Waren toch wat leuke aanbiedingen las ik zo, had er misschien ook wel één willen scoren, maar om daarvoor naar Rotterdam te rijden.quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Die gemeenten zijn verstandig blijkbaar
Dit is totaal niet te vergelijken met gisteren. Gamemania (rip) had ook zeer recentelijk nog nachtelijke openingen voor nieuwe games. Ging prima.quote:Op zondag 27 oktober 2024 12:52 schreef Tekaschi het volgende:
Mediamarkt, wow release bijna 20 jaar geleden. Duits filmpje helaas maar die nacht waren in Nederland dezelfde acties. Gebeurd al jaren dat de mediamarkt zulke acties houdt om middernacht. Nog nooit met problemen, maar nu ligt het natuurlijk opeens aan de mediamarkt en niet het volk wat zich weer eens niet kan gedragen.
Niet normaal maken wat niet normaal is roepen ze al een jaar in koor. Vind het niet normaal meer wat er de laatste 20 jaar normaal wordt gemaakt zodra het weer uit de bekende hoek komt.
De eerste werd geopend in Rotterdam.quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:38 schreef Tekaschi het volgende:
Waarom eigenlijk in Rotterdam zo'n actie en niet door heel NL?
Nah, hadden ook de hooligans kunnen zijn van die club uit zuid. Dan had nu wel de comments open laten staan...quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:35 schreef matspontius het volgende:
[..]
Dan weten we alweer hoe laat het is ja, Alhoewel, alleen al de naam Rotterdam zegt al meer dan genoeg natuurlijk![]()
En na 25 jaar nog steeds een kut bedrijf.quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:44 schreef sp3c het volgende:
Deze specifieke mediamarkt staat er 25 jaar
Mediamarkt zelf is al ouder
snap ook niet dat mensen er nog spullen kopen. Enigste functie van MM is misschien dat je even wilt kijken hoe een TV of koelkast er in het echt uitziet, om het vervolgens ergens anders goedkoper te kopenquote:Op zondag 27 oktober 2024 13:55 schreef raptorix het volgende:
[..]
En na 25 jaar nog steeds een kut bedrijf.
Ja dat weet ik niet hoor, ik bestel alles onlinequote:Op zondag 27 oktober 2024 13:55 schreef raptorix het volgende:
[..]
En na 25 jaar nog steeds een kut bedrijf.
Wat ik begrijp gold de actie gedurende een uur. Dat vind ik los van het gedrag van deze idioten wel problematisch. Daarmee creëer je onrust en verdrukking. Bij die wow-actie kreeg gewoon iedereen waarvoor hij kwam, neem ik aan.quote:Op zondag 27 oktober 2024 12:52 schreef Tekaschi het volgende:
Mediamarkt, wow release bijna 20 jaar geleden. Duits filmpje helaas maar die nacht waren in Nederland dezelfde acties. Gebeurd al jaren dat de mediamarkt zulke acties houdt om middernacht. Nog nooit met problemen, maar nu ligt het natuurlijk opeens aan de mediamarkt en niet het volk wat zich weer eens niet kan gedragen.
Niet normaal maken wat niet normaal is roepen ze al een jaar in koor. Vind het niet normaal meer wat er de laatste 20 jaar normaal wordt gemaakt zodra het weer uit de bekende hoek komt.
En gezien de ingekrompen zaken met steeds kleiner aanbod, wordt dat ook steeds moeilijker.quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:07 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
snap ook niet dat mensen er nog spullen kopen. Enigste functie van MM is misschien dat je even wilt kijken hoe een TV of koelkast er in het echt uitziet, om het vervolgens ergens anders goedkoper te kopen
Stel je vraag maar in NWS feedback, dan kom ik er later op terug.quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:00 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Op welk punt ben ik dan de bocht uitgevlogen?
Let wel: feiten benoemen mag hier ook niet want racistisch, discriminerend, etc, etc, etc.quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:58 schreef Jippie het volgende:
[..]
Stel je vraag maar in NWS feedback, dan kom ik er later op terug.
Denk niet dat die vogels met die bivakmutsen kwamen om te betalenquote:Op zondag 27 oktober 2024 14:30 schreef maan_man het volgende:
[..]
Wat ik begrijp gold de actie gedurende een uur. Dat vind ik los van het gedrag van deze idioten wel problematisch. Daarmee creëer je onrust en verdrukking. Bij die wow-actie kreeg gewoon iedereen waarvoor hij kwam, neem ik aan.
Daarom zeg ik ook dat ik het los van het gedrag van de idioten problematisch vind. Door veel mensen te lokken voor een actie waarbij vele achter het net zullen vissen, ga je onrust creëren. Dit soort acties ben ik gewoon geen voorstander van.quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
Denk niet dat die vogels met die bivakmutsen kwamen om te betalen
Snap je wel wat je hierboven schrijft?quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:06 schreef matspontius het volgende:
[..]
Let wel: feiten benoemen mag hier ook niet want racistisch, discriminerend, etc, etc, etc.
Ik heb sowieso een teringhekel aan acties.quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:17 schreef maan_man het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook dat ik het los van het gedrag van de idioten problematisch vind. Door veel mensen te lokken voor een actie waarbij vele achter het net zullen vissen, ga je onrust creëren. Dit soort acties ben ik gewoon geen voorstander van.
Done.quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:58 schreef Jippie het volgende:
[..]
Stel je vraag maar in NWS feedback, dan kom ik er later op terug.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |