Vind t grvaarlijk klinken...quote:Op zondag 27 oktober 2024 11:28 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat Brics verhaal is iets overdreven.
Hij kan wel zeggen dat het bijna de helft van de wereldbevolking is, maar daar kom je al snel op als je China en India er in hebt zitten...
Maar waarom dan? Wat klinkt er gevaarlijk aan?quote:
Gok dat daar de meningen over verdeeld zijnquote:
Grote landen met gevaarlijke niet democratische regeringen. Die wil ik niet machtiger zien in de wereld. Voelt niet veilig.quote:Op zondag 27 oktober 2024 11:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar waarom dan? Wat klinkt er gevaarlijk aan?
Niet, misschien niet zo'n goed plan om dat 's nachts te doen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 11:37 schreef D. het volgende:
Iemand een samenvatting over waarom men relt om een kortingsactie?
Daarom hoef ik nog niet verbrand.quote:Op zondag 27 oktober 2024 11:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gok dat daar de meningen over verdeeld zijn
Zo kan het dus ook, alleen tegenwoordig helaas niet meerquote:Op zondag 27 oktober 2024 11:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet nog dat er een Praxis kwam met net zo'n actie. De eerste 250 klanten kregen een draadloze schroefmachine. We gingen met een groep van padvinderij de avond daarvoor ook naar toe. Op een gegeven moment had iedereen zin in koffie. Wij naar het clubhuis om branders, pannen en koffie halen. Stonden we daar koffie uit te delen en het was hartstikke gezellig en gemoedelijk met iedereen. We hadden een lijst gemaakt met alle namen van mensen die er als eerste waren en die kregen de draadloze schroefmachine.
Ik weet het ook niet hoor, heb het stuk ook gezien maar niets engs aanquote:Op zondag 27 oktober 2024 11:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar waarom dan? Wat klinkt er gevaarlijk aan?
Mjah, die zijn er veel meer, en lang niet alleen in de 'brics' helaas.quote:Op zondag 27 oktober 2024 11:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Grote landen met gevaarlijke niet democratische regeringen. Die wil ik niet machtiger zien in de wereld. Voelt niet veilig.
Er staat niet dat ze jou gingen verassen hequote:
Truequote:Op zondag 27 oktober 2024 12:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er staat niet dat ze jou gingen verassen he
Dat is het nog het meest rare idd. Op een uitgaansavond om 0.00 uurquote:Op zondag 27 oktober 2024 11:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet, misschien niet zo'n goed plan om dat 's nachts te doen.
Hier kan je het luisterenquote:Op zondag 27 oktober 2024 12:00 schreef Pinnenmutske het volgende:
Wat is dat eigenlijk met die undercover belg?
Ik lis ietd ik bedoel mis iets
I know. Hoe meer hoe enger.quote:Op zondag 27 oktober 2024 11:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, die zijn er veel meer, en lang niet alleen in de 'brics' helaas.
We zijn wel 2 jaar verder, kan veel veranderd zijn.quote:Op zondag 27 oktober 2024 12:04 schreef maily het volgende:
https://www.ewmagazine.nl(...)ogeven-stand-13845w/
In 2022: BRICS-landen stellen teleur.
Rijke Westen houdt nog even stand.
Zie editquote:Op zondag 27 oktober 2024 12:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We zijn wel 2 jaar verder, kan veel veranderd zijn.
Er zijn wel meer van die grote landen die samendoen.
De wereld is ook gewoon onveilig momenteel er gebeurd van alles.
Oquote:
En als googlet op BRICS vind je nog veel meer. Zelfs uit 2007.quote:
Kan het niet lezen, is een betaal artikelquote:Op zondag 27 oktober 2024 12:04 schreef maily het volgende:
https://www.ewmagazine.nl(...)ogeven-stand-13845w/
In 2022: BRICS-landen stellen teleur.
Rijke Westen houdt nog even stand.
2024:
https://www.trouw.nl/buit(...)or-de-deur~b8a28e18/
Staat er nu echt een nieuwe wereldorde voor de deur?
Helaas Trouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |