober 2024 11:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Werd gisteren ook nog genoemd op de meet
quote:Op zondag 27 oktober 2024 11:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De affaire waardoor hij af moest treden?
Zo is het.quote:Op zondag 27 oktober 2024 11:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Weet ff niet meer wie het zei maar het ging er over dat Buda wel een keurig nette man moest zijn oid
Ikquote:Op zondag 27 oktober 2024 11:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Weet ff niet meer wie het zei maar het ging er over dat Buda wel een keurig nette man moest zijn oid
Er zat wel een groep van 20 man naast ons. En we denken eigenlijk dat dat alle afhakers waren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |