abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 oktober 2024 @ 20:47:56 #1
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_215383583

Hier weer verder....
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_215383779
Even geen lego maar ik ben weer terug van mijn 2 nachtjes alleen weg en het was heerlijk. Het weer zat natuurlijk ook enorm mee maar ik heb echt genoten. Helemaal niet awkward, ook alleen uit eten niet. Mocht iemand nog twijfelen, gewoon doen. Ik vond het voor herhaling vatbaar (mijn gezin alleen niet zo).
  zaterdag 26 oktober 2024 @ 21:16:08 #3
37150 livelink
pi_215383802
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 21:13 schreef Kyara het volgende:
Even geen lego maar ik ben weer terug van mijn 2 nachtjes alleen weg en het was heerlijk. Het weer zat natuurlijk ook enorm mee maar ik heb echt genoten. Helemaal niet awkward, ook alleen uit eten niet. Mocht iemand nog twijfelen, gewoon doen. Ik vond het voor herhaling vatbaar (mijn gezin alleen niet zo).
Fijn Kyara!
pi_215383866
quote:
Je gezin heeft je al 362 dagen in het jaar, die 3 dagen/2 nachten moeten ze jou maar gewoon gunnen :*
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  zaterdag 26 oktober 2024 @ 21:27:02 #5
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215383916
quote:
Mooi!

Ze wennen er maar aan, wat goed is voor jou is uiteindelijk ook goed voor hen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_215384014
Fijn @Kyara :)

En lego, ik heb nog steeds zoveel spijt dat ik toen de Black Pearl niet heb gekocht. Toen was ie iets van 130 euro en krent die ik voor mezelf ben, vond dat te duur :')
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  zaterdag 26 oktober 2024 @ 21:42:29 #7
37150 livelink
pi_215384046
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 21:39 schreef Mushanga71 het volgende:
Fijn @:Kyara :)

En lego, ik heb nog steeds zoveel spijt dat ik toen de Black Pearl niet heb gekocht. Toen was ie iets van 130 euro en krent die ik voor mezelf ben, vond dat te duur :')
Ik vind Lego ook vooral toch wel te duur hoor. Daar hoef je geen krent voor te zijn. Maar kan je hem niet alsnog kopen?
pi_215384072
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 21:42 schreef livelink het volgende:

[..]
Ik vind Lego ook vooral toch wel te duur hoor. Daar hoef je geen krent voor te zijn. Maar kan je hem niet alsnog kopen?
Jawel, bij bol :Y voor 1999,99 euro :X :X :X :X
Maar dit soort lego houdt toch wel redelijk zn waarde.
Kocht voor dochter Ewok village, 260 euro (jup, voor haar wel :D ) en die is nu ook veeeel duurder.

Edit: die staat nu voor 600 euro :')
If they say
  zaterdag 26 oktober 2024 @ 21:48:11 #9
37150 livelink
pi_215384089
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 21:46 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Jawel, bij bol :Y voor 1999,99 euro :X :X :X :X
Maar dit soort lego houdt toch wel redelijk zn waarde.
Kocht voor dochter Ewok village, 260 euro (jup, voor haar wel :D ) en die is nu ook veeeel duurder.
Absurde prijs. Mijn broer heeft de Titanic gekocht en door de kinderen van vrienden laten bouwen (dat zag hij zelf niet zitten :D ). Maar die was nog wel wat goedkoper zelfs.
pi_215384115
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 21:48 schreef livelink het volgende:

[..]
Absurde prijs. Mijn broer heeft de Titanic gekocht en door de kinderen van vrienden laten bouwen (dat zag hij zelf niet zitten :D ). Maar die was nog wel wat goedkoper zelfs.
Die is ook prachtig O+ Wel handig, geen pijnlijke vingers van dat bouwen :D
Zoon bouwde mijn orchideeën, die staan in de slaapkamer. Kocht steeds nieuwe echte dus dit was een perfecte oplossing :)
If they say
pi_215384693
Ik heb een Harry Potter Lego verzameling en zoon spaart Speed Champions.
Ooit -later als ik rijk ben- wil ik de originele WegisWeg (á 450 euro :o )
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_215384860
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 22:48 schreef PoesInDoos het volgende:
Ik heb een Harry Potter Lego verzameling en zoon spaart Speed Champions.
Ooit -later als ik rijk ben- wil ik de originele WegisWeg (á 450 euro :o )
Belachelijk toch die prijs :X Ik kocht die voor dochter in december 2011 voor 132,99 euro
If they say
pi_215384876
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 23:00 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Belachelijk toch die prijs :X Ik kocht die voor dochter in december 2011 voor 132,99 euro
Niet waar! :o

Ik kan me geen situatie voorstellen dat ik dat geld voor een Lego set zou neertellen.. dus helaas, het blijft bij dromen ;)
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_215384986
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 23:01 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Niet waar! :o

Ik kan me geen situatie voorstellen dat ik dat geld voor een Lego set zou neertellen.. dus helaas, het blijft bij dromen ;)
Tis echt idioot wat die sets nu kosten. Ze heeft ook de originele Zweinstein voor de prijs van ergens in 2010.

Het zijn wél leuke verjaarskadootjes altijd, zeker als je kinderen hebt die er van houden. Ik krijg elk jaar een lijst met legozooi. Dit jaar staan de Marvel Wolverine, (die klauw) en de sorteerhoed van Harry Potter op zoons lijstje.
Dochter vraagt niks meer van lego. Die kan de gebouwde sets niet meer kwijt en heeft nu een stapel sets nog in dozen staan _O-
Maar voor mezelf... :N
If they say
pi_215386820
Hier gaat oa het Hocus Pocus huis van Lego onder de Kerstboom voor verloofde. Geen enkele moeite met geld aan Lego uitgeven :)
pi_215386955
Ik wil de nightmare before christmas set ooit hebben maar nu even niet. Heb nog zoveel liggen om te bouwen en in juni de lotr barad-dur gekocht (au!). Ik heb gelukkig geen andere dure hobby's :P
pi_215386985
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2024 07:46 schreef Bottoms_up het volgende:
Ik wil de nightmare before christmas set ooit hebben maar nu even niet. Heb nog zoveel liggen om te bouwen en in juni de lotr barad-dur gekocht (au!). Ik heb gelukkig geen andere dure hobby's :P
Let er wel op dat je hem koopt voordat hij bij Lego uit de collectie gaat.

Wij hebben meer Lego opgeslagen dan gebouwd.
pi_215387002
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2024 07:54 schreef exode het volgende:

[..]
Let er wel op dat je hem koopt voordat hij bij Lego uit de collectie gaat.

Wij hebben meer Lego opgeslagen dan gebouwd.
Hij is net uit dus ik heb nog even.
Beste koop van dit jaar was het eldorado fortress in een aanbieding voor 160 (advies 215). Toen wist ik niet dat hij er dit jaar uitging, anders had ik er 2 gekocht. Het kriebelt om hem even te laten liggen en dan te verkopen maar dan weet ik zeker dat mijn kleuter mij later in het meest crappy verzorgingstehuis stopt :D
Plan voor nu is m een jaar of 2 te laten liggen en dan samen te bouwen O+

Ik heb op zich geen probleem om geld uit te geven aan mezelf. Ik werk en spaar ervoor. Je leeft maar 1 keer.
  zondag 27 oktober 2024 @ 08:02:23 #19
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215387011
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 27 oktober 2024 @ 08:05:16 #20
37150 livelink
pi_215387020
quote:
:D
pi_215387072
Ik lees alle legopraat hier elke keer met zoveel verbazing. Bij ons thuis vindt niemand er een hol aan, zowel in mijn eigen gezin als dat waarin ik opgroeide (en de gezinnen van mijn sibs).
Zou het iets genetisch zijn, die oneindige liefde van jullie?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_215387093
quote:
Jij ook nog wel even doorbouwen in je huis ;)

Hier staat voor ons doen weinig opgebouwd. Stilte voor de Kerst storm. Ik had The appartements en Central Perk van Lego in een groot gebouw verwerkt. Dat was ik zat, dus die heb ik afgebroken en de sets gewoon weer uitgestald in de woonkamer.

Wij kopen nooit voor doorverkoop, wel bewaren we van veel sets de dozen, je weet maar nooit.

Tijdje geleden zelfs een Lego miskoop gedaan. De Londen telefooncel. Ik vond het niet leuk om te bouwen en het staat voor geen meter bij de rest dus die staat op Marktplaats.

Droom van verloofde en de kinderen is een soort Disneyland te bouwen. Wie weet gebeurt dat ooit.
pi_215387106
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2024 08:16 schreef Vanyel het volgende:
Ik lees alle legopraat hier elke keer met zoveel verbazing. Bij ons thuis vindt niemand er een hol aan, zowel in mijn eigen gezin als dat waarin ik opgroeide (en de gezinnen van mijn sibs).
Ik had als kind geen Lego, verloofde ook niet. Wij zijn begonnen met een Kerstsetje, leuk op de schoorsteenmantel. Het is voor mij zo heerlijk rustgevend, zoals anderen puzzelen of breien.

Inmiddels bouwen we zelf ook dingen, dus niet uit een boekje. Dat vind ik nog leuker.

En laten we eerlijk zijn, als ik dit niet zou doen, zou ik vierkante ogen van Netflix en gamen krijgen. O-)
pi_215387131
Lego O+
Mijn zoon en ik sparen harry potter, maar het gaat niet zo snel, de sets die we nu willen beginnen bij 140 euro en dat is voor mij best veel geld. :{ maar we sparen vrolijk door.

Ik las iets over lego bij de notaris, Mijn kinderen gaan naar een tandarts die gek is op lego, staan allemaal bouwwerken in de wachtkamer, in de balie zijn allemaal lego poppetjes verwerkt en er zijn lego poppetjes van hem en zijn assistentes. Echt zo tof!
S. 2014
J. 2016
pi_215387138
quote:
Zoo waar _O-

quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2024 08:16 schreef Vanyel het volgende:
Denk het, ik bouw al lego sinds mn 6e ofzo en mijn kinderen al een stuk eerder met duplo :Y
En als beide ouders van de lego zijn, zoals mijn dochter en haar man, dan weet je dus écht niet meer waar je alles moet laten met nu 2 straks 3 collecties _O-

En wij gaan zo richting Maastricht. Zoon is zo goed als nieuw en mijn oog is niet verder vertieft dus lets go! *O*
If they say
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')