SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Zag je toch al eerder vanmorgen hier?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Toch weer in slaap gevallenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 11:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zag je toch al eerder vanmorgen hier?
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Goed idee @devzero als jij n scriptje maakt. Jij was nu toch ook degene die @bondage kon helpen. Maar als @gebrokenglas iets kan maken, ook top.♡♡♡♡![]()
![]()
Ik word hier naar bed gestuurd!
Kameraad op bezoek gehad, toen hij weg ging zei hij dat ik er slecht uit zie en moet gaan slapen.![]()
![]()
Lekker hooorquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan misschien even een tukkie doen..quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 11:49 schreef ToT het volgende:
Kameraad op bezoek gehad, toen hij weg ging zei hij dat ik er slecht uit zie en moet gaan slapen.![]()
Wat zei hij van het muurtje? ALs je lameraad dat zegt maar even doen dan, ff je rust pakkenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 11:49 schreef ToT het volgende:
Kameraad op bezoek gehad, toen hij weg ging zei hij dat ik er slecht uit zie en moet gaan slapen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 11:49 schreef ToT het volgende:
Kameraad op bezoek gehad, toen hij weg ging zei hij dat ik er slecht uit zie en moet gaan slapen.♡♡♡♡![]()
Heb ik een halve liter slagroom geklopt, tijdens het kloppen ging de mixer in een keer raar doen net of het tegen iets aan kwam.
Ik zet de bak met slagroon altijd in de gootsteen dan kan ik er op de stoel beter bij.
Ik zag ook wel een witte ophoping in de slagroom, dacht nog wat hoopt die raar op.
Maar even later was het over.
Ik was een stukje cake aan het voorproegen, lekkere dot slagroom er bij.
Ik terug naar de keuken wil de garders afwassen en ik denk, wat raar daar zit een velletje aan de garde.
En ik zie in de slagroom ook een velletje.
Nou breekt mijn klomp hoe kan dat, dacht ik. Dus ik pak het eruit en kijk en wat zie ik zitten er eierschillen bij in.
Wat the fuck dacht ik hoe kan dat nu.
Ik keek naar het aanrecht, ik had daar een ei liggen, gekookt en wel voor de sla alvast.
Is waarschijnlijk dat ei in de slagroom gerold en ik had het niet door![]()
Dus had ik geklopte slagroom met gekookt ei
Op een paar velletjes en schilletjes na is er van het hele ei niets te zien
De hele meute maar door het aanrecht gespoeld, zo jammer weerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dotteke tochquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 11:55 schreef Dotteke het volgende:
Heb ik een halve liter slagroom geklopt, tijdens het kloppen ging de mixer in een keer raar doen net of het tegen iets aan kwam.
Ik zet de bak met slagroon altijd in de gootsteen dan kan ik er op de stoel beter bij.
Ik zag ook wel een witte ophoping in de slagroom, dacht nog wat hoopt die raar op.
Ik terug naar de keuken wil de garders afwassen en ik denk, wat raar daar zit een velletje aan de garde.
Nou breekt mijn klomp hoe kan dat, dacht ik. Dus ik pak het eruit en kijk en wat zie ik zitten er eierschillen bij in.
Ik keek naar het aanrecht, ik had daar een ei liggen, gekookt en wel voor de sla alvast.
De hele meute maar door het aanrecht gespoeld, zo jammer weer
Werewolf
Ik dacht dat hij kon metselen, maar dat kan hij dus niet.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 11:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat zei hij van het muurtje? ALs je lameraad dat zegt maar even doen dan, ff je rust pakken
Hij wil wel helpen het muurtje af te breken, maar dan moeten we van hout weer iets terug bouwen.
Toen kwam ik met het voorstel om maar trespa tegen de bestaande muur aan te kwakken en wat ventilatiegaten in de huidige muur te boren, en dat vond hij een goede oplossing!
Oh, en het zal heus niet zomaar instorten, zei hij.![]()
Omg! Wat een stunt actie weer zeg..quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 11:55 schreef Dotteke het volgende:
Wel zonde dat alle slagroom weg moet gooienMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
![]()
Ik had voor de gein zogenaamd een deel van de cadeau's van gisteren aan hem aangeboden!
![]()
Ik heb een scheerset gekregen met scheerzeep en een kwast enzo. Ik had het op de trap staan om naar boven te nemen en vroeg hem of hij er wat aan had.
"En bedankt he! Jij vindt mijn baard dus ook al niet mooi?"Geintje!
Natuurlijk geef ik dat niet zomaar weg, en zijn baard staat hem gewoon prima!![]()
![]()
Donders!quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 11:55 schreef Dotteke het volgende:
De hele meute maar door het aanrecht gespoeld, zo jammer weer![]()
![]()
O gelukkig dat dat wel kan en dat het niet op instorten staatquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 12:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij kon metselen, maar dat kan hij dus niet.
Hij wil wel helpen het muurtje af te breken, maar dan moeten we van hout weer iets terug bouwen.
Toen kwam ik met het voorstel om maar trespa tegen de bestaande muur aan te kwakken en wat ventilatiegaten in de huidige muur te boren, en dat vond hij een goede oplossing!
Oh, en het zal heus niet zomaar instorten, zei hij.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Echt he. Het ergste vind ik dat ik het weg kon gooien. Nu ff snel nieuwe halen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 12:01 schreef mascara-klodder het volgende:
Nooit bij Dotteke slagroom nemenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Iemand is hier bezig met de bladblazer. Alleen maakt dat ding een irritant geluid
Iddquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 12:05 schreef Lovely het volgende:
Iemand is hier bezig met d3 bladblazer. Alleen maakt dat ding ern irritant geluidWerewolf
Iedereen lacht mij zo een beetje uit dat ik in Brabant ben gaan wonenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 12:05 schreef Lovely het volgende:
Iemand is hier bezig met d3 bladblazer. Alleen maakt dat ding ern irritant geluid![]()
![]()
Want?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 12:09 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Iedereen lacht mij zo een beetje uit dat ik in Brabant ben gaan wonen
Dit klinkt alsof ik aan het koken ben.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 11:55 schreef Dotteke het volgende:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
En waarom dan verhuist?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 12:12 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik woonde in Delft op toplocatie.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 11:55 schreef Dotteke het volgende:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Goeie slinger!quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Zo dat is niet niks zeg jemigquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 12:16 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ex die veroordeeld is voor 6 zware mishandelingen naar mij toe
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 12:16 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ex die veroordeeld is voor 6 zware mishandelingen naar mij toeKolere zeg...
![]()
gewoon lekker op 26 oktober met de bolkondeur open achter je pc zitten.![]()
Ok, wel een warme hoodie aan maar toch
Biem!quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 12:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ok, wel een warme hoodie aan maar toch'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ja dit weer is echt heerlijk..quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 12:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ok, wel een warme hoodie aan maar toch
We boffen maar met dit weerMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Binnenkort ook bij jou een slinger thuis.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 12:16 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ex die veroordeeld is voor 6 zware mishandelingen naar mij toeOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Wordt nog veel beter want straks naar voetbal en borrelen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 12:19 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Hey hallotjes 👋
Prima dag zo voor jou
Nog leuker! En met lekker weer. Hou jezelf heelquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 12:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wordt nog veel beter want straks naar voetbal en borrelen.
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Waarom maakt iedereen toch dit soort opmerkingen als ik zeg dat ik ga borrelen?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 12:21 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nog leuker! En met lekker weer. Hou jezelf heel
Zonder voetbal is nog leuker hoor.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 12:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wordt nog veel beter want straks naar voetbal en borrelen.
Goedbedoeld niet bemoeiendquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 12:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waarom maakt iedereen toch dit soort opmerkingen als ik zeg dat ik ga borrelen?
Zo van ja het kan wel eens uit de hand lopen
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Omdat ik je in korte tijd al 2x heb zien zeggen dat je niet teveel moet drinken. En ik kom hier nog niet zo lang.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 12:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waarom maakt iedereen toch dit soort opmerkingen als ik zeg dat ik ga borrelen?
I know, I knowquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 12:23 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Goedbedoeld niet bemoeiend
Zo van ja het kan wel eens uit de hand lopen
Tis maar goed dat het anoniem is, zo'n forumquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 12:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Omdat ik je in korte tijd al 2x heb zien zeggen dat je niet teveel moet drinken. En ik kom hier nog niet zo lang.
Wat is een slinger nu weer.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 12:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Binnenkort ook bij jou een slinger thuis.![]()
Alcoholic anonymous?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 12:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
I know, I know
[..]
Tis maar goed dat het anoniem is, zo'n forum
Je weet toch wel wat een slinger is?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 12:25 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wat is een slinger nu weer.Maar zie de foto van ToT.
Overkomt jou dit soort dingen ook.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 12:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof ik aan het koken ben.
Heb het eigenlijk nog nooit gehad. Moet er stiemem wel een beetje om lachenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En je proefde het nietquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat een weertje he.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 12:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ok, wel een warme hoodie aan maar toch![]()
![]()
Het zou me makkelijk kunnen overkomen iigquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 12:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Overkomt jou dit soort dingen ook.
Heb het eigenlijk nog nooit gehad. Moet er stiemem wel een beetje om lachen
Dat gaat een gezellig boel worden dusquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 12:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wordt nog veel beter want straks naar voetbal en borrelen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:![]()
Ik snap er echt nog niets van.
Jammer dat ik een halve liter weg kon gooienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 12:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het zou me makkelijk kunnen overkomen iig![]()
Stuntelkampioen was ik ffkes
Gewoon opdrinken.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 12:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Ik snap er echt nog niets van.
Jammer dat ik een halve liter weg kon gooien![]()
Was gekloptquote:
Opslurpen/eten/dingesen dan?quote:
Nee maar niet gedaan je zou maar zo stuk schil in je slokdarm krijgen, lijkt mij geen pretjequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
![]()
Dat gaat vast wel oke, maar de volgende ochtend wordt geen pretje.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee maar niet gedaan je zou maar zo stuk schil in je slokdarm krijgen, lijkt mij geen pretje
Dacht dat je terug wilde met je oude account?Hey Assiequote:
OOk datquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat gaat vast wel oke, maar de volgende ochtend wordt geen pretje.
💩quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat gaat vast wel oke, maar de volgende ochtend wordt geen pretje.
🥔
Werewolf
Das pech nog steeds is corona niet wegWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Alleen de C betekent dat de test negatief is, want C is de controlelijn.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:15 schreef Dotteke het volgende:
Das pech nog steeds is corona niet weg
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:15 schreef Dotteke het volgende:
Das pech nog steeds is corona niet weg![]()
Ik heb het niet gehad. Mijn zus 2 keer en afgezien.Werewolf
Volgens mij is de bovenste lijn toch corona, weet het niet eens meerquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Alleen de C betekent dat de test negatief is, want C is de controlelijn.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik een keer en gelijk goed, in juni dit jaarquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:16 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]![]()
Ik heb het niet gehad. Mijn zus 2 keer en afgezien.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Alleen de C betekent dat de test negatief is, want C is de controlelijn.
Weet ik.quote:![]()
Paar weken terug nog eentje gedaan dus ik wist het nog.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
A zo en was hij bij jou ook negatief?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Weet ik.![]()
Paar weken terug nog eentje gedaan dus ik wist het nog.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja weet ik nog. Hoe gaat het verder met je?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik een keer en gelijk goed, in juni dit jaarWerewolf
Ja gaat wel, op wat kleineongmakken van het leven naquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:22 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ja weet ik nog. Hoe gaat het verder met je?![]()
En met jou?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja was zowaar een normale verkoudheid, die betaat ook nog.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A zo en was hij bij jou ook negatief?
Je gelooft het niet hequote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja was zowaar een normale verkoudheid, die betaat ook nog.![]()
Ik ga volgende week weer een corona prik halenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Netjes, volgende maand 5000quote:
quote:
Of even goed scoren nog de komende 5 dagen.quote:
Hoi Dot!quote:
Het staat genoteerd hoor!
"- geen slagroom eten bij Dot"
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Of bij mannelijke fokkers. Nou ja, of dat moet je ding zijn natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hoi Dot!
"- geen slagroom eten bij Dot"
Denk niet dat dat nog gaat lukken, dan moet je wel heel erg je best doenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Of even goed scoren nog de komende 5 dagen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Of bij mannelijke fokkers. Nou ja, of dat moet je ding zijn natuurlijk.ik weet niet precies wat voor slagroom jij bedoelt
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hoi Dot!
"- geen slagroom eten bij Dot"De slagroom is weg ik heb nieuwe verse geklopt zonder ei
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]De slagroom is weg ik heb nieuwe verse geklopt zonder ei
smaakt nu veel meer naar slagroom he
Werewolf
Bwah goed eigenlijk. Weekje vakantiequote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja gaat wel, op wat kleineongmakken van het leven na![]()
En met jou?
Werewolf
Ik proefde er helemaal niets van dat er een ei door zatquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:34 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]smaakt nu veel meer naar slagroom he
Ah lekker, dan zou ik wel een stukje appelcake met slagroom lusten!quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]De slagroom is weg ik heb nieuwe verse geklopt zonder ei
Dat weet een braaf meisje zoals jij niet natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]ik weet niet precies wat voor slagroom jij bedoelt
![]()
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat weet een braaf meisje zoals jij niet natuurlijk.![]()
ik gedraag me netjes!
O lekker, ga je nog wat doen?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:35 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Bwah goed eigenlijk. Weekje vakantieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat mag, het smaakt overheerlijkquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah lekker, dan zou ik wel een stukje appelcake met slagroom lusten!
Maar krijg zo bezoek, 6 man dan is hij zo op
Jammer dat je in de airfryer niet zo grote cake of taart kan makenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Leuk, tijd voor jezelf. Lekker genieten van je vrije weekquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:42 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Uitrusten en misschien shoppen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet geklikt
Ah ja, dan blijf ik maar thuisquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat mag, het smaakt overheerlijk
Maar krijg zo bezoek, 6 man dan is hij zo op
Jammer dat je in de airfryer niet zo grote cake of taart kan makenGeniet ervan!
Alweerquote:
Oh haiI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ga ik hout halen om een bordenrek te maken?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Of ga ik klusjes die hier nog liggen doen?Trotste mama van Ambar
Koffie
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Bondage heeft besloten dat hij niet meer terugkomt op FOK!. Vanaf 1-12-2024 wordt er niet meer geindexeerd en zal Monitor de stats niet meer posten.Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 26-10-2024 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. aeque / 4007 / +126 / +54 / 5116 / 6001
2. JustinK / 1532 / +0 / +0 / 5653 / 6357
3. KillemWieft / 1020 / +43 / +62 / 740 / 1162
4. Lovely / 999 / +52 / +30 / 3721 / 4360
5. AardappelSchotel / 862 / +59 / +11 / 3453 / 4078
6. devzero / 860 / +44 / +18 / 840 / 1117
7. Sally / 631 / +14 / +0 / 527 / 731
8. ieniminimuis / 603 / +11 / +0 / 1890 / 2191
9. mascara-klodder / 529 / +14 / +18 / 834 / 1059
10. MizzezAmy / 528 / +19 / +23 / 2338 / 2714
11. hemarookworst / 525 / +13 / +0 / 1279 / 1588
12. Pinnenmutske / 517 / +48 / +26 / 1208 / 1534
13. mario390 / 511 / +18 / +39 / 284 / 434
14. ToT / 491 / +74 / +11 / 2529 / 2765
15. loveyoulongtime / 468 / +12 / +29 / 1663 / 1920
16. Kissingbird / 377 / +19 / +4 / 2063 / 2353
17. sp3c / 286 / +18 / +0 / 577 / 698
18. gebrokenglas / 276 / +12 / +7 / 1212 / 1395
19. kree / 244 / +92 / +0 / 759 / 915
20. Grrrrrrrr / 212 / +4 / +6 / 319 / 389SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Monitor
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Dat dus.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 14:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dan kun je misschien beter geen dutjes doenWerewolf
![]()
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
![]()
AllemaalThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Homijn!! Puntjes!!Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Vaz tot de assThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
HiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Eminem wat heb je gedaan
R.I.P DTS.![]()
Praten op die ralley van die woke mevrouw.
R.I.P DTS.![]()
Huh?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 15:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Praten op die ralley van die woke mevrouw.
♡♡♡♡![]()
Wel als het weer het herhaaldelijke vermoeiende geneuzel is.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Eminem ging praten op van die verkiezingen dingen van die enge mevrouw harris.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nice, lekker bezig.quote:
Als echte stan sinds de jaren 90 is dat toch een beetje pijnlijk.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je bent wel een beetje delulu als je dacht dat Eminem voor Trump wasquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 15:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als echte stan sinds de jaren 90 is dat toch een beetje pijnlijk.Trotste mama van Ambar
Als het dat maar is. Ik dacht aan iets heel erg. Drugs ofzo.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 15:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Eminem ging praten op van die verkiezingen dingen van die enge mevrouw harris.Werewolf
Ik had eigenlijk "gepaste reactiequote:Op zaterdag 26 oktober 2024 15:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Wel als het weer het herhaaldelijke vermoeiende geneuzel is." moeten posten. Ik ben het met je eens
![]()
Hij was vroeger ook tegen bush dat weet ik nog wel maar nu echt zo een speech gaan houden voor die enge woke mevrouw is wel weer wat anders.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 15:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje delulu als je dacht dat Eminem voor Trump was
Baal ervan want Netflix en Disney waren in de nieuwere releases net weer een beetje normaal aan het doen straks komt die Harris echt krijg je weer allemaal gay en blackwashing van blanke historische personages en superhelden en deze keer gesubsidieerd.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je bezig houden met verkiezingen die er niet tot toe doen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 15:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Eminem ging praten op van die verkiezingen dingen van die enge mevrouw harris.
Jij kan dan dat![]()
![]()
Dacht ik ook wel hoor.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 15:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk "gepaste reactie" moeten posten. Ik ben het met je eens
Als ik jou was zou ik een lijstje maken van alles wat te woke is en jezelf opsluiten in een donker hol zodat je zeker weet dat je nooit meer in aanraking komt met iets dat woke is.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 15:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij was vroeger ook tegen bush dat weet ik nog wel maar nu echt zo een speech gaan houden voor die enge woke mevrouw is wel weer wat anders.
Baal ervan want Netflix en Disney waren in de nieuwere releases net weer een beetje normaal aan het doen straks komt die Harris echt krijg je weer allemaal gay en blackwashing van blanke historische personages en superhelden en deze keer gesubsidieerd.Trotste mama van Ambar
Na een 4 uur auto rijden kon ik wel wat humor gebruikt. Nog nooit zo hard gelachen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 15:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij was vroeger ook tegen bush dat weet ik nog wel maar nu echt zo een speech gaan houden voor die enge woke mevrouw is wel weer wat anders.
Baal ervan want Netflix en Disney waren in de nieuwere releases net weer een beetje normaal aan het doen straks komt die Harris echt krijg je weer allemaal gay en blackwashing van blanke historische personages en superhelden en deze keer gesubsidieerd.![]()
Krijg je straks Batman gespeeld door Whoopi Goldberg in een rolstoel enzo.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat het er niet toe doet ben ik niet helemaal met je eens.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 15:42 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Je bezig houden met verkiezingen die er niet tot toe doen.
Jij kan dan datWe kunnen er weinig aan doen, dat wel.
Vanaf 2026 de nieuwe Harry Potter serie op hbo gaat ook verschrikkelijk worden.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 15:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik een lijstje maken van alles wat te woke is en jezelf opsluiten in een donker hol zodat je zeker weet dat je nooit meer in aanraking komt met iets dat woke is.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Muisquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 15:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik een lijstje maken van alles wat te woke is en jezelf opsluiten in een donker hol zodat je zeker weet dat je nooit meer in aanraking komt met iets dat woke is.![]()
![]()
Hetquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 15:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vanaf 2026 de nieuwe Harry Potter serie op hbo gaat ook verschrikkelijk worden.
boeit
mij
geen
reetTrotste mama van Ambar
Maar is toch erg.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Het doet er hier in ons veilige landje niks aan toe.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 15:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat het er niet toe doet ben ik niet helemaal met je eens.We kunnen er weinig aan doen, dat wel.
![]()
Ohja ontzettend. De wereld vergaatquote:Trotste mama van Ambar
Mwoah de gezellige evangelische waarden waaien helaas wel deze kant op.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 15:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Het doet er hier in ons veilige landje niks aan toe.Trotste mama van Ambar
Het verbaast me nog steeds dat sommige mensen hier in de VS de grootste onzin van hun favoriete podcast geloven en denken dat "feiten" verdraaid zijn door de "deep state". Maar dat er mensen in Nederland zijn die die onzin geloven, gaat me echt boven mijn pet.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 15:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat het er niet toe doet ben ik niet helemaal met je eens.We kunnen er weinig aan doen, dat wel.
![]()
Geen idee waar je het over hebt.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 15:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mwoah de gezellige evangelische waarden waaien helaas wel deze kant op.![]()
Die willen gewoon lekker tegendraads zijn.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 15:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Het verbaast me nog steeds dat sommige mensen hier in de VS de grootste onzin van hun favoriete podcast geloven en denken dat "feiten" verdraaid zijn door de "deep state". Maar dat er mensen in Nederland zijn die die onzin geloven, gaat me echt boven mijn pet.![]()
De binnenlandse politiek niet, maar een andere president en vooral andere partij, betekent ook een ander buitenlandbeleid. Bij een groot en invloedrijk land als de VS heeft dat gevolgen voor de hele wereld.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 15:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Het doet er hier in ons veilige landje niks aan toe.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Een van de problemen in Florida is dat er gewoon geen goede democratische kandidaten zijn.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 15:48 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Zullen we emigreren naar Florida?![]()
Zo was het ook altijd. Maar het lijkt wel alsof corona ook hersenen heeft aangetast en sindsdien is het hek van de dam.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 15:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Het verbaast me nog steeds dat sommige mensen hier in de VS de grootste onzin van hun favoriete podcast geloven en denken dat "feiten" verdraaid zijn door de "deep state". Maar dat er mensen in Nederland zijn die die onzin geloven, gaat me echt boven mijn pet.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Corona was toch een hoax bedacht door de linkse media?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 15:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Zo was het ook altijd. Maar het lijkt wel alsof corona ook hersenen heeft aangetast en sindsdien is het hek van de dam.![]()
Het grootste probleem van Florida is toch wel dat het Florida is.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 15:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Een van de problemen in Florida is dat er gewoon geen goede democratische kandidaten zijn.![]()
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 15:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Het grootste probleem van Florida is toch wel dat het Florida is.![]()
![]()
![]()
Bewust ingekocht virus wat gemaakt is in een lab in Wuhan om de wereldbevolking te onderdrukken.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 15:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Corona was toch een hoax bedacht door de linkse media?
Mij zullen ze er nooit onder krijgen!
* aeque pakt alu hoedje, Qanon stickers, hooivork en fakkel en klimt op de zelfs gemaakte barricadeOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Tijd dat we opstaan tegen "allemaal gay en blackwashing van blanke historische personages en superhelden en deze keer gesubsidieerd"quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 15:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Bewust ingekocht virus wat gemaakt is in een lab in Wuhan om de wereldbevolking te onderdrukken.
* aeque pakt alu hoedje, Qanon stickers, hooivork en fakkel en klimt op de zelfs gemaakte barricade![]()
Ohjeequote:Op zaterdag 26 oktober 2024 15:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Bewust ingekocht virus wat gemaakt is in een lab in Wuhan om de wereldbevolking te onderdrukken.
* aeque pakt alu hoedje, Qanon stickers, hooivork en fakkel en klimt op de zelfs gemaakte barricade♡♡♡♡![]()
Als je dan een conspiracy theorie bedenkt, doe het dan goed
Trotste mama van Ambar
Het is nog nieuw voor me.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 15:59 schreef ieniminimuis het volgende:
De aarde is plat? Hahaha tuurlijk
Rond? Nog meer belachelijkTrotste mama van Ambar
Ovaal toch?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 16:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Rond? Nog meer belachelijkOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Oew ik weet het!quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 15:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Een oeroud alien ras heeft ons gemaakt door 1 van hen een zwart goedje te laten drinken waarna hij in water uit elkaar viel en zo ons DNA vormde, en vele jaren later waren ze enorm teleurgesteld in hoe we ons ontwikkeld hebben en ze hebben vervolgens een ruimteschip met het corona-virus op ons af gestuurd om ons te vernietigen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is wel al de tweede derde keer dit jaar dat jeugdhelden uit de jaren 90 en 2000 gekke dingen doet. Eerder al Linkin Park die Chester vervangt met een krijsende hysterische heks. Akira Toriyama die met dragonball Deima komt ipv van verder gaan met Super nu Eminem en dan laat ik voetbal held Van Persie er nog buiten die als coach heel naïef begonnen is als coach van Heerenveen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 16:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Oew ik weet het!
Een oeroud alien ras heeft ons gemaakt door 1 van hen een zwart goedje te laten drinken waarna hij in water uit elkaar viel en zo ons DNA vormde, en vele jaren later waren ze enorm teleurgesteld in hoe we ons ontwikkeld hebben en ze hebben vervolgens een ruimteschip met het corona-virus op ons af gestuurd om ons te vernietigen!Ik moest al denken aan die pre-alien film.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wist de titel alleen niet meer.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 16:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het is wel al de tweede derde keer dit jaar dat jeugdhelden uit de jaren 90 en 2000 gekke dingen doet. Eerder al Linkin Park die Chester vervangt met een krijsende hysterische heks. Akira Toriyama die met dragonball Deima komt ipv van verder gaan met Super nu Eminem en dan laat ik voetbal held Van Persie er nog buiten die als coach heel naïef begonnen is als coach van Heerenveen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 15:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik een lijstje maken van alles wat te woke is en jezelf opsluiten in een donker hol zodat je zeker weet dat je nooit meer in aanraking komt met iets dat woke is.Trotste mama van Ambar
Prometheus.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 16:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik moest al denken aan die pre-alien film.Wist de titel alleen niet meer.
Zie ik ook alleen maar in de naam van dat gifje!
![]()
![]()
En lenzen zijn rond, daarom lijkt het rond vanuit de ruimteTrotste mama van Ambar
[..]
Oew ik weet het!
Een oeroud alien ras heeft ons gemaakt door 1 van hen een zwart goedje te laten drinken waarna hij in water uit elkaar viel en zo ons DNA vormde, en vele jaren later waren ze enorm teleurgesteld in hoe we ons ontwikkeld hebben en ze hebben vervolgens een ruimteschip met het corona-virus op ons af gestuurd om ons te vernietigen!Welke film is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡♡♡♡![]()
Er bestaan dus 6 verschillende versies van de aarde
Trotste mama van Ambar
En dan hebben we het al niet meer over x-men 97 die na twintig jaar terugkomen en opeens een non binair personage binnen het team heeft.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En niet weten dat de Russen een veel gevaarlijkere supervirus ontwikkeld hebben, waar het coronavaccin eigenlijk voor wasquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 16:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Rond? Nog meer belachelijk![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 16:03 schreef ieniminimuis het volgende:
En lenzen zijn rond, daarom lijkt het rond vanuit de ruimte![]()
![]()
Ik moet zeggen, wel humor zo op de zaterdagmiddag.
De russen zijn soberso niet te vertrouwen. Dat hele volk is een groot complotquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 16:04 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
En niet weten dat de Russen een veel gevaarlijkere supervirus ontwikkeld hebben, waar het coronavaccin eigenlijk voor wasTrotste mama van Ambar
Prometheus.quote:
Op een paar volslagen achterlijke momenten na vond ik hem lang niet zo slecht als dat critici 'm afschilderen.![]()
[..]
Oew ik weet het!
Een oeroud alien ras heeft ons gemaakt door 1 van hen een zwart goedje te laten drinken waarna hij in water uit elkaar viel en zo ons DNA vormde, en vele jaren later waren ze enorm teleurgesteld in hoe we ons ontwikkeld hebben en ze hebben vervolgens een ruimteschip met het corona-virus op ons af gestuurd om ons te vernietigen!Mede Alien-fanaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Volgens mij hebben die Russen er zelfs vier gemaakt!quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 16:04 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
En niet weten dat de Russen een veel gevaarlijkere supervirus ontwikkeld hebben, waar het coronavaccin eigenlijk voor was![]()
![]()
Misschien omdat het gewoon normale mensen zijn, ipv superhelden die jij op een voetstuk plaatst en blind probeert te vereren.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 16:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het is wel al de tweede derde keer dit jaar dat jeugdhelden uit de jaren 90 en 2000 gekke dingen doet. Eerder al Linkin Park die Chester vervangt met een krijsende hysterische heks. Akira Toriyama die met dragonball Deima komt ipv van verder gaan met Super nu Eminem en dan laat ik voetbal held Van Persie er nog buiten die als coach heel naïef begonnen is als coach van Heerenveen.![]()
Die opvolger van Prometheus heb ik ook nog gezien, maar daarna niets meer.quote:
Alien vs Predator vond ik ook best tof, veel critici vinden die ook ruk.![]()
Ik ben één van de weinigen die hem goed vondquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 16:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Prometheus.Zie ik ook alleen maar in de naam van dat gifje!
![]()
![]()
En het vaccin biedt uiteindelijk bescherming tegen de aliens. Allen anti-vaccin mensen, gaan eraan. Natuurlijke selectie. Aliens houden niet van domme mensen.Trotste mama van Ambar
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 16:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij hebben die Russen er zelfs vier gemaakt!
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ohneequote:Op zaterdag 26 oktober 2024 16:04 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
En niet weten dat de Russen een veel gevaarlijkere supervirus ontwikkeld hebben, waar het coronavaccin eigenlijk voor was
♡♡♡♡![]()
Ik ben wel blij dat ik mijn jongere jaren heb beleefd in een wereld die nog relatief normaal was
. Uitgaan was nog financieel te doen en je wist tenminste zeker dat waar je tegen aan schuurde en een natte vingen haalde in de club op “turn me on” of Gasolina ook echt een vrouw was.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Romulus kijkt ook wel lekker wegquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 16:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Die opvolger van Prometheus heb ik ook nog gezien, maar daarna niets meer.
Alien vs Predator vond ik ook best tof, veel critici vinden die ook ruk.![]()
Ik vind echt wel dat er een aantal slechte momenten in zitten, maar in het algemeen vond ik hem echt wel goed.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 16:06 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik ben één van de weinigen die hem goed vond
Dat stukje wat die alien op het laatst tegen hen zegt voordat hij in de aanval gaat, weet je wat hij zei?(Heb ik onlangs eindelijk uitgevonden, maar ik had al wel zo'n vermoeden.)
![]()
Je bent dus nooit in Baja Beach Club geweest?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 16:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ben wel blij dat ik mijn jongere jaren heb beleefd in een wereld die nog relatief normaal was
. Uitgaan was nog financieel te doen en je wist tenminste zeker dat waar je tegen aan schuurde en een natte vingen haalde in de club op “turn me on” of Gasolina ook echt een vrouw was.![]()
Echt?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 16:07 schreef ieniminimuis het volgende:
En het vaccin biedt uiteindelijk bescherming tegen de aliens. Allen anti-vaccin mensen, gaan eraan. Natuurlijke selectie. Aliens houden niet van domme mensen.
♡♡♡♡![]()
Roken werd nog overal geaccepteerdquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 16:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
. Uitgaan was nog financieel te doen en je wist tenminste zeker dat waar je tegen aan schuurde en een natte vingen haalde in de club op “turn me on” of Gasolina ook echt een vrouw was.![]()
![]()
Er is niemand die Chester kan vervangen qua zang en performance, dus geen enkele keuze maakt de band weer 'zoals vroeger'.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 16:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het is wel al de tweede derde keer dit jaar dat jeugdhelden uit de jaren 90 en 2000 gekke dingen doet. Eerder al Linkin Park die Chester vervangt met een krijsende hysterische heks. Akira Toriyama die met dragonball Deima komt ipv van verder gaan met Super nu Eminem en dan laat ik voetbal held Van Persie er nog buiten die als coach heel naïef begonnen is als coach van Heerenveen.![]()
Die wordt volgens mij nog erger afgekraakt dan die vorige films, maar ik heb wel het idee dat ik hem ook wel leuk zal vinden.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 16:08 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Romulus kijkt ook wel lekker weg![]()
![]()
Wij vrouwen zijn stiekem allemaal omgebouwde mannen om het leven van anti-woke mannen helemaal naar de tering te helpen
Trotste mama van Ambar
'Wat heeft hij gedaan dat hij meer tijd verdient?' ofzoiets?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 16:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vind echt wel dat er een aantal slechte momenten in zitten, maar in het algemeen vond ik hem echt wel goed.
Dat stukje wat die alien op het laatst tegen hen zegt voordat hij in de aanval gaat, weet je wat hij zei?(Heb ik onlangs eindelijk uitgevonden, maar ik had al wel zo'n vermoeden.)
![]()
Nee hoor, valt wel mee met afgekraakt worden. Er zitten wel een paar momenten in dat je denkt van... ja ok... maar verder is ie wel okquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 16:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Die wordt volgens mij nog erger afgekraakt dan die vorige films, maar ik heb wel het idee dat ik hem ook wel leuk zal vinden.![]()
Nee!quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 16:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
'Wat heeft hij gedaan dat hij meer tijd verdient?' ofzoiets?
"De mensheid is veel te wreed geworden, dus 2000 jaar geleden hebben we iemand van ons naar jullie gestuurd om jullie op het juiste pad te krijgen, en wat hebben jullie met hem gedaan? Aan een kruis genageld!!!"![]()
Ook een complot om dikke mensen dood te hebbenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 16:10 schreef maily het volgende:
De poep-bacterie bij de Mac is het volgende levensbedreigende.
Trotste mama van Ambar
Heerlijk nu ruik je overal zweet en drank.quote:True dat hoeft ook niet maar deze hoe ze oudere nummers bracht en begon te krijsen is niet mooi.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 16:09 schreef Shii het volgende:
[..]
Er is niemand die Chester kan vervangen qua zang en performance, dus geen enkele keuze maakt de band weer 'zoals vroeger'.
Helemaal omdat Chester meester was in de balans daarin die bleef gevoelig zingen hoe hard ook.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh ja in 1 Amerikaanse vestiging he?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 16:10 schreef maily het volgende:
De poep-bacterie bij de Mac is het volgende levensbedreigende.![]()
Zal een puisterige stagiair zeker z'n poten niet gewassen hebben na stevig een potje te hebben zitten kleien.![]()
Anti-woke is een onzin term. Net als cis-man of -vrouw. Gewoon man of vrouw.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 16:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Wij vrouwen zijn stiekem allemaal omgebouwde mannen om het leven van anti-woke mannen helemaal naar de tering te helpen
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 16:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ook een complot om dikke mensen dood te hebben![]()
![]()
Ah, ja dat de zin die in het script staat, maar die hebben ze volgens mij niet in de film gebruikt? Ik moet hem maar eens opnieuw bekijken.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 16:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee!
"De mensheid is veel te wreed geworden, dus 2000 jaar geleden hebben we iemand van ons naar jullie gestuurd om jullie op het juiste pad te krijgen, en wat hebben jullie met hem gedaan? Aan een kruis genageld!!!"![]()
Retteketet!quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 16:12 schreef ToT het volgende:
Zal een puisterige stagiair zeker z'n poten niet gewassen hebben na stevig een potje te hebben zitten kleien.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Schijnt van wel, maar het wordt niet vertaald.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 16:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ah, ja dat de zin die in het script staat, maar die hebben ze volgens mij niet in de film gebruikt? Ik moet hem maar eens opnieuw bekijken.![]()
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 16:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ook een complot om dikke mensen dood te hebben![]()
Alleen in de VS
Smile, it's free therapy.![]()
https://www.ad.nl/buitenl(...)erikaanse%20McDonald's,meldt%20de%20Amerikaanse%20gezondheidsdienst%20CDC.quote:
Inmiddels verspreid over tig staten.![]()
![]()
Volgens mij zijn er besmettingen in 13 staten nu, die heeft wel een goed potje zitten kleienquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 16:12 schreef ToT het volgende:
Zal een puisterige stagiair zeker z'n poten niet gewassen hebben na stevig een potje te hebben zitten kleien.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 26-10-2024 16:14:54 ]![]()
De wereld wordt ook geleid door allemaal volgelingen van Karl Marx en gooien er af en toe gewoon rare dingen in om bepaalde mensen het leven zuur te maken. Puur als vermaak.Trotste mama van Ambar
Eigenlijk zou Ryan Reynolds zich verkiesbaar moeten stellen na het redden van de mcu misschien nu Amerika reden van die onzin.
Die heeft er ook persoonlijk voor gezorgd dat alle scenes met she Hulk eruit geknipt zijn.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 16:14 schreef maily het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/buitenl(...)erikaanse%20McDonald's,meldt%20de%20Amerikaanse%20gezondheidsdienst%20CDC.
Inmiddels verspreid over tig staten.!
![]()
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 16:14 schreef maily het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/buitenl(...)erikaanse%20McDonald's,meldt%20de%20Amerikaanse%20gezondheidsdienst%20CDC.
Inmiddels verspreid over tig staten.alle white and black trash gaat eraan
![]()
![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Klopt ja, en terecht!quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 16:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Eigenlijk zou Ryan Reynolds zich verkiesbaar moeten stellen na het redden van de mcu misschien nu Amerika reden van die onzin.
Die heeft er ook persoonlijk voor gezorgd dat alle scenes met she Hulk eruit geknipt zijn.![]()
![]()
Ik heb haar alleen nog maar de nieuwe nummers horen zingen. Ik vind het heel goed!quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 16:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heerlijk nu ruik je overal zweet en drank.
[..]
True dat hoeft ook niet maar deze hoe ze oudere nummers bracht en begon te krijsen is niet mooi.
Helemaal omdat Chester meester was in de balans daarin die bleef gevoelig zingen hoe hard ook.![]()
![]()
Pas je op? Ryan kan mss ook wel een woke democraat zijnquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 16:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die heeft er ook persoonlijk voor gezorgd dat alle scenes met she Hulk eruit geknipt zijn.Trotste mama van Ambar
Ow ik vond het bar slecht.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 16:15 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb haar alleen nog maar de nieuwe nummers horen zingen. Ik vind het heel goed!
Smile, it's free therapy.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: