Zou je denkenquote:Op maandag 28 oktober 2024 19:46 schreef RipCity het volgende:
4.5 jaar single en zoveel dates gehad. Dan begint t toch ook aan haar te liggen?
Dit ja. Geef je een pittige meid als date. Leuk joh.quote:Op maandag 28 oktober 2024 19:47 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb het idee dat ze een iets liever iemand aan Paul hadden moeten koppelen.
Zo lelijk is ze toch niet? Haar karakter komt trouwens inderdaad wel lelijk naar voren.quote:Op maandag 28 oktober 2024 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
Zij wilde zelfverzekerd, ze kreeg onzeker
Hij wilde een leuke vrouw, kreeg een lelijkerd met stom karakter
Idd - duidelijk.quote:Op maandag 28 oktober 2024 19:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar ze zei toch ook dat ze te kieskeurig was?
Oh ik heb die wimpers nog niet gezien. Even kijken.quote:Op maandag 28 oktober 2024 19:47 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die wimpers zijn afschuwelijk. Maar misschien persoonlijke voorkeur. Maar dr gezicht staat hele tijd op half huilen. Misschien te felle lampen.
Hoger dan een 3/10 geef je het toch niet?quote:Op maandag 28 oktober 2024 19:48 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Zo lelijk is ze toch niet? Haar karakter komt trouwens inderdaad wel lelijk naar voren.
Ja of hij durft hierna helemaal niet meer.quote:Op maandag 28 oktober 2024 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit ja. Geef je een pittige meid als date. Leuk joh.
Hierna valt elke vrouw meteen mee.
Het hoogtepunt van manic Monday!quote:Op maandag 28 oktober 2024 19:48 schreef cherrycoke het volgende:
geen zorgen, 20:00 date gaat ons weer redden.
Hij is veel knapper. Als deze jongen niet onzeker was zou ze geen date met hem krijgen.quote:Op maandag 28 oktober 2024 19:48 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Zo lelijk is ze toch niet? Haar karakter komt trouwens inderdaad wel lelijk naar voren.
Stond niet voor aan de rij, maar een voldoende zou ik wel geven.quote:Op maandag 28 oktober 2024 19:48 schreef RipCity het volgende:
[..]
Hoger dan een 3/10 geef je het toch niet?
Vooruit 3.5
Oké, eens.quote:Op maandag 28 oktober 2024 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij is veel knapper. Als deze jongen niet onzeker was zou ze geen date met hem krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |