wat zijn dat voor kortingen dan 25% op een koffiezet apparaaat en 100 euro op een wasmachine of zoquote:Op zondag 27 oktober 2024 02:50 schreef Origami94 het volgende:
Tokkies gonna tokkie
Verder een storm in een glas water
omdat iedereen zo nodig in een stad in de randstad moet wonen, met het verdichten van Groen Linksquote:Op zondag 27 oktober 2024 06:08 schreef ach het volgende:
Vraag me af hoe dit zo uit de hand heeft kunnen lopen?
jawel hoor, allemaal mensen die al diep in de schulden zitten en dan perse nog wat moeten kopen dat ze helemaal niet nodig hebbenquote:Op zondag 27 oktober 2024 07:17 schreef valentijn101 het volgende:
Over wat voor korting hebben we het? Gratis IPhone bij aanschaf van een föhn of zo? Kan me moeilijk voorstellen dat mensen midden in de nacht opstaan en naar de winkel gaan om een paar tientjes te besparen
dat de politie zulke acties toelaat en dan midden in de nacht om 1:00 uur openquote:
Iets zegt mij dat het rellend agressief volk met een capuchon op en daar ramen aan het inslaan was niet de bedoeling had om een stoomkoker of stofzuiger te kopen. Die kwamen vooral om te plunderen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 09:16 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
jawel hoor, allemaal mensen die al diep in de schuden zitten en dan perse nog wat moeten kopen dat ze helemaal niet nodig hebben
een stoomkoker met 20 % korting , of een stofzuiger van vorig jaar met 25% korting
en ze hebben er al eentje thuis, maar dat dondert niet
je moet niet wonen ten westen van Utrecht, niet doenquote:Op zondag 27 oktober 2024 08:24 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Gewoon een rotstad. Ik woon langs de rand best goed, maar ga met tegenzin de kant op.
Dat is standaard daar..quote:Op zondag 27 oktober 2024 09:21 schreef Red_85 het volgende:
Bij nu hadden ze de reacties alweer uitgezet bij het bericht over dit.
Dan weet je weer genoeg.
We gaan arbeidsmigranten tegen een laag loon inzetten hiervoor. Misschien kan PVV een deal maken met Orban inzake instroom uit Rusland.quote:Op zondag 27 oktober 2024 09:12 schreef Aberkullie het volgende:
Gelukkig is dit allemaal zo opgelost als Geert de politie bij de grenzen zet.
Het gaat om Hollanders ja.quote:Op zondag 27 oktober 2024 06:27 schreef BeriBeri het volgende:
Je weet alweer om wat voor volk het gaat.
En 1 aanhouding??![]()
Ik ben een hollander ja en nederlander. Ettosvanbelgië lekker opzouten.quote:Op zondag 27 oktober 2024 09:36 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Het gaat om Hollanders ja.
Waar je vroeger aan Klaas of Jan dacht is het tegenwoordig Mohammed, Aschraf, Arun enz.
Tijden veranderen nou eenmaal.
God wat een zwakzinnige ben je dan inderdaad.quote:Op zondag 27 oktober 2024 09:40 schreef Tjoent het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.telegraaf.nl/(...)ere-vrouw-beschermen
’Ik moest mijn zwangere vrouw beschermen’
De 44-jarige Arthur stond in de rij voor een airfryer en een stofzuiger. „Mijn vrouw is vijf maanden zwanger en ik moest haar beschermen toen de sfeer omsloeg”, vertelt de Rotterdammer aan Rijnmond.
Misschien een volgende keer maar niet met zwangere vrouw gaan, Arthur
Dat vind ik onzin.quote:Op zondag 27 oktober 2024 09:40 schreef Tjoent het volgende:
[ afbeelding ]
De 44-jarige Arthur stond in de rij voor een airfryer en een stofzuiger. „Mijn vrouw is vijf maanden zwanger en ik moest haar beschermen toen de sfeer omsloeg”, vertelt de Rotterdammer aan Rijnmond.
Hier een plaatje van een naïef persoon.quote:Op zondag 27 oktober 2024 09:44 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Uiteraard.
Diversiteit is onze kracht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Hadden ze maar geen fatbike moeten kopen, dan hadden ze nog geld overgehouden voor een stofzuiger.quote:Op zondag 27 oktober 2024 09:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
God wat een zwakzinnige ben je dan inderdaad.
Je weet wat voor paupervolk daar op afkomt
De korting was wel iets meer dan 0,01 euro begrijp ik.quote:Op zondag 27 oktober 2024 10:07 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja, welke gek gaat shoppen om middennacht in het centrum van Rotterdam.
In zijn geval terecht geweld.quote:Op zondag 27 oktober 2024 09:40 schreef Tjoent het volgende:
[ afbeelding ]
En nog gevaarlijk ook zo’n airfryer!quote:Op zondag 27 oktober 2024 10:14 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
In zijn geval terecht geweld.
Mensen die een airfryer in plaats van een friteuse gebruiken.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |