Trump bedreigt de halve wereldquote:Op vrijdag 7 maart 2025 17:30 schreef Aether het volgende:
It's a deal or military intervention for Iran, Trump says
https://www.iranintl.com/en/202503075222
quote:US spy drone retreats near Tehran’s airspace — Iranian media
A US spy drone retreated from near Iranian airspace after encountering Iranian F-14 fighter jets and reconnaissance drones, Iran’s Nournews quotes the country’s Army Air Force as saying.
Iran’s armed forces remain on high alert, prepared for “full-scale defense and a severe counterattack” against enemy interests in the Middle East, Nournews says.
Je vraagt je af wanneer Amerikanen nou eindelijk eens gaan leren dat het M.O. bombarderen helemaal niks oplost.quote:
Met Hamas en Hezbollah platgewalst denk ik dat Israël en de VS Iran de nekslag willen gaan geven.quote:Op dinsdag 1 april 2025 08:49 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je vraagt je af wanneer Amerikanen nou eindelijk eens gaan leren dat het M.O. bombarderen helemaal niks oplost.
Ze hebben er zelf geen last van, Europa wel. Dus dat is alleen maar winst voor ze.quote:Op dinsdag 1 april 2025 08:49 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je vraagt je af wanneer Amerikanen nou eindelijk eens gaan leren dat het M.O. bombarderen helemaal niks oplost.
Ik durf er wel op te wedden dat het niks gaat oplossen.quote:Op dinsdag 1 april 2025 08:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Met Hamas en Hezbollah platgewalst denk ik dat Israël en de VS Iran de nekslag willen gaan geven.
Top!quote:Op dinsdag 1 april 2025 09:01 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik durf er wel op te wedden dat het niks gaat oplossen.
Tot het moment dat grote broer VS niet meer in staat is Israël te ondersteunen. Misschien over 10 jaar, misschien over 25 jaar, misschien over 100 jaar.quote:Op dinsdag 1 april 2025 09:04 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Top!
Dat werelddeel is erg gevoelig voor uitingen van macht. Als Iran valt, dan denkt de rest van de Arabische wereld nog wel een paar keer na vóór ze Israël opnieuw gaan uitdagen.
Dat lijkt men in Washington inderdaad te denken. Maar als dat ook echt zo zou zijn dan zou je er niet tientallen jaren aan een stuk bommen op hoeven te gooien.quote:Op dinsdag 1 april 2025 09:04 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Top!
Dat werelddeel is erg gevoelig voor uitingen van macht. Als Iran valt, dan denkt de rest van de Arabische wereld nog wel een paar keer na vóór ze Israël opnieuw gaan uitdagen.
Bombarderen lost heel veel op, het probleem is echter dat het niet grondig genoeg wordt gedaan. Als je een brand hebt en een paar emmertjes water gaat gooien, zal dit ook het vuur niet doven.quote:Op dinsdag 1 april 2025 08:49 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Laten we het hopen.quote:Op dinsdag 1 april 2025 08:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Met Hamas en Hezbollah platgewalst denk ik dat Israël en de VS Iran de nekslag willen gaan geven.
In het naïeve wereldbeeld van sommigen denkt men dat alles uitgepraat kan worden met kopjes thee en empathie. En dat Islamitische terreurgroeperingen of schurkenstaten gewoon een slachtoffer van het Westen zijn en daarom zo radicaal en gewelddadig zij en als men die dus gewoon wat meer geeft van wat ze willen, dan komt het allemaal wel goed. Maar de realiteit is natuurlijk dat dit nooit heeft gewerkt.quote:Op dinsdag 1 april 2025 09:04 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Top!
Voor een paar dagen, weken of heel misschien zelfs maanden wel!quote:Op dinsdag 1 april 2025 09:01 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik durf er wel op te wedden dat het niks gaat oplossen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |