SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
nou nee, vooral krampen en gevoel alsof er een steen in zitquote:
Sinds wanneer heb je dit?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
soms zo erg dat je nauwelijks kan lopen of zitten, da's het ergst
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
Damnquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
of lopen als een kreupele gorilla... knokken op de grond
Kut man hoop dat het snel beter gaat met jequote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
begon vorig jaar, ging weer weg en nu weer 2 maand
Heb je de goede pillen gepakt?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
merci beaucoup mes amis de chatte du slow
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
alles is nu van noodles
denk het wel ja
Vliegend spaghettimonster al gesignaleerd?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
alles is nu van noodles
denk het wel ja
lijkt op een Vlinderquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vliegend spaghettimonster al gesignaleerd?
Een brownie.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:13 schreef LTVDK het volgende:
Wat hebben jullie allemaal gegeten behalve dan de marsmousse?
Ik eindigde met koffie en 2x de marsmoussequote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:13 schreef LTVDK het volgende:
Wat hebben jullie allemaal gegeten behalve dan de marsmousse?
En, en, en?quote:
Matig etto, hopelijk gaat het snel beterquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nou nee, vooral krampen en gevoel alsof er een steen in zit
* werpt milkaquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:14 schreef CherryLips het volgende:
Butter chicken. Avocado-iets. Kaaskroket. Wafel en kip. Soepje. Sate. En vergeet nog wat.
En ook nog een toetje?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:14 schreef CherryLips het volgende:
Butter chicken. Avocado-iets. Kaaskroket. Wafel en kip. Soepje. Sate. En vergeet nog wat.
Heb het ook Etto, zelden uit eten en altijd een kruik meequote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
CD van Kane luisteren?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:27 schreef Xilia het volgende:
[..]
Heb het ook Etto, zelden uit eten en altijd een kruik mee![]()
Er is weing wat helpt helaas.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:27 schreef Xilia het volgende:
[..]
Heb het ook Etto, zelden uit eten en altijd een kruik mee![]()
Er is weing wat helpt helaas.
Zodat het er ook nog aan de bovenkant uitkomt?quote:
Dat gebeurt ook regelmatig ja.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zodat het er ook nog aan de bovenkant uitkomt?
Bij mij heeft het altijd wel invloed op de peristaltische impulsenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:34 schreef Xilia het volgende:
[..]
Dat gebeurt ook regelmatig ja.
Niet door Kane @:modus![]()
Ik hoef niet te weten welkequote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:38 schreef Modus het volgende:
[..]
Bij mij heeft het altijd wel invloed op de peristaltische impulsen
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat maakt het alleen maar erger
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zodat het er ook nog aan de bovenkant uitkomt?
Die is nog niet thuis.quote:Op zondag 27 oktober 2024 02:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
zin om dimmy te pesten
@:bitterbal
nee hier doen ze niets. Klopt het dat het daar nu 2:48 is?quote:Op zondag 27 oktober 2024 02:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
moin, gaat de klok daar ook naar wintertijd?
2.12 hier nuquote:Op zondag 27 oktober 2024 02:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee hier doen ze niets. Klopt het dat het daar nu 2:48 is?
quote:Op zondag 27 oktober 2024 02:18 schreef bitterbal het volgende:
denk ik maar teurg mijn bed in, zie allemaal vlekken
oei, nog even liggen maar dan.quote:Op zondag 27 oktober 2024 02:18 schreef bitterbal het volgende:
denk ik maar teurg mijn bed in, zie allemaal vlekken
quote:Op zondag 27 oktober 2024 02:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja niks. Ga nog even een wijntje drinken en dan richting bed
Heimwee?quote:Op zondag 27 oktober 2024 03:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wil wel maar voel mij helemaal niet lekker
breng je dan over 9 maanden alles weer terug?quote:Op zondag 27 oktober 2024 03:39 schreef bitterbal het volgende:
komen weer wolken . misschien toch regen. Moet hier opruimen want morgen komt ikea
Nee het is toch de bedoeling dat ik blijfquote:Op zondag 27 oktober 2024 03:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
breng je dan over 9 maanden alles weer terug?
je had het huisje toch voor een jaar?quote:Op zondag 27 oktober 2024 03:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee het is toch de bedoeling dat ik blijf
ja maar kan ik verlengen als ik wilquote:Op zondag 27 oktober 2024 04:00 schreef Karzai het volgende:
[..]
je had het huisje toch voor een jaar?
ah okay, dus je komt niet meer terug naar rotterdam?quote:Op zondag 27 oktober 2024 04:01 schreef bitterbal het volgende:
j
[..]
ja maar kan ik verlengen als ik wil
het is niet het plan nee tenzij blijkt dat ik hier toch niet wil wonen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 04:02 schreef Karzai het volgende:
[..]
ah okay, dus je komt niet meer terug naar rotterdam?
Nee heb geen hypotheek. Enige kosten die ik nu aan rotterdam heb is de vvequote:Op zondag 27 oktober 2024 04:07 schreef Karzai het volgende:
oh, dan maar even aankijken dit jaar en als het bevalt de boel in rotterdam maar verkopen dus.
want je zit nu toch met dubbele kosten, huur en hypotheek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |