SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat het nooit verloren mag gaan!
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
oeh.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:38 schreef ToT het volgende:
[..]Iedereen genadeloos hard achterlangs de moeder bolken....ZONDER SPUUG!!!
![]()
Die ToT toch.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
"Je kan klagen wat je wil, maar zelfs car glass kan jouw sterretje niet meer repareren na vanavond|quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:38 schreef ToT het volgende:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:38 schreef ToT het volgende:
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
PanneThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
"Je kan klagen wat je wil, maar zelfs car glass kan jouw sterretje niet meer repareren na vanavond|!!!
Dit klinkt alsof het een enorm populaire uitspraak is, maar ik kende hem nog niet!![]()
![]()
Het sterretje wordt een ster.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
"Je kan klagen wat je wil, maar zelfs car glass kan jouw sterretje niet meer repareren na vanavond|Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Supernovaquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het sterretje wordt een ster.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Die past zelfs niet meer in Oh Oh Cherso!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het sterretje wordt een ster.![]()
![]()
Het sterretje wordt een rondjequote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ga maar een rondje lopen.quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Dit is wel duidelijk. Scheelt je dingen afvragen (ok, ik zou me afvragen of die andere lui weg kunnenquote:)
I'm surrounded by morons!
Nee, dat ga ik ook niet doen, weet wat het is, hoef geen beeldmateriaal te zienquote:
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Het valt mee hoorquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik zal jou eens een rondje gevenquote:
Kw!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:48 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Kan wel. Als je het vaak en lekker harddoet.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
.
[ Bericht 99% gewijzigd door gebrokenglas op 25-10-2024 23:54:06 ]Autocorrect
(zelfst. naamw.)
4 margarita…quote:I'm surrounded by morons!
quote:Dat is iets wat woke gekkies in NWS hebben verzonnen om hip en stoer mee te doen ofzoquote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Geeneens bnw?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Dat is iets wat woke gekkies in NWS hebben verzonnen om hip en stoer mee te doen ofzoI'm surrounded by morons!
quote:
Die zijn zo verheven boven alles en iedereen. Die staan ver boven dat soort banale dingenquote:![]()
Dansschoenen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:52 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik weer nieteens welke schoenen
F5 drukkenquote:I'm surrounded by morons!
Ik zou maar thuis blijvenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:52 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik weer nieteens welke schoenenIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
De aarde is plat als een reptilianmaan van de rothschilds!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die zijn zo verheven boven alles en iedereen. Die staan ver boven dat soort banale dingen![]()
Converse natuurlijk!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:52 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik weer nieteens welke schoenenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik weet niet waar die zich vandaag de dag nog mee bezig houden, maar het is in ieder geval niet Bayer, Monsato, de Codex Allimentarius, de Bilderberg groep, de Georgia Guidestones, Bigpharma, aliens of nazi's op de maan, joden die overal een vinger in de pap hebben waaronder de Rothschilds, green ducks, moose gas enz.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die zijn zo verheven boven alles en iedereen. Die staan ver boven dat soort banale dingen![]()
![]()
Ja, kut met peren!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
De aarde is plat als een reptilianmaan van de rothschilds!![]()
![]()
ho ho, nee nee dat hoeft nietquote:![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Die ken ik alleen van de wijn. Met de bijzondere etiketten.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
De aarde is plat als een reptilianmaan van de rothschilds!Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ho ho, nee nee dat hoeft niet![]()
Ik ken de etiketten niet.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Die ken ik alleen van de wijn. Met de bijzondere etiketten.I'm surrounded by morons!
Tijd voor tegenbolkjes dus.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik moet zeggenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:59 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik dacht zoiets.
[ afbeelding ]
Deze duurt tot half 2
Zo’n apparaat zou handig zijn
* gebrokenglas jaagt Greys woestboos de gordijnen in door de tv uit te drukken en de afstandsbediening kwijt te maken.![]()
Geen F1 meer
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ohquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Je moet ook niet overal etiketten op plakken!![]()
Heb vanavond 6 wasmanden gemerkt.
En mijn plant heet Robert, al jaren, die heeft uiteraard een etiket met ‘Robert’ op zijn pot.I'm surrounded by morons!
Het Nederlandse neefje van Jeremy Clarkson's coureur is hier niet blij mee!quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:01 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas jaagt Greys woestboos de gordijnen in door de tv uit te drukken en de afstandsbediening kwijt te maken.![]()
Geen F1 meer![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh![]()
Heb vanavond 6 wasmanden gemerkt.
En mijn plant heet Robert, al jaren, die heeft uiteraard een etiket met ‘Robert’ op zijn pot.Tha fuque?
![]()
![]()
Die wordt ook woestboos, ik weet het.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Het Nederlandse neefje van Jeremy Clarkson's coureur is hier niet blij mee!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Mn vader heeft een aantal jaar geleden wat oude flessen via marktplaats verkocht, omdat hij de wijn toch niet meer kon drinken en de kelder wilde opruimen. Brachten inderdaad wel een paar honderd euro op.quote:Een van de meest opvallende kenmerken van de Mouton Rothschild-etiketten is dat ze vaak zijn ontworpen door enkele van de meest gevierde kunstenaars ter wereld. Kunstenaars zoals Pablo Picasso, Salvador Dalí, Marc Chagall, Jeff Koons en vele anderen hebben hun talenten ingezet om een uniek kunstwerk te creëren dat de wijnfles siertCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
De vorige gieter, geen idee waar die is gebleven, had ‘Roger’ als naam en dus ook als label.I'm surrounded by morons!
Zeker in dit topic!quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die wordt ook woestboos, ik weet het.![]()
![]()
Robert Plant…quote:I'm surrounded by morons!
Rijke tatta!quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[..]
Mn vader heeft een aantal jaar geleden wat oude flessen via marktplaats verkocht, omdat hij de wijn toch niet meer kon drinken en de kelder wilde opruimen. Brachten inderdaad wel een paar honderd euro op.I'm surrounded by morons!
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[..]
Mn vader heeft een aantal jaar geleden wat oude flessen via marktplaats verkocht, omdat hij de wijn toch niet meer kon drinken en de kelder wilde opruimen. Brachten inderdaad wel een paar honderd euro op.Klinkt als een goede deal!
![]()
![]()
Nee ik was daar.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Kom ff bij mij op visite; genoeg luchtvochtigheid om op te snuiven!quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:03 schreef Pinnenmutske het volgende:
Bevochtiger cpap was leeg en daardoor droge neus.
Luie doos
De hygrometer in een keukenkastje stond net op 81%.![]()
Dan nogquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Allemaal uitgegeven aan nieuwe alcohol
Ik plak enkel etiketjes op mezelf met mafkees![]()
![]()
![]()
En op mijn pijlen.
Serieus waar 🏹Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Gheghe, voor een natte neus halen moet je bij ToT zijn, verrassend welquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Kom ff bij mij op visite; genoeg luchtvochtigheid om op te snuiven!
De hygrometer in een keukenkastje stond net op 81%.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gheghe, voor een natte neus halen moet je bij ToT zijn, verrassend wel![]()
![]()
![]()
Wat staat er op de pijlen?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:05 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik plak enkel etiketjes op mezelf met mafkees![]()
![]()
![]()
En op mijn pijlen.
Serieus waar 🏹I'm surrounded by morons!
Heb mobiel in mijn handenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Geen F1 meerThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ToT heeft de koelkast vol Schultenbräu
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Mijn naam. Handig als ze verdwalen tijdens het boogschietenquote:
Werewolf
Amy + Fogelquote:
Ow, daar had ik niet aan gedacht.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ahzo, maar waarom schiet je dan ook mis?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:07 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Mijn naam. Handig als ze verdwalen tijdens het boogschieten
Ja nee @DJMO bevestigde wel dat de lucht hier niet helemaal jofel is, en ik rook net toch ook wel weer de vochtlucht die ik de eerste weken van mijn verblijf hier geroken heb.
Is sowieso echt een dingetje in het centrum hier, maar de lekkende aanbouw hier verergert de boel ook nog eens.![]()
Oh haha, jij dacht aan cupido-pijlen, ik dacht meer aan gemene pijlenquote:
Nu is dit helaas ook niet het meest handige seizoen om vocht uit je huis te krijgen. Koud en nat....quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:07 schreef ToT het volgende:
Ja nee @:djmo bevestigde wel dat de lucht hier niet helemaal jofel is, en ik rook net toch ook wel weer de vochtlucht die ik de eerste weken van mijn verblijf hier geroken heb.
Is sowieso echt een dingetje in het centrum hier, maar de lekkende aanbouw hier verergert de boel ook nog eens.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Deceptiequote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh haha, jij dacht aan cupido-pijlen, ik dacht meer aan gemene pijlen
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:06 schreef gebrokenglas het volgende:
ToT heeft de koelkast vol SchultenbräuBakkes toe, gij! Dat had je niet gezien met het verhuizen he!
Vandaar die kras in de tegel in de gang hier; de koelkast was zwaar door die blikken!![]()
![]()
Dat weet je nooit. Verkeerde instelling van boog of windstootjes.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ahzo, maar waarom schiet je dan ook mis?Werewolf
Flink stoken.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nu is dit helaas ook niet het meest handige seizoen om vocht uit je huis te krijgen. Koud en nat....I'm surrounded by morons!
Het is ook nog geen valentijnsdag, dus mn hoofd is niet bij de liefde. Het is wel bijna Halloweenquote:
Nee weet ikquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nu is dit helaas ook niet het meest handige seizoen om vocht uit je huis te krijgen. Koud en nat....
Werewolf
Nee, die koelkast deur is niet opengeweest.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:08 schreef ToT het volgende:
[..]Bakkes toe, gij! Dat had je niet gezien met het verhuizen he!
Vandaar die kras in de tegel in de gang hier; de koelkast was zwaar door die blikken!
Hij was wel verdacht zwaar. En ik maar denken dat het door vermoeidheid kwam
Ja, een kras in een tegel?Wat zonde. Ik heb niks gezien.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Gewoon anticiperen johquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:09 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Dat weet je nooit. Verkeerde instelling van boog of windstootjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
Ben met Halloweendecoraties bezig nu.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Het is ook nog geen valentijnsdag, dus mn hoofd is niet bij de liefde. Het is wel bijna Halloween
Jawel man, hebben we nog samen naar gekeken!quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, die koelkast deur is niet opengeweest.
Hij was wel verdacht zwaar. En ik maar denken dat het door vermoeidheid kwam
Ja, een kras in een tegel?Wat zonde. Ik heb niks gezien.
Maar óf die kras is met moppen enzo minder opvallend geworden, óf ik heb er een mentale filter voor gekregen!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gewoon anticiperen johOeh kruisboog. Die heb ik nog niet geprobeerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik schiet het liefst outdoor maar in het begin last van windstootjes.
Nu ben ik daarin gegroeid.Werewolf
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:12 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Oeh kruisboog. Die heb ik nog niet geprobeerd.
Ik schiet het liefst outdoor maar in het begin last van windstootjes.
Nu ben ik daarin gegroeid.Na bruine bonen gegeten te hebben heb ik ook wel eens last van windstootjes!
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ben met Halloweendecoraties bezig nu.wat gaat het worden?
Ik doe er niet aan en hoop dat er niet aangebeld wordt.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ik kan het me echt niet meer herinneren. Maar goed er gebeurde ook heel veel die dag.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel man, hebben we nog samen naar gekeken!
Maar óf die kras is met moppen enzo minder opvallend geworden, óf ik heb er een mentale filter voor gekregen!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]wat gaat het worden?
Ik doe er niet aan en hoop dat er niet aangebeld wordt.Mini-ToT heeft een fucking scary en nachtmerrie-opwekkende Halloween-versiering gekregen van jullie!
Als DIT er niet voor zorgt dat hij getraumatiseerd door het leven zal gaan...![]()
![]()
Een grote verrassing als hij weer thuiskomt!quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:16 schreef ToT het volgende:
[..]Mini-ToT heeft een fucking scary en nachtmerrie-opwekkende Halloween-versiering gekregen van jullie!
Als DIT er niet voor zorgt dat hij getraumatiseerd door het leven zal gaan...Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Sowieso!quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik kan het me echt niet meer herinneren. Maar goed er gebeurde ook heel veel die dag.We hebben bergen verzet, man!
![]()
![]()
Sow, hij heeft hier echt genoeg uit te pakken!quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een grote verrassing als hij weer thuiskomt!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]wat gaat het worden?
Ik doe er niet aan en hoop dat er niet aangebeld wordt.
Ja, maar als ik pas op donderdag alles ga maken schiet dat niet op.quote:I'm surrounded by morons!
true truequote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, maar als ik pas op donderdag alles ga maken schiet dat niet op.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Een van de slaapkamerramen, hoerenhuisquote:
Of gewoon gekleurde LED voor de sfeer, kan ook…I'm surrounded by morons!
Zacapa 23
Als ik een colatje wil drinken ga ik niet voor die suikerloze meuk. Maar ja pepsi doet tegenwoordig zelfs zoetstoffen in de normale cola. Dus voor mij geen pepsi meer.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Oh en wat roep ik zoal dan? Wat wel knap is aangezien ik hier net een 5 a 10 minuten ben.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:24 schreef Shii het volgende:
[..]
Tja, beter dan andere dingen roepen die niet waar zijn.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Wowowowow wat is dit, Greys om half 1 nog online?quote:
Ik moet wel.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:24 schreef aeque het volgende:
Als ik een colatje wil drinken ga ik niet voor die suikerloze meuk. Maar ja pepsi doet tegenwoordig zelfs zoetstoffen in de normale cola. Dus voor mij geen pepsi meer.Werewolf
F1quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Wowowowow wat is dit, Greys om half 1 nog online?
Ik zit ook liever aan de coke dan aan de Pep.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Coca Cola > Pepsi cola
Pepsi Zero > Coca cola zeroWait, what?
![]()
Rond en rond en rondquote:I'm surrounded by morons!
VT's kun je toch ook wel terugkijken morgen...? Quali of race snap ik nog, maar vt's... Meh.quote:Ah dan is het wat anders uiteraard.quote:
Deze man weet!quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zit ook liever aan de coke dan aan de Pep.Wait, what?
Op de racebaan......quote:
Echt ja!quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:24 schreef aeque het volgende:
Als ik een colatje wil drinken ga ik niet voor die suikerloze meuk. Maar ja pepsi doet tegenwoordig zelfs zoetstoffen in de normale cola. Dus voor mij geen pepsi meer.
Ik kocht laatst trouwens 2 flessen sinas; eentje met suiker en eentje suikervrij.
Naast elkaar gezet bij de pc hier en ik greep steeds blindelings 1 van beiden tijdens het bolken en lurkte er dan uit.
Elke keer was het super duidelijk voor me wanneer ik de suikervrije weer eens gegrepen had!![]()
![]()
Ik heb overdag wel wat anders te doenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:27 schreef aeque het volgende:
[..]
VT's kun je toch ook wel terugkijken morgen...? Quali of race snap ik nog, maar vt's... Meh.
[..]
Ah dan is het wat anders uiteraard.
Er zit gewoon een vies chemisch nasmaakje aan.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt ja!
Ik kocht laatst trouwens 2 flessen sinas; eentje met suiker en eentje suikervrij.
Naast elkaar gezet bij de pc hier en ik greep steeds blindelings 1 van beiden tijdens het bolken en lurkte er dan uit.
Elke keer was het super duidelijk voor me wanneer ik de suikervrije weer eens gegrepen had!
Een "vergeten kaasje"?quote:
Echt ernstig lekker voor een enkel hapje of zo, maar de rest van dat blok mag zo de groene container in.![]()
@ToT ik wist nergens iets vanWel fijn dat je alles leuk vond
Hulde aan de dames die het georganiseerd hebben voor je
![]()
Vond het wel grappig in DM niks te zeggen terwijl ik wist dat dit ging komen en het je een beetje zou emotionerenHet is je gegund man!
Maar jou kennende lees je dit morgen toch pas.Lach met een schone bips![]()
Dit!quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Er zit gewoon een vies chemisch nasmaakje aan.![]()
Ah ja en getrouwd natuurlijk. Dus nachtenlang dampende seks zit er dan ook niet meer in. Dan maar F1 kijken.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb overdag wel wat anders te doen
het is ook totaal niet te snijden of schaven.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Een "vergeten kaasje"?
Echt ernstig lekker voor een enkel hapje of zo, maar de rest van dat blok mag zo de groene container in.
ik dacht, ik neem wat kaas
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Kut, is het al weer zo laat?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
@:ToT ik wist nergens iets vanWel fijn dat je alles leuk vond
![]()
Vond het wel grappig in DM niks te zeggen terwijl ik wist dat dit ging komen en het je een beetje zou emotionerenHet is je gegund man!
Maar jou kennende lees je dit morgen toch pas.
En ja, dit was echt fanatisch!![]()
![]()
Wist je dat ze in spanje in de meeste hotels geen normale Fanta meer schenken....quote:
Alleen fanta zero
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Euhhhquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
@:ToT ik wist nergens iets vanWel fijn dat je alles leuk vond
![]()
Maar jou kennende lees je dit morgen toch pas.![]()
![]()
Ja zeker als je al meer gevreten hebt en je steeds meer en meer met de korst te maken krijgt is het echt zwaar kut.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is ook totaal niet te snijden of schaven.
ik dacht, ik neem wat kaas![]()
Die logica snap ik nietquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Ah ja en getrouwd natuurlijk. Dus nachtenlang dampende seks zit er dan ook niet meer in. Dan maar F1 kijken.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Mooi gebaar van mensen die je graag zienquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Kut, is het al weer zo laat?
En ja, dit was echt fanatisch!
Lach met een schone bips![]()
Welke rum heb je?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
rum is niet goed voor m'n typvermogenIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
meh niets speciaal, een standaard bruine Captain Morganquote:Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ja kut, ik kom net pas online. Normaal slaapt ie al om deze tijd. Sorry hoor.quote:Lach met een schone bips![]()
Nou jaquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mooi gebaar van mensen die je graag zien
We zien tot natuurlijk niet echt
Alles beter dan bacardiquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
meh niets speciaal, een standaard bruine Captain Morgan
Ik voelde me echt zo fucking eenzaam en machteloos deze afgelopen weken...quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mooi gebaar van mensen die je graag zien
Ik had nog wel tegen mijn maatschappelijk werker gezegd dat ik een paar echte vrienden op een bepaalde website had.
Fucking hell, het zijn er echt wel heel wat meer dan zomaar een paar!!!!![]()
![]()
![]()
hij bestaat wel hoorquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou ja
We zien tot natuurlijk niet echt
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
meh niets speciaal, een standaard bruine Captain Morgan![]()
![]()
Overjarige kaas is ook niet om te schaven. Hooguit in blokjes te snijden maar brokkelt vaak al. Zoals het hoort.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is ook totaal niet te snijden of schaven.
ik dacht, ik neem wat kaas
Tuulk wel, iedere kale op straat kan ToT zijn. Geloof me.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou ja
We zien tot natuurlijk niet echtLach met een schone bips![]()
Dat weet ik dan weer welquote:
Weet zelfs hoe hij eruit ziet
ik ook, heb hem ooit gemeetquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat weet ik dan weer wel
Weet zelfs hoe hij eruit ziet
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Je vergeet dat Tot erg dichtbij heeft gewoondquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Tuulk wel, iedere kale op straat kan ToT zijn. Geloof me.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Mooi hequote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik voelde me echt zo fucking eenzaam en machteloos deze afgelopen weken...
Ik had nog wel tegen mijn maatschappelijk werker gezegd dat ik een paar echte vrienden op een bepaalde website had.
Je bent nooit alleen maatje.
ja, time fliesquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Kun jij idd bevestigen, ook al is het al weer een aantal jaren geleden!
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Behalve eentje die met een hakenkruis staat te wapperen!quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Tuulk wel, iedere kale op straat kan ToT zijn. Geloof me.![]()
![]()
Weet ik, hebben we het ook al over gehadquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je vergeet dat Tot erg dichtbij heeft gewoond
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mooi heJe bent nooit alleen maatje.
![]()
![]()
Zegggggquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Weet ik, hebben we het ook al over gehad
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik voelde me echt zo fucking eenzaam en machteloos deze afgelopen weken...
Werewolf
Ik ookquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Op de 1 of andere manier vind ik dit best opwindend
was ik aan het zingen ook?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had echt Tom Jones vibes bij jou man!
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Dit ook toch, of ben ik dan in de war met iemand anders?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Op de 1 of andere manier vind ik dit best opwindend
Dus je gaat wel lopen mekkeren tegen me maar niet mijn vraag beantwoorden?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Nu echt slapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
Ik ken iemand die dit verschrikkelijk vindquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Dit ook toch, of ben ik dan in de war met iemand anders?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:42 schreef Pinnenmutske het volgende:
Nu echt slapenlekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
De kardashians? Of hoe je het ook schrijft.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Wrom? Zijn ook gewoon menschen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:44 schreef aeque het volgende:
[..]
De kardashians? Of hoe je het ook schrijft.Lach met een schone bips![]()
Die ouwe ssssemelaars die een kloddertje roze verf hier en daar aanbrengen?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:44 schreef aeque het volgende:
[..]
De kardashians? Of hoe je het ook schrijft.![]()
![]()
hooguit biologischquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wrom? Zijn ook gewoon menschen.Same shit, different day
SC hopper present![]()
heb ik iets gemitst?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:46 schreef Kissingbird het volgende:
hoe zou het met de dickpic verzamelaar gaan
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Wie wat waar?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:46 schreef Kissingbird het volgende:
Ik heb er nu 3, maar pokedickradar slaat momenteel niet uit.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:46 schreef Kissingbird het volgende:
Maar wat???Lach met een schone bips![]()
ik ben wel een stille Tom Jones variantquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, maar je looks en je charisma man, serieus!Same shit, different day
SC hopper present![]()
Laat ik het zo zeggen, papa had 30/40 jaar eerder moeten besluiten om als vrouw door het leven te gaan. Had een hoop gescheeld.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wrom? Zijn ook gewoon menschen.
Mekkeren tegen je?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Dus je gaat wel lopen mekkeren tegen me maar niet mijn vraag beantwoorden?![]()
Gewoon reactie op een reactie. En sorry dat ik even niet op je vraag antwoord.![]()
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:46 schreef Kissingbird het volgende:
Klopt, je hield je meer afzijdig, maar niet op een FOK! autistische manier of zo!quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben wel een stille Tom Jones variant
Je was gewoon jezelf, misschien wat observerend. You're cool, bro! Serieus!![]()
![]()
Want? Ben je niet pas klaar om zo'n stap te nemen als je je er helemaal zeker over voelt? Is dat leeftijdgebonden?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, papa had 30/40 jaar eerder moeten besluiten om als vrouw door het leven te gaan. Had een hoop gescheeld.Lach met een schone bips![]()
Ik zit hier elke dag, maar mij ontgaat alles.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
? zoveel zit je niet hier dus vast wel ja
Misschien bedoelt hij voor z'n verwekking?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Want? Ben je niet pas klaar om zo'n stap te nemen als je je er helemaal zeker over voelt? Is dat leeftijdgebonden?![]()
![]()
true truequote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
? zoveel zit je niet hier dus vast wel jaSame shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:50 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik zit hier elke dag, maar mij ontgaat alles.Dit!
Maar dat is een mentale keuze van me.
Zeker sinds mijn rage-quit waarna ik driekwart jaar ben weggebleven gaat het meeste echt strak langs me heen, en dat is ook 1 van de hoofdredenen waardoor ik vandaag zo enorm verrast was!![]()
![]()
Reactie op een reactie, okay. Ik post een flauwe opmerking op de TT, waarna jij begint te reageren op mij over iets waar ik of niks mee te maken heb óf iets waarvan jij vindt dat ik wel mee te maken heb maar vervolgens eromheen draait wat.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:48 schreef Shii het volgende:
[..]
Mekkeren tegen je?![]()
Gewoon reactie op een reactie. En sorry dat ik even niet op je vraag antwoord.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Lekker toch het is maar een forumquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:50 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik zit hier elke dag, maar mij ontgaat alles.
Smile, it's free therapy.![]()
Voor de verwekking van de kinderen iddquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien bedoelt hij voor z'n verwekking?
Ja dat dus!quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Voor de verwekking van de kinderen idd![]()
![]()
Je kan het wel allemaal heel persoonlijk maken maar het is gewoon een reactie op jouw reactie op de TT, meer niet...quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Reactie op een reactie, okay. Ik post een flauwe opmerking op de TT, waarna jij begint te reageren op mij over iets waar ik of niks mee te maken heb óf iets waarvan jij vindt dat ik wel mee te maken heb maar vervolgens eromheen draait wat.![]()
Ik speel geen spelletjesquote:
Tenzij bordspelletjes
quote]Op zaterdag 26 oktober 2024 01:01 schreef greysbones het volgende:
Morgen weer mooi weer ?
[/quote]hier wel
Smile, it's free therapy.![]()
Rolspellen?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 01:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik speel geen spelletjes
Tenzij bordspelletjesOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
De voorspellingen hier gaven de hele tijd aan dat het hier goddelijk weer met af en toe een lokale blowjob zou gaan worden, mar vanmorgen zag ik dat het dit weekend toch kutweer zou gaan worden.quote:![]()
Anders zou je hier wel goed zitten.quote:![]()
Zit je weer aan de fles?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 01:05 schreef ToT het volgende:
[..]
De voorspellingen hier gaven de hele tijd aan dat het hier goddelijk weer met af en toe een lokale blowjob zou gaan worden, mar vanmorgen zag ik dat het dit weekend toch kutweer zou gaan worden.
Huh!quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 01:05 schreef ToT het volgende:
[..]
De voorspellingen hier gaven de hele tijd aan dat het hier goddelijk weer met af en toe een lokale blowjob zou gaan worden, mar vanmorgen zag ik dat het dit weekend toch kutweer zou gaan worden.
Hier mooi, 20 graden
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 01:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben jij vanavond de ondeugende zuster?Ja dus.quote:
Aquequelequ :B
Forum Opties Forumhop: Hop naar: