SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Wat een baas was het toch, die Voetquote:Johannes Voet, also known as John Voet (3 October 1647 – 11 September 1713), was a Dutch jurist whose work remains highly influential in modern Roman-Dutch law.![]()
Lou loene met je lange latte!quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:30 schreef Homijn het volgende:
Vreemd, ik krijg reclame voor een skifabrikant
[ afbeelding ]![]()
![]()
Kon je een nieuwe batterij kopen. Jij je zinquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:26 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik heb nu een huawei. Ik spreek over het jaar 2003.![]()
![]()
Jesse Williams even gegoogled, ja die vind ik ook wel leuk, maar jong zou ik hem ook niet noemen, is toch al 43 jaarquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jong: Jesse Williams![]()
Oud: Idris Elba![]()
Allebei![]()
![]()
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Je hebt wel slechte smaak.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Allebei![]()
![]()
Oud Jessica Alba![]()
Jong Zendaya![]()
Lach met een schone bips![]()
Sowieso niet zo geweldig gepersonaliseerd. De duinen hier zijn niet hoog genoeg, er ligt zelden sneeuw en ik heb nog nooit een zoogdier zien skiënquote:
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
ik was al benieuwd naar de picquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat een baas was het toch, die Voet
Allebei een beetje een @KillemWieft uiterlijk dus.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Allebei![]()
![]()
![]()
En bedankt he........ 43 niet meer jong noemenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jesse Williams even gegoogled, ja die vind ik ook wel leuk, maar jong zou ik hem ook niet noemen, is toch al 43 jaar
Lach met een schone bips![]()
Heb jij nog nooit mensen zien skiën?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:33 schreef Homijn het volgende:
[..]
Sowieso niet zo geweldig gepersonaliseerd. De duinen hier zijn niet hoog genoeg, er ligt zelden sneeuw en ik heb nog nooit een zoogdier zien skiën
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Allebei een beetje een @:killemwieft uiterlijk dus.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je hebt wel slechte smaak.
Oud Jessica Alba![]()
Jong Zendaya
Hoe oud denk je dat Jessica Alba is?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En bedankt he........ 43 niet meer jong noemen
Dat is toch ook niet jong meer? Gewoon een mooie leeftijd, nog lang niet oudquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En bedankt he........ 43 niet meer jong noemen![]()
Is voor mij wel jongquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jesse Williams even gegoogled, ja die vind ik ook wel leuk, maar jong zou ik hem ook niet noemen, is toch al 43 jaar![]()
![]()
98?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:35 schreef MizzezAmy het volgende:
Hoe oud denk je dat Jessica Alba is?Lach met een schone bips![]()
Gewoon van een gevorderde leeftijd!quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is toch ook niet jong meer? Gewoon een mooie leeftijd, nog lang niet oud![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: