Piroe zelf denkt dat hij het niveau aankan.quote:Op donderdag 15 mei 2025 14:27 schreef Fok-it het volgende:
Zonder Zirkzee en Depay en Nigeria die aan hem trekt moet het toch wel Emegha gaan worden.
Zul je zien dat Koeman dan opeens voor Piroe kiest.
Ik doe 't zelf wel weer.quote:Verbruggen, Flekken, Olij, Bijlow
Dumfries, Timber, Botman, Van Hecke, Van de Ven, Beukema, Aké, Maatsen
F. de Jong, Gravenberch, Veerman, Simons, Schouten, Koopmeiners, Reijnders, Taylor
Emegha, Steijn, Malen, Gakpo, Lang, Frimpong, Kluivert, Dallinga
Jij laat de aanvoerder en enige absolute topspeler erbuiten?quote:Op donderdag 15 mei 2025 15:13 schreef Nober het volgende:
VOORSELECTIE Malta/Finland WKQ
[..]
Ik doe 't zelf wel weer.
Wat is dit, hersenspinsels?quote:Op donderdag 15 mei 2025 15:13 schreef Nober het volgende:
VOORSELECTIE Malta/Finland WKQ
[..]
Ik doe 't zelf wel weer.
Kijken naar doelpuntenstatistiekjes heeft niet zoveel zin. Emegha is gewoon een veel betere speler dan Ricky Dallinga.quote:Op donderdag 15 mei 2025 14:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sta er niet negatief tegenover, maar scoren in Frankrijk zegt niet zoveel. Zie Dallinga.
Leuk voor hem, maar hij staat er straks om goals te maken.quote:Op donderdag 15 mei 2025 15:51 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Kijken naar doelpuntenstatistiekjes heeft niet zoveel zin. Emegha is gewoon een veel betere speler dan Ricky Dallinga.
Koeman is een drinkerquote:
Witte uitshirtsquote:Op vrijdag 23 mei 2025 17:28 schreef Nober het volgende:
Wit uitshirt in 2026 met oranje broek verwacht in maart
[ x ]
https://x.com/Footy_Headlines/status/1925935124488601896
Heeft verbruggen zijn dochter verkracht ofzo..quote:
Niet fit lees ik.quote:Op maandag 26 mei 2025 12:49 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Heeft verbruggen zijn dochter verkracht ofzo..
Scherpen is een parodie op een keeper hij had nog beter zijn zoon kunnen oproepen
Was ook mijn eerste gedachte, maar denk dat op ieder ander alternatief zo was gereageerd.quote:
Doet die bolle expres, dan valt zijn zoon de volgende keer niet zo op.quote:
Gewoon Vaessen meenemen. Lekker zuigertje.quote:Op maandag 26 mei 2025 12:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Was ook mijn eerste gedachte, maar denk dat op ieder ander alternatief zo was gereageerd.
Ah ok vooruit dan.quote:Op maandag 26 mei 2025 12:54 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Niet fit lees ik.
Keepers zijn wel echt armoe
Als je zuigen nodig hebt tegen Malta en Finland kan je maar beter gewoon alles opheffen.quote:Op maandag 26 mei 2025 13:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Gewoon Vaessen meenemen. Lekker zuigertje.
Twee maanden geleden waren er al mensen blij omdat Nederland niet bij Turkije en Georgië in de kwalificatiepoule komt. Aanstellerij kent geen grenzen, waarde PowerLoungen.quote:Op maandag 26 mei 2025 14:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als je zuigen nodig hebt tegen Malta en Finland kan je maar beter gewoon alles opheffen.
Dat zat ik ook al te bedenken. Trumpiaans.quote:Op maandag 26 mei 2025 12:58 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Doet die bolle expres, dan valt zijn zoon de volgende keer niet zo op.
Maar maar die hebben Güler en Kvaratschelia .quote:Op maandag 26 mei 2025 14:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Twee maanden geleden waren er al mensen blij omdat Nederland niet bij Turkije en Georgië in de kwalificatiepoule komt. Aanstellerij kent geen grenzen, waarde PowerLoungen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |