Fijn Kyara!quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 21:13 schreef Kyara het volgende:
Even geen lego maar ik ben weer terug van mijn 2 nachtjes alleen weg en het was heerlijk. Het weer zat natuurlijk ook enorm mee maar ik heb echt genoten. Helemaal niet awkward, ook alleen uit eten niet. Mocht iemand nog twijfelen, gewoon doen. Ik vond het voor herhaling vatbaar (mijn gezin alleen niet zo).
Je gezin heeft je al 362 dagen in het jaar, die 3 dagen/2 nachten moeten ze jou maar gewoon gunnenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 21:13 schreef Kyara het volgende:
Even geen lego maar ik ben weer terug van mijn 2 nachtjes alleen weg en het was heerlijk. Het weer zat natuurlijk ook enorm mee maar ik heb echt genoten. Helemaal niet awkward, ook alleen uit eten niet. Mocht iemand nog twijfelen, gewoon doen. Ik vond het voor herhaling vatbaar (mijn gezin alleen niet zo).
Mooi!quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 21:13 schreef Kyara het volgende:
Ik vind Lego ook vooral toch wel te duur hoor. Daar hoef je geen krent voor te zijn. Maar kan je hem niet alsnog kopen?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 21:39 schreef Mushanga71 het volgende:
Fijn @:Kyara![]()
En lego, ik heb nog steeds zoveel spijt dat ik toen de Black Pearl niet heb gekocht. Toen was ie iets van 130 euro en krent die ik voor mezelf ben, vond dat te duur
Jawel, bij bolquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 21:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind Lego ook vooral toch wel te duur hoor. Daar hoef je geen krent voor te zijn. Maar kan je hem niet alsnog kopen?
Absurde prijs. Mijn broer heeft de Titanic gekocht en door de kinderen van vrienden laten bouwen (dat zag hij zelf niet zittenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 21:46 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Jawel, bij bolvoor 1999,99 euro
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar dit soort lego houdt toch wel redelijk zn waarde.
Kocht voor dochter Ewok village, 260 euro (jup, voor haar wel) en die is nu ook veeeel duurder.
Die is ook prachtigquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 21:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Absurde prijs. Mijn broer heeft de Titanic gekocht en door de kinderen van vrienden laten bouwen (dat zag hij zelf niet zitten). Maar die was nog wel wat goedkoper zelfs.
Belachelijk toch die prijsquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:48 schreef PoesInDoos het volgende:
Ik heb een Harry Potter Lego verzameling en zoon spaart Speed Champions.
Ooit -later als ik rijk ben- wil ik de originele WegisWeg (á 450 euro)
Niet waar!quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:00 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Belachelijk toch die prijsIk kocht die voor dochter in december 2011 voor 132,99 euro
Tis echt idioot wat die sets nu kosten. Ze heeft ook de originele Zweinstein voor de prijs van ergens in 2010.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:01 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Niet waar!![]()
Ik kan me geen situatie voorstellen dat ik dat geld voor een Lego set zou neertellen.. dus helaas, het blijft bij dromen
Let er wel op dat je hem koopt voordat hij bij Lego uit de collectie gaat.quote:Op zondag 27 oktober 2024 07:46 schreef Bottoms_up het volgende:
Ik wil de nightmare before christmas set ooit hebben maar nu even niet. Heb nog zoveel liggen om te bouwen en in juni de lotr barad-dur gekocht (au!). Ik heb gelukkig geen andere dure hobby's
Hij is net uit dus ik heb nog even.quote:Op zondag 27 oktober 2024 07:54 schreef exode het volgende:
[..]
Let er wel op dat je hem koopt voordat hij bij Lego uit de collectie gaat.
Wij hebben meer Lego opgeslagen dan gebouwd.
quote:Op zondag 27 oktober 2024 08:02 schreef Leandra het volgende:
Deze hier ook maar even delen dan....
https://www.instagram.com/p/DBL7zyTJEsK/?igsh=Y3J5dGFxbDFwdjAw
Jij ook nog wel even doorbouwen in je huisquote:Op zondag 27 oktober 2024 08:02 schreef Leandra het volgende:
Ik had als kind geen Lego, verloofde ook niet. Wij zijn begonnen met een Kerstsetje, leuk op de schoorsteenmantel. Het is voor mij zo heerlijk rustgevend, zoals anderen puzzelen of breien.quote:Op zondag 27 oktober 2024 08:16 schreef Vanyel het volgende:
Ik lees alle legopraat hier elke keer met zoveel verbazing. Bij ons thuis vindt niemand er een hol aan, zowel in mijn eigen gezin als dat waarin ik opgroeide (en de gezinnen van mijn sibs).
Zou het iets genetisch zijn, die oneindige liefde van jullie?
Zoo waarquote:Op zondag 27 oktober 2024 08:02 schreef Leandra het volgende:
Denk het, ik bouw al lego sinds mn 6e ofzo en mijn kinderen al een stuk eerder met duploquote:Op zondag 27 oktober 2024 08:16 schreef Vanyel het volgende:
Ik lees alle legopraat hier elke keer met zoveel verbazing. Bij ons thuis vindt niemand er een hol aan, zowel in mijn eigen gezin als dat waarin ik opgroeide (en de gezinnen van mijn sibs).
Zou het iets genetisch zijn, die oneindige liefde van jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |