Niet alles zeggen wat ze geloven.quote:
Ik moet nog uit.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 15:52 schreef Paul het volgende:
Tong80 heeft FOK! groot gemaakt
Hij heeft z'n ziekte overwonnen
Je kunt naar mindere voetballers worden vernoemd dan naar Denis Law. Dennis Bergkamp had zijn voornaam te danken aan deze Schotse Manchester United legende. Een voetballer uit een sprookjesboek. Maar met een dramatische wending op het laatst.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 21:23 schreef SemperLibertas het volgende:
tong80 kan Dennis Bergkamp op waarde schatten dus +1 voor de beste man
Ik heb een shirtje van hem. Moet op FOK! ergens een foto zijn dat ik hem draag. Ik was in de Arena toen Dennis met Arsenal tegen Ajax speelde en tijdens de andere wedstrijd in het Ajax/Amsterdam toernooi Diego een balletje hooghield toen Boca Juniors speelde en Cruijff op de tribune zat.quote:
Nice, heb zelf een 1999 arsenal shirt met zijn naamquote:Op zondag 27 oktober 2024 00:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb een shirtje van hem. Moet op FOK! ergens een foto zijn dat ik hem draag. Ik was in de Arena toen Dennis met Arsenal tegen Ajax speelde en tijdens de andere wedstrijd in het Ajax/Amsterdam toernooi Diego een balletje hooghield toen Boca Juniors speelde en Cruijff op de tribune zat.
Ik was in London tijdens de legendarische FA-Cup finale tegen Man. U.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:31 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nice, heb zelf een 1999 arsenal shirt met zijn naam
Go Ahead.quote:Op maandag 28 oktober 2024 18:26 schreef Paul het volgende:
GA je nou je eigen fantopic steeds kicken
Maar goed dat dit topic in ONZ staatquote:Op maandag 28 oktober 2024 18:26 schreef Paul het volgende:
Hij is dan ook zelf z'n enige fan.quote:Op maandag 28 oktober 2024 18:26 schreef Paul het volgende:
Laat ook maar. Dit is m'n laatste post hier. Succes bij de uitvaart.quote:
En jij bent weer weg ?quote:
Sinds wanneer is bijna 25 jaar 'de laatste tijd' ?quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:32 schreef Paul het volgende:
Ongelooflijk wat maakt tong weer goede topics en reacties laatste tijd he
Mijn goede voornemen voor 2025 - jaar van de slang naar ik begrijp van mijn Chinese vrienden - is om alcoholist te worden, maar dat lukt niet, want ik lust geen vodka.quote:Op donderdag 16 januari 2025 15:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is bijna 25 jaar 'de laatste tijd' ?
Nu helaas wel weg. Moet met been omhoog wegens vochthuishouding. Sinds ik niet meer drink voel ik overal nattigheid. Eerst ff boekje lezen......daarna vanavond 2 maten die klerenkast en tv-meubel in elkaar gaan zetten en 2 muziekboxen komen aansluiten. Dat wordt delegeren en niet te veel in de weg zitten. Houdoe, lette gij op de zaak ?......
[ afbeelding ]
Dank je welquote:Op zondag 19 januari 2025 03:11 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Mijn goede voornemen voor 2025 - jaar van de slang naar ik begrijp van mijn Chinese vrienden - is om alcoholist te worden, maar dat lukt niet, want ik lust geen vodka.![]()
In 2023 flesje vodka gekocht in Belgrado, staat nog steeds onaangebroken in de kast. Mijn familie lust het ook niet.
Het smaakt echt naar afwaswater. Sorry.![]()
Ik lust alleen wortelsap van de Ekoplaza. Helaas, dat gaat nooit wat worden met mij dus.
Sterkte met je gezondheid.
quote:Op zondag 19 januari 2025 12:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
tong80 is gewoon de GOAT van FOK!
Die post al langer mee dan sommigen hun leeftijd hier.
Waar was Tong toen België zich onafhankelijk verklaarde van de Nederlanden?quote:Op zondag 19 januari 2025 12:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op zondag 19 januari 2025 13:18 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Waar was Tong toen België zich onafhankelijk verklaarde van de Nederlanden? Op Werchter. Toen verklaarde Torhout zich ook onafhankelijk.
Heeft Tong de Slag bij Waterloo nog meegemaakt en de verbanning van Napoleon? Als voorzitter van de ABBA fanclub had ik daar Bon apart nog deel aan.
Heeft Tong meegestreden met de Watergeuzen tegen de Spanjaarden? Toen de zwemliezen van Monica Geuzen braken.
![]()
Heeft Tong de laatste keer dat Feijenoord heeft gewonnen nog meegemaakt? Dat moet ergens midden 18e eeuw zijn geweest.Dat was de wedstrijd voordat Feijenoord Feyenoord werd.
Wow, capuchon jongen is mod? Nicequote:Op zondag 19 januari 2025 12:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wow Fopje, erg lang geleden. Ik ben blij om je eens te zien. Ja ik heb mijn leven verbeterdquote:
Ik merk het, lekker man!quote:Op zondag 19 januari 2025 19:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wow Fopje, erg lang geleden. Ik ben blij om je eens te zien. Ja ik heb mijn leven verbeterd
Het is minder actief dan pak weg 10 jaar geleden. Maar er is wel nog activiteit.quote:Op zondag 19 januari 2025 20:27 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik merk het, lekker man!
Ook geen verziekende advertenties in de mobiele layout zie ik... gaat de goede kant op![]()
Zit er hier nog een beetje leven in?
Het ging snel achteruit hier paar jaar geleden. Nu stabiel denk ik. Sportmod @borisz was tijdje geleden op visite en sprak over 20 miljoen posts in 2010 en 2 miljoen afgelopen jaar. Dat zegt genoeg denk ik. Verkiezingen lopen niet meer net als de meeste kwisjes rustig is. Je kreeg bijvoorbeeld op je donder als je niet binnen 10 minuten een nieuwe vraag stelde in AKQ. Nu ben je "blij" als er op één dag 4 vragen zijn gesteld.quote:Op zondag 19 januari 2025 20:27 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik merk het, lekker man!
Ook geen verziekende advertenties in de mobiele layout zie ik... gaat de goede kant op![]()
Zit er hier nog een beetje leven in?
20 miljoen posts in 2010... helemaal knettah.quote:Op maandag 20 januari 2025 06:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het ging snel achteruit hier paar jaar geleden. Nu stabiel denk ik. Sportmod @:borisz was tijdje geleden op visite en sprak over 20 miljoen posts in 2010 en 2 miljoen afgelopen jaar. Dat zegt genoeg denk ik. Verkiezingen lopen niet meer net als de meeste kwisjes rustig is. Je kreeg bijvoorbeeld op je donder als je niet binnen 10 minuten een nieuwe vraag stelde in AKQ. Nu ben je "blij" als er op één dag 4 vragen zijn gesteld.Maar FOK! is niet doot.
TV / tong80 op televisie. VoetbalKrexxx. Mei 1997. KRO Nederland 1.......quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:32 schreef Paul het volgende:
Ongelooflijk wat maakt tong weer goede topics en reacties laatste tijd he
Heb jij wijlen Johan weleens in real life gesproken?quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb een shirtje van hem. Moet op FOK! ergens een foto zijn dat ik hem draag. Ik was in de Arena toen Dennis met Arsenal tegen Ajax speelde en tijdens de andere wedstrijd in het Ajax/Amsterdam toernooi Diego een balletje hooghield toen Boca Juniors speelde en Cruijff op de tribune zat.
Nee, wel live gezien in 1971 tegen FC Den Bosch.......................0-1 En slechtste wedstrijd van Cruijffie ooit.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:19 schreef stokj het volgende:
[..]
Heb jij wijlen Johan weleens in real life gesproken?
Jammer. Jij leek me wel wat om Johan in het echt te hebben gesprokenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, wel live gezien in 1971 tegen FC Den Bosch.......................0-1 En slechtste wedstrijd van Cruijffie ooit.
Zal wederzijds zijn geweest. Ha ha ha.quote:Op zondag 30 maart 2025 00:51 schreef stokj het volgende:
[..]
Jammer. Jij leek me wel wat om Johan in het echt te hebben gesproken
Column in het plaatselijke sufferdje (Een Echte Bommelaar). Er komen 300 vluchtelingen in Bommel. En de weerstand is weer groot. Veel trieste reacties op internet. Allemaal nergens op gebaseerd en met de gruwelijkste teksten of scheldwoorden.quote:
quote:Op woensdag 23 april 2025 22:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat Messi voor het voetbal is. Is Tong voor FOK!
The GOAT van FOK!
Ik open geen topics in ONZ. Post er ook alleen in onderschriften topics.quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:26 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Valt me nog mee dat je het topic niet zelf geopend hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |