SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
nou nee, vooral krampen en gevoel alsof er een steen in zitquote:
Sinds wanneer heb je dit?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
soms zo erg dat je nauwelijks kan lopen of zitten, da's het ergst
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
Damnquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
of lopen als een kreupele gorilla... knokken op de grond
Kut man hoop dat het snel beter gaat met jequote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
begon vorig jaar, ging weer weg en nu weer 2 maand
Heb je de goede pillen gepakt?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
merci beaucoup mes amis de chatte du slow
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
alles is nu van noodles
denk het wel ja
Vliegend spaghettimonster al gesignaleerd?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
alles is nu van noodles
denk het wel ja
lijkt op een Vlinderquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vliegend spaghettimonster al gesignaleerd?
Een brownie.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:13 schreef LTVDK het volgende:
Wat hebben jullie allemaal gegeten behalve dan de marsmousse?
Ik eindigde met koffie en 2x de marsmoussequote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:13 schreef LTVDK het volgende:
Wat hebben jullie allemaal gegeten behalve dan de marsmousse?
En, en, en?quote:
Matig etto, hopelijk gaat het snel beterquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nou nee, vooral krampen en gevoel alsof er een steen in zit
* werpt milkaquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:14 schreef CherryLips het volgende:
Butter chicken. Avocado-iets. Kaaskroket. Wafel en kip. Soepje. Sate. En vergeet nog wat.
En ook nog een toetje?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:14 schreef CherryLips het volgende:
Butter chicken. Avocado-iets. Kaaskroket. Wafel en kip. Soepje. Sate. En vergeet nog wat.
Heb het ook Etto, zelden uit eten en altijd een kruik meequote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
CD van Kane luisteren?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:27 schreef Xilia het volgende:
[..]
Heb het ook Etto, zelden uit eten en altijd een kruik mee![]()
Er is weing wat helpt helaas.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:27 schreef Xilia het volgende:
[..]
Heb het ook Etto, zelden uit eten en altijd een kruik mee![]()
Er is weing wat helpt helaas.
Zodat het er ook nog aan de bovenkant uitkomt?quote:
Dat gebeurt ook regelmatig ja.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zodat het er ook nog aan de bovenkant uitkomt?
Bij mij heeft het altijd wel invloed op de peristaltische impulsenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:34 schreef Xilia het volgende:
[..]
Dat gebeurt ook regelmatig ja.
Niet door Kane @:modus![]()
Ik hoef niet te weten welkequote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:38 schreef Modus het volgende:
[..]
Bij mij heeft het altijd wel invloed op de peristaltische impulsen
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat maakt het alleen maar erger
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zodat het er ook nog aan de bovenkant uitkomt?
Die is nog niet thuis.quote:Op zondag 27 oktober 2024 02:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
zin om dimmy te pesten
@:bitterbal
nee hier doen ze niets. Klopt het dat het daar nu 2:48 is?quote:Op zondag 27 oktober 2024 02:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
moin, gaat de klok daar ook naar wintertijd?
2.12 hier nuquote:Op zondag 27 oktober 2024 02:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee hier doen ze niets. Klopt het dat het daar nu 2:48 is?
quote:Op zondag 27 oktober 2024 02:18 schreef bitterbal het volgende:
denk ik maar teurg mijn bed in, zie allemaal vlekken
oei, nog even liggen maar dan.quote:Op zondag 27 oktober 2024 02:18 schreef bitterbal het volgende:
denk ik maar teurg mijn bed in, zie allemaal vlekken
quote:Op zondag 27 oktober 2024 02:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja niks. Ga nog even een wijntje drinken en dan richting bed
Heimwee?quote:Op zondag 27 oktober 2024 03:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wil wel maar voel mij helemaal niet lekker
breng je dan over 9 maanden alles weer terug?quote:Op zondag 27 oktober 2024 03:39 schreef bitterbal het volgende:
komen weer wolken . misschien toch regen. Moet hier opruimen want morgen komt ikea
Nee het is toch de bedoeling dat ik blijfquote:Op zondag 27 oktober 2024 03:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
breng je dan over 9 maanden alles weer terug?
je had het huisje toch voor een jaar?quote:Op zondag 27 oktober 2024 03:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee het is toch de bedoeling dat ik blijf
ja maar kan ik verlengen als ik wilquote:Op zondag 27 oktober 2024 04:00 schreef Karzai het volgende:
[..]
je had het huisje toch voor een jaar?
ah okay, dus je komt niet meer terug naar rotterdam?quote:Op zondag 27 oktober 2024 04:01 schreef bitterbal het volgende:
j
[..]
ja maar kan ik verlengen als ik wil
het is niet het plan nee tenzij blijkt dat ik hier toch niet wil wonen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 04:02 schreef Karzai het volgende:
[..]
ah okay, dus je komt niet meer terug naar rotterdam?
Nee heb geen hypotheek. Enige kosten die ik nu aan rotterdam heb is de vvequote:Op zondag 27 oktober 2024 04:07 schreef Karzai het volgende:
oh, dan maar even aankijken dit jaar en als het bevalt de boel in rotterdam maar verkopen dus.
want je zit nu toch met dubbele kosten, huur en hypotheek?
je zit nog goed in de slappe was dusquote:Op zondag 27 oktober 2024 04:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee heb geen hypotheek. Enige kosten die ik nu aan rotterdam heb is de vve
ja met hypotheek was het idd misschien wel een dure grap geweest of particuliere huurquote:Op zondag 27 oktober 2024 04:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
je zit nog goed in de slappe was dus![]()
zal toch niet meer kunnen zijn dan een paar tientjes?quote:Op zondag 27 oktober 2024 04:11 schreef bitterbal het volgende:
Zou binnenkort ook denk ik de rekening krijgen voor elektriciteit. Wel benieuwd hoeveel dat is. Water en internet zitten dacht ik bij de huur inbegrepen
iemand die 2 airco's heeft en ze veel gebruikt zei dat die zo rond de 50 euro betaald. dus misschien zo iets. Ik heb de airco wel altijd svaonds en snachts aan en overdag plafond ventilator. Maar maak ik mij idd niet zo druk omquote:Op zondag 27 oktober 2024 04:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
zal toch niet meer kunnen zijn dan een paar tientjes?
wel gedaan, maar was niet de reden voor wakker zijn. denk eerder omdat het 22 graden is in huis.quote:
Antikraak.quote:Op zondag 27 oktober 2024 04:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar tijdelijk verhuur mag niet meer
quote:Op zondag 27 oktober 2024 04:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kom @:ettovanbelgie we gaan een pandje in Rotterdam kraken
boh, over het balkon heen pissen op de palingbeestjes vissersquote:Op zondag 27 oktober 2024 04:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beetje bootjes kijken en Schultenbrau klappen
ligt er al sneeuw bij jou?quote:Op zondag 27 oktober 2024 04:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Klok is verzet volgens mij. Ik ben grappig genoeg gewoon zoals normaal om 5u wakker.
Ik weet dat de klok is verzet. Maar het was pas 23:30 (wintertijd) dat ik ging slapen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 04:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Klok is verzet volgens mij. Ik ben grappig genoeg gewoon zoals normaal om 5u wakker.
Dan weet ik het ook nietquote:Op zondag 27 oktober 2024 04:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet dat de klok is verzet. Maar het was pas 23:30 (wintertijd) dat ik ging slapen.
zijn de koeien er nog? en de egel?quote:Op zondag 27 oktober 2024 05:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wel hoger in de bergen maar niet bij mij.
quote:Op zondag 27 oktober 2024 05:01 schreef Karzai het volgende:
ouderdom, straks gewoon om 6 uur meedoen aan nederland in beweging daarna een kopje lauwe groentesoep met een witte boterham en uit het raam staren de hele dag
waar gaat de reis naartoe?quote:Op zondag 27 oktober 2024 05:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Nou de nacht doorgehaald, slaap wel in het vliegtuig.
Fijne vakantiequote:Op zondag 27 oktober 2024 05:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Nou de nacht doorgehaald, slaap wel in het vliegtuig.
nee zou daar doodongelukkig van worden, bepaal liever mijn eigen vrije tijdquote:Op zondag 27 oktober 2024 06:48 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.nu.nl/uit-and(...)ijd-op-vakantie.html
Wat vinden jullie? Leuk of niet? Een (mid)weekje weg met werk.
Ik vind dat wel leuk maar niet van die achterlijke foto’s posten op soc media dan.
Je bent tot in de late uurtjes doorgegaan in Den Haag?quote:
Grote schrik, die beestjes zijn ook zo kwetsbaar van wat ik hier leesquote:Op zondag 27 oktober 2024 07:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik ging gisteravond naar bed, dan geef ik m'n beestjes altijd nog wat te eten en ik vul het hooi aan. Kwam Madelief niet. Ik til het huisje op en daar lag ze, als een lappenpop. Ze kon amper lopen, haar achterpoten staken helemaal naar achteruit en ze viel om. Ik heb haar bij me genomen om warm te houden en het was alsof ze niet op haar buik kon blijven liggen. Ze liet haar kop ook liggen. Maar haar ogen waren wel wijd open en helder. Heb haar gewoon geaaid en warm gehouden en pijnstiller gegeven. En na een half uurtje tilde ze de kop weer op en ging ze anders liggen. Piste ze me onder. Teruggezet in het hok en daar ging ze meteen hooi eten.
Ik ben er vannacht nog een paar keer naar gaan kijken en toen was ze gewoon alert en rende ze weer voor me weg. En net heb ik nog gekeken en zat ze met de kop in de voerbak.
Geen idee wat die haddacht echt dat ze stervende was gisteravond. Ze lag helemaal slap en plat met een hele lichte ademhaling. Dacht al een paar keer dat ze was hemelen. En nu rent ze weer rond.
@:4everblackeyed
Ik riep al naar de andere cavia van "wat heb je met haar gedaan?"
quote:Op zondag 27 oktober 2024 07:14 schreef rival het volgende:
Wie is er op zondag nou op zo’n tijdstip al wakker…..
Nee we waren verrassend vroeg klaarquote:Op zondag 27 oktober 2024 07:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent tot in de late uurtjes doorgegaan in Den Haag?
Ik, problemen mee, of wil je een klap op je smoelquote:Op zondag 27 oktober 2024 07:14 schreef rival het volgende:
Wie is er op zondag nou op zo’n tijdstip al wakker…..
quote:Op zondag 27 oktober 2024 07:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik ging gisteravond naar bed, dan geef ik m'n beestjes altijd nog wat te eten en ik vul het hooi aan. Kwam Madelief niet. Ik til het huisje op en daar lag ze, als een lappenpop. Ze kon amper lopen, haar achterpoten staken helemaal naar achteruit en ze viel om. Ik heb haar bij me genomen om warm te houden en het was alsof ze niet op haar buik kon blijven liggen. Ze liet haar kop ook liggen. Maar haar ogen waren wel wijd open en helder. Heb haar gewoon geaaid en warm gehouden en pijnstiller gegeven. En na een half uurtje tilde ze de kop weer op en ging ze anders liggen. Piste ze me onder. Teruggezet in het hok en daar ging ze meteen hooi eten.
Ik ben er vannacht nog een paar keer naar gaan kijken en toen was ze gewoon alert en rende ze weer voor me weg. En net heb ik nog gekeken en zat ze met de kop in de voerbak.
Geen idee wat die haddacht echt dat ze stervende was gisteravond. Ze lag helemaal slap en plat met een hele lichte ademhaling. Dacht al een paar keer dat ze was hemelen. En nu rent ze weer rond.
Je zin klopt niet helemaal Ome Henk.quote:Op zondag 27 oktober 2024 07:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik, problemen mee, of wil je een klap op je smoel
Bijzonder matig als je dan je tijd moet verdoen met wachten op een trein .quote:Op zondag 27 oktober 2024 07:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee we waren verrassend vroeg klaarhadden alleen net de trein gemist.
Awww. Hopelijk was het een eenmalig ietsquote:Op zondag 27 oktober 2024 07:07 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op zondag 27 oktober 2024 07:46 schreef Lospedrosa het volgende:
@:kwiwi
Heb je een boek uitgebracht?
Heimat, fotografie Ellen von Unwerth
[ afbeelding ]
goed geslapen?quote:
Volgens mij wel.quote:
goed bezigquote:Op zondag 27 oktober 2024 08:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Volgens mij wel.
Werd wel om half 6 wakker, dat extra uurtje slaap.
Later vandaag de kwalificatie terugkijken.
ach zielquote:Op zondag 27 oktober 2024 08:27 schreef Nattekat het volgende:
Ik was even vergeten dat wintertijd in ging, dus ik draaide me nog een keer om terwijl het al tijd was. Nu ben ik brak
Gas open en gaan dus!quote:Op zondag 27 oktober 2024 08:28 schreef bitterbal het volgende:
K rijd zo langzaam scooter dat de smart Watch denkt dat ik aan het fietsen ben
Elke dag een beetje beter, vandaag ook geen helse pijnen meer met kwark etenquote:
Oh fijnquote:Op zondag 27 oktober 2024 08:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Elke dag een beetje beter, vandaag ook geen helse pijnen meer met kwark eten
Tja, bijna niemand snapt Balliaans.quote:Op zondag 27 oktober 2024 08:25 schreef bitterbal het volgende:
K tegen die jongen in het restaurant mai pet. Das. Iet pittig in Thai. Hij zo: Whats that?
Is het geen Thai natuurlijk.
door de wintertijd heb je toch juist een uur extra nacht gehad?quote:Op zondag 27 oktober 2024 08:27 schreef Nattekat het volgende:
Ik was even vergeten dat wintertijd in ging, dus ik draaide me nog een keer om terwijl het al tijd was. Nu ben ik brak
Ja, iedereen behalve @Nattekat .quote:Op zondag 27 oktober 2024 08:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
door de wintertijd heb je toch juist een uur extra nacht gehad?
En ballithais snappen nog minder mensenquote:
en daar moeten we allen nog zeker een week van genietenquote:Op zondag 27 oktober 2024 08:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, iedereen behalve @:Nattekat .Die maakt er weer een heel drama van.
quote:Op zondag 27 oktober 2024 08:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
en daar moeten we allen nog zeker een week van genieten
Je en daarna wordt het koud en bevriest de arme jongen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 08:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
en daar moeten we allen nog zeker een week van genieten
Te lang slapen is ook niet echt gezondquote:Op zondag 27 oktober 2024 08:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
door de wintertijd heb je toch juist een uur extra nacht gehad?
Niet weten dat dat uur pas komende nacht relevant is omdat je nu toch geen wekker zetquote:Op zondag 27 oktober 2024 08:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, iedereen behalve @:Nattekat .Die maakt er weer een heel drama van.
Hier staat mijn klok gewoon nog op de enige goede tijdquote:Op zondag 27 oktober 2024 08:57 schreef Haags het volgende:
Goeiemoggel
Wintertijd beste tijd @:dr_flash @:zipportal @:Wereldgozer
Maar je bent er nu al brak van.quote:Op zondag 27 oktober 2024 08:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet weten dat dat uur pas komende nacht relevant is omdat je nu toch geen wekker zet
de Smirnoff ijs is goed terecht gekomen merk ikquote:Op zondag 27 oktober 2024 09:02 schreef Karzai het volgende:
Raar dat er nog geen kim Holland steeg is in Nederland, ze willen toch meer straten met vrouwen namen?
ik geloof er niks vanquote:Op zondag 27 oktober 2024 08:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Te lang slapen is ook niet echt gezond
quote:Op zondag 27 oktober 2024 02:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
CE.Een van mijn favo fokkers toch wel.
Das niej goej hoorquote:Op zondag 27 oktober 2024 09:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier staat mijn klok gewoon nog op de enige goede tijd
Nu is het 10:00
Te lang uitgeslapen.quote:
Soms is het echt alsof je 12 bentquote:Op zondag 27 oktober 2024 09:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Te lang uitgeslapen.
Wel gedroomd over een tandartsbezoek in die tijd.
Gij vuige lurker, slecht geslapen ik ga zo maar douchen en in de kleren.quote:Op zondag 27 oktober 2024 09:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
de Smirnoff ijs is goed terecht gekomen merk ik
???quote:Op zondag 27 oktober 2024 09:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weet je wat niej goej is? Afhaken van een meet
Immer jeugdigquote:Op zondag 27 oktober 2024 09:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Soms is het echt alsof je 12 bent
Ik heb maar 1/4e gedaan omdat ik onverwachts weg moestquote:Op zondag 27 oktober 2024 09:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb gisteren het hele huis gepoetst dus kan vandaag helemaal niets doen
Ik heb gisteren al de hele dag volgens wintertijd gegeten, dat heet bij mij gewoon weekend.quote:Op zondag 27 oktober 2024 09:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:nattekat hoop wel dat je het gaat redden tot de F1 vanavond. Je zal ook wel op een vreemd moment honger krijgen.
Pleurt opquote:Op zondag 27 oktober 2024 08:57 schreef Haags het volgende:
Goeiemoggel
Wintertijd beste tijd @:dr_flash @:zipportal @:Wereldgozer
Ik graas sowieso de hele dag door.quote:Op zondag 27 oktober 2024 09:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb gisteren al de hele dag volgens wintertijd gegeten, dat heet bij mij gewoon weekend.
Ik las Mongolen, of was er een ninja-edit?quote:Op zondag 27 oktober 2024 09:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Oh god dat gaat dan de hele dag weer zo door hè met die monologen.
Herkauwen ook?quote:Op zondag 27 oktober 2024 09:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik graas sowieso de hele dag door.
Jq was het leuk?quote:Op zondag 27 oktober 2024 09:37 schreef CherryLips het volgende:
Lekker chocolaatje en koekje van 't Zusje trouwens.
Poept je dan ook 24/7?quote:Op zondag 27 oktober 2024 09:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik graas sowieso de hele dag door.
En de lolly?quote:Op zondag 27 oktober 2024 09:37 schreef CherryLips het volgende:
Lekker chocolaatje en koekje van 't Zusje trouwens.
Klinkt wel efficiëntquote:Op zondag 27 oktober 2024 09:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is raar toch, is hetzelfde als dat wij met een bordje boerenkool met worst op de plee zitten
quote:Op zondag 27 oktober 2024 09:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Teams erbij aan voor een bilaatje
Oh ook alquote:Op zondag 27 oktober 2024 09:49 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
De oktoberse blaftyfus Is er ook. Goedemorgen
quote:Op zondag 27 oktober 2024 09:49 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
Daar komen altijd zoveel linkse zweefmeisjes op af die Victoria Falls gaan van rechtse praatjesquote:Op zondag 27 oktober 2024 09:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo even langs de bakker. Daarna nog rondje Dutch Design Week
je bent aangestoken dusquote:Op zondag 27 oktober 2024 09:49 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
Heb je gisteren een soa opgelopen?quote:Op zondag 27 oktober 2024 09:49 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
ook optie.quote:
Ik ga ook niet voor het design er naartoe natuurlijk.quote:Op zondag 27 oktober 2024 09:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar komen altijd zoveel linkse zweefmeisjes op af die Victoria Falls gaan van rechtse praatjes
Ja vliegende aids en druiper en ik heb alles liggen naaien wat een hartslag had.quote:Op zondag 27 oktober 2024 09:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je gisteren een soa opgelopen?
ook makkelijk met de broekhoest... alles loopt er zo uitquote:Op zondag 27 oktober 2024 09:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Nachetn wakker liggen van de droge prikkelhoest? Dat hoeft niet. Klein slokje olijfolie en je kunt weer verder slapen![]()
grgr oma
quote:Op zondag 27 oktober 2024 09:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je gisteren een soa opgelopen?
Arme @dud0rquote:Op zondag 27 oktober 2024 09:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja vliegende aids en druiper en ik heb alles liggen naaien wat een hartslag had.
Ik hoor iedereen om me heen hoesten dus is eerder een prestatie als je het niet krijgt volgens mij.quote:
Op mijn werk is het 3 weken geleden al rond gegaan, ik ben veilig.quote:Op zondag 27 oktober 2024 10:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik hoor iedereen om me heen hoesten dus is eerder een prestatie als je het niet krijgt volgens mij.
liesje gaf aan dat ze hoopte dat ze fles niet aangestoken had...quote:Op zondag 27 oktober 2024 10:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik hoor iedereen om me heen hoesten dus is eerder een prestatie als je het niet krijgt volgens mij.
Alleen mietjesquote:Op zondag 27 oktober 2024 10:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Iedereen krijgt het ieder najaar gewoon. Verder niks spannends.
nattekat heeft het account van jensen gehacktquote:
Daar werden nog admins uit elkaar getrokken toch @tong80quote:Op zondag 27 oktober 2024 09:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het zijn niet meer de FOK!-meets van vroeger.
Wat een loser. Denkt dat iemand op hem wacht of zo.quote:
Jensen is al jaren een enorme debielquote:Op zondag 27 oktober 2024 10:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
nattekat heeft het account van jensen gehackt
Ik ben nog niet zo erg radicaal.quote:Op zondag 27 oktober 2024 10:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
nattekat heeft het account van jensen gehackt
Anders, ze trokken allemaal aan shmoopy maar ik ging er mee vandoor.quote:Op zondag 27 oktober 2024 10:26 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Daar werden nog admins uit elkaar getrokken toch @:tong80
quote:Op zondag 27 oktober 2024 10:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie zit iedere keer Tong te taggen in ons mooie KSC? Ga dat lekker in je eigen KLB dreksloot doen of zo joh.
Fijn dat je de post van Nizno nog ff toelicht.quote:Op zondag 27 oktober 2024 10:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jensen is al jaren een enorme debiel
Is ie ooit anders geweest?quote:Op zondag 27 oktober 2024 10:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jensen is al jaren een enorme debiel
Koud badquote:Op zondag 27 oktober 2024 10:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie zit iedere keer Tong te taggen in ons mooie KSC? Ga dat lekker in je eigen KLB dreksloot doen of zo joh.
"ons mooie"quote:Op zondag 27 oktober 2024 10:31 schreef Dr_Flash het volgende:
vroeger was hij matig debielquote:
En hij komt dan juist te vroeg en niet te laat...quote:Op zondag 27 oktober 2024 10:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een loser. Denkt dat iemand op hem wacht of zo.
Wat is dit voor een voerbakkennijd?quote:Op zondag 27 oktober 2024 10:31 schreef Dr_Flash het volgende:
ja bizarquote:Op zondag 27 oktober 2024 10:50 schreef Nattekat het volgende:
https://www.rtl.nl/nieuws(...)arkt-misging-het-was![]()
![]()
![]()
![]()
Dit zijn dezelfde Zeeuws aandoende mensen die in de supermarkt geilen op 35% korting stickersquote:Op zondag 27 oktober 2024 10:50 schreef Nattekat het volgende:
![]()
![]()
![]()
Nou dit soort black friday taferelen had natuurlijk niemand zien aankomen, in rotterdam of all places?quote:Op zondag 27 oktober 2024 10:50 schreef Nattekat het volgende:
![]()
![]()
![]()
De mens is een verdorven wezen. Enige diersoort die haar eigen bestaan zal uitwissenquote:Op zondag 27 oktober 2024 10:50 schreef Nattekat het volgende:
![]()
![]()
![]()
Maar beter ook eigenlijk.quote:Op zondag 27 oktober 2024 10:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
De mens is een verdorven wezen. Enige diersoort die haar eigen bestaan zal uitwissen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |