Dan is het nog debieler om dat als voorbeeld te noemen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het gaat expliciet niet over Koeman
@:ggmm : ja maar koeman
Ik blijf het bijzonder vinden dat als het allemaal zo opvallend is en voor de hand ligt. De argumentatie voornamelijk uit de onderbuik komt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat een ontzettend ongezellig topic omdat er op basis van een voorselectie ineens mogelijke clubvoorkeuren aangehaald worden.
Excuses geaccepteerd. We gaan weer door.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:36 schreef GGMM het volgende:
Excuus dat ik dingen van 10 jaar geleden niet meer specifiek weet
Graagquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Excuses geaccepteerd. We gaan weer door.
Toen zat ik in de buik van mijn moeder, dus daar heb ik nogal wat trapjes over gegeven ja.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Graag
Weet je nog dat er in 1994 een ajacied de voorkeur kreeg boven een Feyenoorder?
Maar als je dat nou eens aanvult met wie je dan wel zou meenemen. Wellicht een Feyenoorder?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zirkzee met 1 goal in 12 wedstrijden. Brobbey die niet eens weet waar dat doel voor dient.
Lekker man.
Ueda nationaliserenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:08 schreef Wotte het volgende:
[..]
Maar als je dat nou eens aanvult met wie je dan wel zou meenemen. Wellicht een Feyenoorder?
Dallinga , Emeghaquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:08 schreef Wotte het volgende:
[..]
Maar als je dat nou eens aanvult met wie je dan wel zou meenemen. Wellicht een Feyenoorder?
Dalinga is nou ook niet laten we zeggen trefzeker dit seizoen.quote:
Je zou hooguit een Gakpo of Malen daar ook kunnen proberen, maar eens ja.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het selecteren van Brobbey, Zirkzee en Weghorst is toch ook helemaal niet zo raar? Ja het loopt nu ook weer niet over van kwaliteit maar dat krijg je met een GIGANTISCH Nederlands spitsenprobleem. Zirkzee is nu eenmaal je beste optie, de Brub heeft toch zijn waarde gehad en de Wout-act dient nu eenmaal als stormram.
Zo'n Dallinga krijgt die bal ook niet meer in het netje dit seizoen.
Wij hebben enkel mensen uit exotische vakantielanden als spits.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:08 schreef Wotte het volgende:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wij hebben enkel mensen uit exotische vakantielanden als spits.
Ik overweeg steeds meer een interlandcarrière bij het Indonesisch elftal.quote:
Sjon was niet zo slecht hoor, heel vroegerquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik overweeg steeds meer een interlandcarrière bij het Indonesisch elftal.
En nee, ik ben echt een belachelijk slechte voetballer, maar dat was vdBeukering ook.
Zijn interlanddebuut was na ‘het sprintje’ (lol)quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Sjon was niet zo slecht hoor, heel vroeger
Ik ben ervan overtuigd dat als Sjon je een strakke pas op het rechtervoetje geeft dat je die niet controleert :-)quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik overweeg steeds meer een interlandcarrière bij het Indonesisch elftal.
En nee, ik ben echt een belachelijk slechte voetballer, maar dat was vdBeukering ook.
Je hebt het tegen een pingponger.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:47 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik ben ervan overtuigd dat als Sjon je een strakke pas op het rechtervoetje geeft dat je die niet controleert :-)
Andersom. Toen keepte helaas de Goeij op het WK ipv van der Sar. En in 1994 was het nog Feijenoorder met puntjes, zoals het hoort.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Graag
Weet je nog dat er in 1994 een ajacied de voorkeur kreeg boven een Feyenoorder?
Wat toevallig, ik ook. Komt wel dichtbij zo.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toen zat ik in de buik van mijn moeder, dus daar heb ik nogal wat trapjes over gegeven ja.
Heb jij enig idee ? Het is echt behelpen momenteel.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:08 schreef Wotte het volgende:
[..]
Emegha die heb er drie in liggen in de Lique1. Dat is welgeteld drie keer zoveel als Brobbey.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb jij enig idee ? Het is echt behelpen momenteel.
Komt omdat Koeman een hekel heeft aan Ajax.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:51 schreef Wotte het volgende:
Toch vreemd dat Branco dan weer niet geselecteerd wordt zo na zijn transfer naar Ajax.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat toevallig, ik ook. Komt wel dichtbij zo.
Nouja zo diep zit het bij de media wel. Meen dat Branco van der Trees alleen de voorbereiding had meegedraaid vorig seizoen en toen had men het al over een opvallende afwezige in de voorselectie van Koemanquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:51 schreef Wotte het volgende:
Toch vreemd dat Branco dan weer niet geselecteerd wordt zo na zijn transfer naar Ajax.
Nou zo diep zit het blijkbaar in Rotterdam en omstreken want hier is geen woord van waar .quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 11:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja zo diep zit het bij de media wel. Meen dat Branco van der Trees alleen de voorbereiding had meegedraaid vorig seizoen en toen had men het al over een opvallende afwezige in de voorselectie van Koeman
Wel gelachen toen
Dit verzin je ter plekke.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 11:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja zo diep zit het bij de media wel. Meen dat Branco van der Trees alleen de voorbereiding had meegedraaid vorig seizoen en toen had men het al over een opvallende afwezige in de voorselectie van Koeman
Wel gelachen toen
Geen opvallende afwezige (daar staat namelijk Jasper) en voetbalprimeur.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 11:32 schreef Caland het volgende:
[..]
https://www.voetbalprimeu(...)teren-ontbreekt.html
VPgoden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Henk Spaan vond in zn podcast vast dat Branco erbij moest. Maar goed, dat zei hij inderdaad ook al toen hij bij Toulouse zatquote:
Brancoquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 11:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Henk Spaan vond in zn podcast vast dat Branco erbij moest. Maar goed, dat zei hij inderdaad ook al toen hij bij Toulouse zat
Ja Spaan daar noem je ook iemand zegquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 11:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Henk Spaan vond in zn podcast vast dat Branco erbij moest. Maar goed, dat zei hij inderdaad ook al toen hij bij Toulouse zat
Henk zou Donny from the beek ook nog elke keer selecteren.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 11:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het grappige is dat die wel beter is dan Taylorquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 12:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Henk zou Donny from the beek ook nog elke keer selecteren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |